MuscleMeat

Review Smart Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Smart Bar:
    - 15 gram eiwit per reep
    - De beste eiwitten in één product
    - Low carb en slechts 145 kcal
    - Onvoorstelbaar lekker
    - Low carb en eiwitdieet
    - Heerlijk tussendoor
    - Kwaliteit en smaak tot in perfectie!
    - Perfect voor fitness en dieet

Op elk front de #1 low carb diet bar!
    Slechts 1.5 gram suiker per reep
    Ongekend lekker, een ware traktatie
    Sensationele prijs, zeker gegeven de kwaliteit
    100% de beste eiwitten

Low Carb, afslanken en eiwitdieet - onze Smart Bar is Low Carb en bevat daarnaast slechts 145 kcal, een uitstekende en smakelijke keuze in uw low carb of eiwitdieet. Elke hap die je neemt ervaar je als een traktatie. Zo wordt jouw Smart Bar elke dag weer een geluksmoment.

Fitness, de beste eiwitten voor uw spieren - onze low carb Smart Bars bevatten puur de beste eiwitten uit Whey Isolaat en Milk Protein. Waar veel andere merken goedkopere eiwitten bevatten als Soja of zelfs Collageen koopt u bij ons zuiver het beste. Zoals u van ons gewend bent! Elke Smart Bar reep bevat maar liefst 15 gram eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Delicious Cookies (7/10)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending (vanaf € 20), altijd gratis samples, etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 9,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat dit een van de goedkopere eiwitrepen zijn.

Mijn review:

Eiwitrepen, de kenners weten dat het niet speciaal voor vetverlies of spieropbouw is, maar eerder om tussendoor te eten en je voedingsplan mee op te vullen (indien gewenst).

Ik heb deze eiwitreep gekocht omdat ik de Perfection Bar van B&F heel erg lekker vind, en deze is nieuw en goedkoper (prijs per reep), dus wou hem zeker eens testen.

Het eerste wat me wel opviel is dat B&F beweerd dat het de nummer 1 low-carb eiwitreep is .. :rolleyes: Als ik deze al enkel vergelijk met de Perfection Bar (zie onder), gaat deze bewering niet op.

Perfection Bar, Voedingswaardes per 100 gram
  • 343 kcal
  • 33,6 g eiwit
  • 24,1 g koolhydraten (3,7 g suiker)
  • 13,2 g vetten

Smart Bar, Voedingswaardes per 100 gram
  • 340 kcal
  • 33,5 g eiwit
  • 25,8 g koolhydraten (3,4 g suiker)
  • 12,2 g vetten

Zoals je ziet, niet veel verschil met de Perfection Bar, behalve de hogere koolhydraten.

De prijs van 12 Perfection Bar repen (elk 60 gram) is € €14,90 en van 12 Smart Bar repen (elk 45 gram) is € 9,90. (Kostprijs PB per 100 gram: € 24,83 en SB per 100 gram: € 22)

Als smaak had ik Delicious Cookies gekozen, niet slecht, maar zeker niet zo goed als de Perfection Bar smaken.

BF_smartbar_bar-ervoor.jpg

Binnen een aantal posts van een B&F product naar het verwijzen naar XXL. En dat als nieuw lid op het forum. Verder heb je niets met XXL te maken @viper92?
On-topic: Smart Bar is een prima reep. Vult naar mijn mening niet erg genoeg. Die nieuwe clean bar (ofzo) bevat wel veel vezels, vermoed dat die beter vult.

Binnen een aantal posts van een B&F product naar het verwijzen naar XXL. En dat als nieuw lid op het forum. Verder heb je niets met XXL te maken @viper92?
On-topic: Smart Bar is een prima reep. Vult naar mijn mening niet erg genoeg. Die nieuwe clean bar (ofzo) bevat wel veel vezels, vermoed dat die beter vult.
Bedankt. Ik zat een beetje met het zelfde. De SMart Bar kan mij prima 2-3 uur vullen, maar wil het nog iets langer oprekken zodat ik niet te veel mee hoef naar school. Vandaar die met vezels mij een betere keus lijken. Voorlopig zit ik even goed, maar mocht ik weer gaan bestellen en ben nog aan het cutten, neem ik deze erbij.

Ziet er op zich goed uit die nieuwe reep...

Alleen tja... B&F..... Voor t zelfde geld zitten er tig suikers en andere troep in

Ziet er op zich goed uit die nieuwe reep...

Alleen tja... B&F..... Voor t zelfde geld zitten er tig suikers en andere troep in

Laten we eerlijk zijn.. zulke repen eet je omdat het lekker is, niet om af te vallen of wat dan ook. Als jij daar echt mee bezig bent, kan je dit beter in je voeding zoeken.
Al verwacht ik trouwens niet dat met de waarden klooien. Eerst waren ze al de pisang, nu bodylab al, dus de controle is scherp. Dat weten zij ook, nog 1 misstap en de strop is te strak om er nog uit te komen.

Ik zie nu ook dat ze een Clean Bar hebben. Ik wil eigenlijk gaan cutten, welke raden jullie aan? Het prijs verschil is namelijk nihil

Ben érg benieuwd naar deze clean bar, heb het idee dat het een soort van goedkoop zusje v/d questbar is. Geen idee of de kwaliteit dan ook inferieur is aangezien quest nutrition laatst ook slecht door een test kwam met hun questbars. Hij ziet er in ieder geval smakelijk uit (instagram) en die fibers zijn ook niet mis.

Hahaha naar "Casper1988" moet je ook niet luisteren. Die koopt en eet en drinkt alle producten die er online verkrijgbaar zijn en nog maar een beetje aangekomen. Van dat geld had hij makkelijk een lamborgini kunnen kopen haha. Als je zijn foto's ziet en zijn postgeschiedenis, lach je je stuk :) Als ik me aan een iemand erger is het hem wel. Altijd vragen en zelf nooit willen zoeken. Die gast kun je op zo'n forum niet serieus nemen.

Ben érg benieuwd naar deze clean bar, heb het idee dat het een soort van goedkoop zusje v/d questbar is. Geen idee of de kwaliteit dan ook inferieur is aangezien quest nutrition laatst ook slecht door een test kwam met hun questbars. Hij ziet er in ieder geval smakelijk uit (instagram) en die fibers zijn ook niet mis.
Ik ben zelf ook heel erg benieuwd en daarom heb ik deze post ook gesteld. Ik vind een reep lekker, maar moet ook vullend zijn. Op deze manier is er genoeg ruimte om ook andere macro's nog te nuttigen. Ik eet het liefst gedurende de dag weinig en s avonds lekker veel :) Ik wacht de reviews even af, maar dan ga ik hem zeker eens proberen. Dat het nu stevia gezoet is, is persoonlijk ook wel een pluspunt.

Ik ben zelf ook heel erg benieuwd en daarom heb ik deze post ook gesteld. Ik vind een reep lekker, maar moet ook vullend zijn. Op deze manier is er genoeg ruimte om ook andere macro's nog te nuttigen. Ik eet het liefst gedurende de dag weinig en s avonds lekker veel :) Ik wacht de reviews even af, maar dan ga ik hem zeker eens proberen. Dat het nu stevia gezoet is, is persoonlijk ook wel een pluspunt.

+1 doe aan IF dus eet mijn calorieën ook voornamelijk savonds, ben een oude snoeperd. :)

We wachten af..

Heb je een linkje naar die test mbt de quest bars? via google kom ik niet ver..

Heb je een linkje naar die test mbt de quest bars? via google kom ik niet ver..

Die naar de test zelf heb ik niet, excuseer. Daarentegen heb ik wel de lawsuit kunnen vinden waarin wat cijfers staan (oa minder fibers gevonden dan aangegeven op de verpakking en 35% meer cals)

[Link niet meer beschikbaar]

Hahaha naar "Casper1988" moet je ook niet luisteren. Die koopt en eet en drinkt alle producten die er online verkrijgbaar zijn en nog maar een beetje aangekomen. Van dat geld had hij makkelijk een lamborgini kunnen kopen haha. Als je zijn foto's ziet en zijn postgeschiedenis, lach je je stuk :) Als ik me aan een iemand erger is het hem wel. Altijd vragen en zelf nooit willen zoeken. Die gast kun je op zo'n forum niet serieus nemen.

Ga toch weg, je kent me geeneens.
Standaard heb ik Whey in huis, pindakaas,

altijd vlees van MM,

soms wat extras, meer niet :)

Kijk even op www.supplementlabtest.com

Dus is alle eiwitproducten van body en fit zit 20% minder in dan op het label. En deze bars zouden wel kloppen. Hahahah :roflol: :roflol:

Hahaha, oude informatie! Leuk man daar telkens terug op te komen. Ondertussen 10 maand geleden. Tijden veranderen Mr XXL. Goede postgeschiedenis man :) Trol

Nee, B&F op hun woord geloven, hoe naïef. B&F heeft al het bewijs geleverd dat ze te groot zijn om te vallen. Jij roept de hele tijd dat ze gek zouden zijn als ze weer gaan frauderen, waar baseer je dat op? Op die paar klanten van DBB die gestopt zijn? Dat is niks voor dit bedrijf.

Ik weet van een werknemer bij B&F dat er tegenwoordig een onlineteam het internet afspeurt naar negatieve publiciteit. En ten tijde van het eiwitschandaal werd er een heel bedrijf voor ingehuurd. Mocht dit B&F weer overkomen dan drukken ze dit weer subtiel in de doofpot. Want 1 ding is zeker ze hebben financieel niet geleden. Zij breiden alleen maar uit.

Een dergelijk bedrijf dat zoveel macht heeft die leert niet van dit schandaal. Ja, hoe voorkom ik dat ik word betrapt. Zij wachten af tot alles is overgewaaid dus ook de huidige trend van actief geld inzamelen en producten testen door een onafhankelijke partij. B&F heeft namelijk goudgeld verdiend met die fraude en niks of niemand houd ze tegen. Het eitwitschandaal leeft alleen op DBB en bij een paar mensen daarbuiten, maar dat is niks vergeleken met de massa die zij dienen.

Maar als hij Mr XXL is dan ben jij Mr B&F?

Ik weet van een werknemer bij B&F dat er tegenwoordig een onlineteam het internet afspeurt naar negatieve publiciteit.
Welk bedrijf doet dit tegenwoordig nu niet, het dient namelijk als een vorm van feedback, wat speelt er.. Algemene marketing. B&F doet dat, XXL, Bodylab, KPN, elk bedrijf zou dit moeten doen om een beeld te krijgen van de omgeving en wat zich daarin afspeelt.
Een dergelijk bedrijf dat zoveel macht heeft die leert niet van dit schandaal.
En waar basseer je dat op, juist omdat ze de negatieve publiciteit in de gaten houden, weten ze wat er speelt bij de mensen en daar kunnen ze wat van leren toch?

Ze liggen onder vuur, de hele supplementen industrie wordt onder de loep gehouden. Dat geldt dus voor iedereen binnen deze tak. Bodylab is nu door de mand gevallen.
Dus als er een fout gemaakt wordt, kent niemand genade hier. Om die reden zal niemand ook het risico durven te nemen om bewust een fout te maken.

Sylve is idd mister b&f, check zijn berichtengeschiedenis maar.:)

Welk bedrijf doet dit tegenwoordig nu niet, het dient namelijk als een vorm van feedback, wat speelt er.. Algemene marketing. B&F doet dat, XXL, Bodylab, KPN, elk bedrijf zou dit moeten doen om een beeld te krijgen van de omgeving en wat zich daarin afspeelt.

En waar basseer je dat op, juist omdat ze de negatieve publiciteit in de gaten houden, weten ze wat er speelt bij de mensen en daar kunnen ze wat van leren toch?

Ze liggen onder vuur, de hele supplementen industrie wordt onder de loep gehouden. Dat geldt dus voor iedereen binnen deze tak. Bodylab is nu door de mand gevallen.
Dus als er een fout gemaakt wordt, kent niemand genade hier. Om die reden zal niemand ook het risico durven te nemen om bewust een fout te maken.

Ik ben het met je eens dat bedrijven tegenwoordig een team in dienst hebben om het internet af te speuren. Maar des tijds werd dit team niet ingezet voor feedback maar voor het manipuleren van oa beoordelingssites zoals trustpilot. Diverse leden plaatsen negatieve recensies en prompt even later kregen ze extra restricties en werd trustpilot overspoelt met positieve recensies. Er zijn mensen verwijderd van facebook omdat zij de uitslag op hun pagina deelde. Noem jij dat nog feedback? Ik noem dat censuur en consumenten manipuleren.

Zij liggen onder vuur? Dat baseer je op basis van? Zij liggen niet onder vuur, ja door die paar mensen op DBB maar verreweg het grootste deel van sportend Nederland heeft geen weet gehad van de frauduleuze toestanden bij Body & Fitshop. Misschien dat zij een kleine dip van hooguit 1 a 2 maanden hebben gehad, maar wat denk je dat zij hebben verdiend met die oplichtingspraktijken? B&F heeft de situatie des tijds op tijd getackeld, het vuurtje is gedoofd en het bedrijf groeit als nooit te voren. En als de kans zich voordoet gaan zij weer op de oude voet verder, immers daarmee krijg je de concurrentie wel kapot.

Diverse leden plaatsen negatieve recensies en prompt even later kregen ze extra restricties en werd trustpilot overspoelt met positieve recensies
Hoe Truspilot werkt en welke voorwaarden zij hanteren weet ik niet. Maar het is een tweeledig verhaal natuurlijk wanneer mensen massaal negatieve reviews over de producten plaatsten zonder ondebouwing terwijl Trustpilot niet wil oordelen over de producten, maar juist over de service. Je zou zelf ook negatieve publicatie verwijderen/rapporteren als deze niet voldoen aan de juiste voorwaarden.

Zij liggen onder vuur? Dat baseer je op basis van?
Op het feit dat er niog steeds over gepraat word en er op gelet wordt. Bij Bodylab kloppen de waarden van hun eiwit ook niet en daar hoor je weinig over.
Nu is het ook zo dat hoge bomen veel wind vangen.

Misschien dat zij een kleine dip van hooguit 1 a 2 maanden hebben gehad, maar wat denk je dat zij hebben verdiend met die oplichtingspraktijken? B&F heeft de situatie des tijds op tijd getackeld, het vuurtje is gedoofd en het bedrijf groeit als nooit te voren. En als de kans zich voordoet gaan zij weer op de oude voet verder, immers daarmee krijg je de concurrentie wel kapot
Volgens mij is de term oplichting wel enigzins overdreven, maar laten we daar niet over in discussie gaan.
Zo te lezen is het vuurtje nog zeker niet gedoofd.
De tijd zal het uitwijzen, maar het feit dat ze nu zelf ook de recente labresultaten online plaatsten, geeft aan dat ze er zeker wel mee bezig zijn. Of het te laat is, geen idee. Of het nu een test is die "onafhankelijk" genoeg is, ja dat touwtrekken heeft geen winnaar.
Men liep te vragen of ze de analyses online wouden zetten, dat doen ze nu.
Daarom wil ik ze nog weleen kans geven.

Terug
Naar boven