AndroidHealthClinic

Smart Bar - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Smart Bar:
    - 15 gram eiwit per reep
    - De beste eiwitten in één product
    - Low carb en slechts 145 kcal
    - Onvoorstelbaar lekker
    - Low carb en eiwitdieet
    - Heerlijk tussendoor
    - Kwaliteit en smaak tot in perfectie!
    - Perfect voor fitness en dieet

    Op elk front de #1 low carb diet bar!
    Slechts 1.5 gram suiker per reep
    Ongekend lekker, een ware traktatie
    Sensationele prijs, zeker gegeven de kwaliteit
    100% de beste eiwitten

    Low Carb, afslanken en eiwitdieet - onze Smart Bar is Low Carb en bevat daarnaast slechts 145 kcal, een uitstekende en smakelijke keuze in uw low carb of eiwitdieet. Elke hap die je neemt ervaar je als een traktatie. Zo wordt jouw Smart Bar elke dag weer een geluksmoment.

    Fitness, de beste eiwitten voor uw spieren - onze low carb Smart Bars bevatten puur de beste eiwitten uit Whey Isolaat en Milk Protein. Waar veel andere merken goedkopere eiwitten bevatten als Soja of zelfs Collageen koopt u bij ons zuiver het beste. Zoals u van ons gewend bent! Elke Smart Bar reep bevat maar liefst 15 gram eiwitten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Delicious Cookies (7/10)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending (vanaf € 20), altijd gratis samples, etc.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 9,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, omdat dit een van de goedkopere eiwitrepen zijn.

Mijn review:

Eiwitrepen, de kenners weten dat het niet speciaal voor vetverlies of spieropbouw is, maar eerder om tussendoor te eten en je voedingsplan mee op te vullen (indien gewenst).

Ik heb deze eiwitreep gekocht omdat ik de Perfection Bar van B&F heel erg lekker vind, en deze is nieuw en goedkoper (prijs per reep), dus wou hem zeker eens testen.

Het eerste wat me wel opviel is dat B&F beweerd dat het de nummer 1 low-carb eiwitreep is .. :rolleyes: Als ik deze al enkel vergelijk met de Perfection Bar (zie onder), gaat deze bewering niet op.

Perfection Bar, Voedingswaardes per 100 gram
  • 343 kcal
  • 33,6 g eiwit
  • 24,1 g koolhydraten (3,7 g suiker)
  • 13,2 g vetten

Smart Bar, Voedingswaardes per 100 gram
  • 340 kcal
  • 33,5 g eiwit
  • 25,8 g koolhydraten (3,4 g suiker)
  • 12,2 g vetten

Zoals je ziet, niet veel verschil met de Perfection Bar, behalve de hogere koolhydraten.

De prijs van 12 Perfection Bar repen (elk 60 gram) is € €14,90 en van 12 Smart Bar repen (elk 45 gram) is € 9,90. (Kostprijs PB per 100 gram: € 24,83 en SB per 100 gram: € 22)

Als smaak had ik Delicious Cookies gekozen, niet slecht, maar zeker niet zo goed als de Perfection Bar smaken.

BF_smartbar_bar-ervoor.jpg
 
Oh nee hoor, ik ben niet Mr B&F. Zo zou ik misschien wel over kunnen, waarvoor mijn excuus. Dat meen ik oprecht. Ik wil objectief blijven en discussies op dit forum niet uit de weg gaan. Daarom neem ik ook de tijd om in te haken. Ik hoop dat je dat dan ook kan waarderen. :) Dat is immers de insteek van een goed forum als dit. Op een forum moet je met zijn allen op een normale en serieuze manier kunnen discuseren. Een linkje plakken van "joo kijk die analyses weer" levert niet veel op en heeft ook totaal geen meerwaarde op een forum als dit. Het is gewoon irritant, dat in elk topic hetzelfde gezeik weer komt. Je vindt mij inderdaad in B&F topics, maar ook in allerlei andere topics. Dat is aan mijn bijna 2000 post toch wel te zien :) Ik plaats veelal nuttige reacties vind ik zelf. Ik snap de haat jegens mij daarom ook niet. Ik respecteer jullie toch ook.

Uit hobby oogpunt vind ik het leuk mensen te helpen, adviseren en daarom vind je mij vooral ook in de voedingssectie. Voeding vind ik leuk, interessant en er komen heel veel aspecten bij kijken wat ik graag met anderen deel :) Ik bestel mijn producten daar gewoon en denk niet dat alle kritiek nog steeds terecht is. Ze zijn de goedkoopste, beste leveringstijden en vertrouw de producten gewoon. Je doet net als B&F dit allemaal opzettelijk deed, terwijl de markt alleen maar moordender wordt. Kijk hoe de UK shops komen, daar kan ook XXL/Bodylab niet mee concurreren want deze shops spelen het erg sterk. Iedereen wil blijven groeien en klanten winnen. Dat mensen zoiets, wat er gebeurd is, erg persoonlijk nemen is een eigen keus. Ik ga er vanuit dat het goed is en geniet nogsteeds van mijn shake. Ze plaatsen regelmatig nieuwe labanalyses van hun producten online en niet één of twee, maar investeren in veel producten. Ze willen echt wel laten zien dat ze van hun fout geleerd hebben. Daarom is het goed dat ze een sterk(er) social media team hebben nu. De investeringen lijken me daarom ook helemaal niet onterecht en als klant zou je daar voordeel van moeten hebben.
 
Zij liggen onder vuur? Dat baseer je op basis van? Zij liggen niet onder vuur, ja door die paar mensen op DBB maar verreweg het grootste deel van sportend Nederland heeft geen weet gehad van de frauduleuze toestanden bij Body & Fitshop. Misschien dat zij een kleine dip van hooguit 1 a 2 maanden hebben gehad, maar wat denk je dat zij hebben verdiend met die oplichtingspraktijken? B&F heeft de situatie des tijds op tijd getackeld, het vuurtje is gedoofd en het bedrijf groeit als nooit te voren. En als de kans zich voordoet gaan zij weer op de oude voet verder, immers daarmee krijg je de concurrentie wel kapot.

Ik denk dat je onderschat hoeveel mensen wel op de hoogte zijn van dat schandaal. Maar gelukkig zijn de meeste mensen vergevingsgezind en geven zij mensen en bedrijven een 2e kans. B&F zal dit echt niet weer kunnen doen, want ook zij weten dat die 3e kans er niet zal komen.
Noem die vergevingsgezindheid naïef, dat kan. Persoonlijk noem ik het liever optimistisch en het goede in de mens zien, niet iedereen houdt wrok vast namelijk.

Daarnaast blijf ik erbij dat het voor de marktwerking heel belangrijk is dat er een bedrijf als B&F is. Hierdoor blijven de prijzen ook scherp. Ook voor de doorontwikkeling van nieuwe producten vind ik toch dat b&f vaak voorop loopt in de strijd, concurrenten kunnen hier weer op inhaken zonder dat zij zelf veel kosten hoeven te spenderen aan ontwikkelingskosten. Dit is voor jou en mij en de markt veel beter.
 
Duidelijke uitleg Sylve! Ik noemde je zo omdat ik je in bijna ieder b&f topic je b&f zag "ophemelen".
Zoals je aan mijn postgeschiedenis kan zien heb ik in het verleden ook meerdere malen bij b&f besteld. Het verschil tussen mij en jou is denk ik dat ik minder vergevingsgezind ben.
Uit mijn oogpunt kan b&f dit schandaal gewoon weer herhalen omdat mensen toch altijd weer terug blijven komen bij de goedkoopste.

Een vos verliest wel zijn haren maar nooit zijn streken. Maar uiteindelijk beslist iedereen zelf waar hij/zij zijn supplemten koopt.:)
 
Duidelijke uitleg Sylve! Ik noemde je zo omdat ik je in bijna ieder b&f topic je b&f zag "ophemelen".
Zoals je aan mijn postgeschiedenis kan zien heb ik in het verleden ook meerdere malen bij b&f besteld. Het verschil tussen mij en jou is denk ik dat ik minder vergevingsgezind ben.
Uit mijn oogpunt kan b&f dit schandaal gewoon weer herhalen omdat mensen toch altijd weer terug blijven komen bij de goedkoopste.

Een vos verliest wel zijn haren maar nooit zijn streken. Maar uiteindelijk beslist iedereen zelf waar hij/zij zijn supplemten koopt.:)
Thanks Hertog_Jan, respect. Kan ik waarderen dat je zo reageert. Het is altijd lastig, je komt op een fora in meerdere secties altijd langs. Ik zie jouw reacties ook (ondanks dat ik nog nooit je postgeschiedenis gelezen heb, als een felle jongen die scherp reageert haha). Dus dat is heel begrijpelijk man :) Ach, ik vind krachttraining leuk, voeding en supps ook. Echter ben ik gewoon een krent, dat mag je gerust weten. Ik wil natuurlijk wel investeren, maar probeer het wel zo goedkoop mogelijk te houden. Het leven is al vrij duur en deze hobby ook (lidmaatschap, training, voeding, tijdrovend - mealprep/training) dus vind het allemaal wel wat waard, maar niet alles. Ik snap daarom jouw mening ook heel goed. Iedereen moet het immers zelf weten, maar denk ook wel dat het nu goed zit. Anyways, thanks, goed weekend haha :D
 
Back
Naar boven