AndroidHealthClinic

Smart Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Smart Bar:
    - 15 gram eiwit per reep
    - De beste eiwitten in één product
    - Low carb en slechts 145 kcal
    - Onvoorstelbaar lekker
    - Low carb en eiwitdieet
    - Heerlijk tussendoor
    - Kwaliteit en smaak tot in perfectie!
    - Perfect voor fitness en dieet

    Op elk front de #1 low carb diet bar!
    Slechts 1.5 gram suiker per reep
    Ongekend lekker, een ware traktatie
    Sensationele prijs, zeker gegeven de kwaliteit
    100% de beste eiwitten

    Low Carb, afslanken en eiwitdieet - onze Smart Bar is Low Carb en bevat daarnaast slechts 145 kcal, een uitstekende en smakelijke keuze in uw low carb of eiwitdieet. Elke hap die je neemt ervaar je als een traktatie. Zo wordt jouw Smart Bar elke dag weer een geluksmoment.

    Fitness, de beste eiwitten voor uw spieren - onze low carb Smart Bars bevatten puur de beste eiwitten uit Whey Isolaat en Milk Protein. Waar veel andere merken goedkopere eiwitten bevatten als Soja of zelfs Collageen koopt u bij ons zuiver het beste. Zoals u van ons gewend bent! Elke Smart Bar reep bevat maar liefst 15 gram eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Delicious Cookies (7/10)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending (vanaf € 20), altijd gratis samples, etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 9,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat dit een van de goedkopere eiwitrepen zijn.

Mijn review:

Eiwitrepen, de kenners weten dat het niet speciaal voor vetverlies of spieropbouw is, maar eerder om tussendoor te eten en je voedingsplan mee op te vullen (indien gewenst).

Ik heb deze eiwitreep gekocht omdat ik de Perfection Bar van B&F heel erg lekker vind, en deze is nieuw en goedkoper (prijs per reep), dus wou hem zeker eens testen.

Het eerste wat me wel opviel is dat B&F beweerd dat het de nummer 1 low-carb eiwitreep is .. :rolleyes: Als ik deze al enkel vergelijk met de Perfection Bar (zie onder), gaat deze bewering niet op.

Perfection Bar, Voedingswaardes per 100 gram
  • 343 kcal
  • 33,6 g eiwit
  • 24,1 g koolhydraten (3,7 g suiker)
  • 13,2 g vetten

Smart Bar, Voedingswaardes per 100 gram
  • 340 kcal
  • 33,5 g eiwit
  • 25,8 g koolhydraten (3,4 g suiker)
  • 12,2 g vetten

Zoals je ziet, niet veel verschil met de Perfection Bar, behalve de hogere koolhydraten.

De prijs van 12 Perfection Bar repen (elk 60 gram) is € €14,90 en van 12 Smart Bar repen (elk 45 gram) is € 9,90. (Kostprijs PB per 100 gram: € 24,83 en SB per 100 gram: € 22)

Als smaak had ik Delicious Cookies gekozen, niet slecht, maar zeker niet zo goed als de Perfection Bar smaken.

BF_smartbar_bar-ervoor.jpg
 
bodyenfitshopnlDelicious Caramel en Delicious White Chocolate zijn onze nieuwe Smart Bar varianten! Daarnaast hebben we de bars in een nieuw jasje gestoken! Wat vinden jullie er van? White Chocolate komt woensdag binnen! #Bodyenfitshop #fitness #instafit #fitspo #smartbar #supplements


Staat toch duidelijk op hun instagram :) Ben benieuwd wanneer de white chocoalde komt!
 
Dank je! Ze zijn binnen! Witte Chocolade en Caramel zijn binnen!:cool:
BF_FB_banner_Slank_Bars.png
 
Ik heb ook de Smart Bar besteld in Vanilla Almond, maar om eerlijk te zijn had ik de smaak veel beter verwacht.
Voor de prijs daarentegen kan je het alleszins niet laten!

In bijlage een fotootje van wat er juist in zit.

20151012_141404.jpg
 
Ik heb ook de Smart Bar besteld in Vanilla Almond, maar om eerlijk te zijn had ik de smaak veel beter verwacht.
Voor de prijs daarentegen kan je het alleszins niet laten!

In bijlage een fotootje van wat er juist in zit.
Bumpiedompiedomp..
 
Coconut smaak is baaass, smaakt zo goed het voelt haast als een cheat! drool:
 
Ik zie nu ook dat ze een Clean Bar hebben. Ik wil eigenlijk gaan cutten, welke raden jullie aan? Het prijs verschil is namelijk nihil
 
Coconut smaak is baaass, smaakt zo goed het voelt haast als een cheat! drool:

Het zal waarschijnlijk ook wel cheat zijn door de verborgen carbs erin :roflol:
 
Als je niets nuttigs toe te voegen hebt, zeg dan niets. Smart Bar is kwa marco's en prijs een ontzettend goed product. De een heeft liever een hogere dosering en de andere weer een lage, maar het is een hele goedkope en snelle manier van eiwitten. Ik heb eigenlijk altijd wel een doosje in huis voor op snelle of ongeplande momenten en ben er tevreden mee. Supplementen en eiwitrepen blijven een luxe product, maar op deze manier goed betaalbaar. Daarom ook mijn oprechte vraag hoe men kijkt naar de nieuwe Clean Bar met de vezels waardoor je langer voller zit en ideaal kan zijn tijdens het cutten. Welke zouden jullie aanraden?
 
Smart bars: lekker, goedkoop en makkelijk.
 
Een Whey shake is veel makkelijker, sneller.

Ben ik het niet mee eens. Of het nou van B&F is of van XXL of van wie dan ook, die RTD flesjes zijn handig als je geen poeder, shaker
wilt meeslepen onderweg. En kan je gewoon zo drinken. Dus ja. Het is makkelijker en sneller dan een shake. Zelfs thuis.
 
Ben ik het niet mee eens. Of het nou van B&F is of van XXL of van wie dan ook, die RTD flesjes zijn handig als je geen poeder, shaker
wilt meeslepen onderweg. En kan je gewoon zo drinken. Dus ja. Het is makkelijker en sneller dan een shake. Zelfs thuis.
Oké oké Robke, daar heb je wel een punt. Geef ik je gelij in :) De RTD flesjes zijn handig, maar wegen niet op tegen het voordeel van losse shakes. Je koopt bijv. 8-12 flesjes voor een redelijke prijs, waar je zo een kilo Whey voor kan kopen. Dan neem ik deze liever mee in mijn power tower en neemt ook minder opslag ruimte en gewicht in. Ja ik weet het, ik ben een krent :D Zeker als je een dag geen of weinig water tot je beschikking hebt, is dit handig.
 
Oké oké Robke, daar heb je wel een punt. Geef ik je gelij in :) De RTD flesjes zijn handig, maar wegen niet op tegen het voordeel van losse shakes. Je koopt bijv. 8-12 flesjes voor een redelijke prijs, waar je zo een kilo Whey voor kan kopen. Dan neem ik deze liever mee in mijn power tower en neemt ook minder opslag ruimte en gewicht in. Ja ik weet het, ik ben een krent :D Zeker als je een dag geen of weinig water tot je beschikking hebt, is dit handig.

Lijkt me dat de mensen ook minder raar kijken tijdens een hele dag meetings als je zo'n flesje uithaald dan je powertower en een shaker :)
 
Lijkt me dat de mensen ook minder raar kijken tijdens een hele dag meetings als je zo'n flesje uithaald dan je powertower en een shaker :)
Haha, ik ben een student, onder mijn leeftijdsgenoten is dit wel normaal haha :D
 
Back
Naar boven