XXL Nutrition

smaak verbeteren savonds kwark

Mengen met water en dan opdrinken met je neus dicht!

Wat een zonde! En zoveel gasten die dat hier doen :eek:

Het feit dat je kan en mag eten is toch super en dan geniet ik graag ook een beetje van die 10 minuten wanneer ik 500gr kwark binnenwerk.

Alles in 1 minuut binnen: qua voedingswaarde is alles binnen, maar no fun! :(

Dit lijkt me een goed idee. Ik die het nu in de blender met een halve manderijn en wat koud water. Dit is wel prima web te drinken maar bevat toch wel wat KH.

Ik zal wat suikervrije stroop proberen voortaan, klinkt erg lekker!

Lol zo'n halve mandarijn gaat je cutschema echt niet maken of breken hoor.
Voor de rest nvm, dacht dat je TS was.

Alleen met van die goedkope bakjes, maar als je van die wat duurdere bakjes koopt is het net yoghurt. Ik let er trouwens ook altijd op dat ie maar 2,5 gram koolhydraten per 100 gram bevat. Die goedkope troep heeft het driedubbele ofzo. Is lactose he

Alleen met van die goedkope bakjes, maar als je van die wat duurdere bakjes koopt is het net yoghurt. Ik let er trouwens ook altijd op dat ie maar 2,5 gram koolhydraten per 100 gram bevat. Die goedkope troep heeft het driedubbele ofzo. Is lactose he

Kwark van de AH, biogarde 3gr koolh. 10gr eiwit (per 100gr) voor €1,10

De AH huismerk is €0,80 en heeft 4gr koolh. en (dacht) 9gr eiwit (per 100gr)

vind die van de AH lekkerder, biogarde moet altijd wat water doorheen omdattie erg dik is naar mijn idee.

De kwark van de Lidl heeft dezelfde voedingswaarden als die van de AH huismerk maar hier zitten vaak stukjes in, beetje nasty. Hij kost dachtik €0,70.

Nog geen magere kwark tegen gekomen met zoveel koolhydraten...

topic # modderfokking 19993939393

Nix gewoon doorstouwen,maar nooit verdunnen met water of sap je wil er tenslotte voor de hele nacht eiwitten uithalen.

Nix gewoon doorstouwen,maar nooit verdunnen met water of sap je wil er tenslotte voor de hele nacht eiwitten uithalen.

Wat een onzin man. Hoe denk jij dat het menselijk lichaam werkt?
Zodra je die kwark in je mik hebt haalt je lichaam het vocht eruit en gaat hij de eiwitten splitsen. Maakt niet uit hoeveel vocht erin zit.

Zo eet ik mn kwark:

500g Kwark van de Aldi!
Eet er 2 lepels uit.
Giet er een klein beetje water bij.
Ff snel doorroeren.
Beetje kaneel eroverheen.
Lepel pindakaas in mn strot en de kwark er achteraan lepelen.
Binnen 1 minuut ben ik klaar..

En dan naar bedje toe :)

Waarom moet iedereen er altijd suiker ingooien? Waarom moet het 'lekker'? Stouw het gewoon naar binnen zonder na te denken en na 5 minuten is het weg.. wie mooi wil zijn moet pijn lijden ofnie..

Ik gooi er volgens mij bijna een liter water en wat slimpie siroop bij.
Zo naar binnen gelepeld/gedronken. Enige nadeel is dat je 1-2x moet pissen in de nacht :roflol:

Ik kwam er net achter dat ik zomaar siroop in mijn kast heb staan met 1.7kcal/100ml
AH huismerk, bosvruchten smaak.
Een flinke scheut door mn kwark gedaan net om even te kijken, en ja hoor, smaakt toppie :)

Hiervoor deed ik nog wel eens rozijnen erin als ik geen zin had in saaie kwark, maar dit is een beter alternatief in de cut.

Terug
Naar boven