Fitness Seller

Smartphone van rond 400EUR

Ano_1985_99

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
156
Buffels,

Ik vrees dat de tijd gekomen is om eens af te stappen van mijn cheap ass Nokia van 40EUR en een smartphone aan te schaffen.

Mn budget zit rond de 400EUR. Was aant denken aan telefoons zoals een Huawei P6, een Nokia 925...

Iemand die suggesties of tips heeft?

Spaar nog even door voor een eifoon?

htc one, 550 nu ofzo? misschien iets minder zelfs al

Goedkoopste Apple iPhone 4S 16GB Zwart
Apple iPhone 4S 16GB Zwart
Dual Core soc met 3,5" scherm en 8MP camera
16GB
Gratis vanaf
€ 4,50 p/m
Score: 4.5
82 reviews
€ 382,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium
Samsung Galaxy Note II 16GB Titanium
Quad Core soc met 5,5" scherm en 8MP camera
16GB
Gratis vanaf
€ 15,- p/m
Score: 5
45 reviews
€ 391,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste HTC One Mini Zilver
HTC One Mini Zilver
Dual Core soc met 4,3" scherm en 4MP camera
16GB
Gratis vanaf
€ 10,- p/m
Score: 0
€ 399,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste Apple iPhone 4S 8GB Zwart
Apple iPhone 4S 8GB Zwart
16GB
Gratis vanaf
€ 10,- p/m
€ 385,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste Nokia Lumia 925 Grijs
Nokia Lumia 925 Grijs
Dual Core soc met 4,5" scherm en 8,7MP camera
16GB
Gratis vanaf
€ 10,- p/m
Score: 5
1 review
€ 381,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste Apple iPhone 4S 8GB Wit
Apple iPhone 4S 8GB Wit
8GB
Gratis vanaf
€ 10,- p/m
€ 387,95
Bekijk prijzen

Goedkoopste Apple iPhone 4 8GB Wit
Apple iPhone 4 8GB Wit
Single Core soc met 3,5" scherm en 5MP camera
8GB
Gratis vanaf
€ 4,50 p/m
Score: 4
1 review
€ 383,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste Samsung Galaxy S III LTE 16GB Wit
Samsung Galaxy S III LTE 16GB Wit
Quad Core soc met 4,8" scherm en 8MP camera
16GB
Gratis vanaf
€ 10,- p/m
€ 389,-
Bekijk prijzen

Goedkoopste Samsung Galaxy Beam Wit
Samsung Galaxy Beam Wit
Dual Core soc met 4" scherm en 5MP camera
8GB
Alleen met bijbetaling
€ 387,13
Bekijk prijzen

Goedkoopste Siemens E71
Siemens E71
met 2,1" scherm
-
Alleen met bijbetaling
€ 390,06
Bekijk prijzen
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

ik heb zelf de HTC one x. was iets van 420EU. bevalt mij zeer goed, is snel en geen problemen mee.
enige nadeel eraan is de batterij duur. gaat wel een dag mee emt normaal gebruik, maar als ik hem zwaar gebruik heeft ie op de helft van de dag zn juice toch wel weer nodig

Met beperkt budget zou ik in elk geval niet het allernieuwste kopen. Heb je matige kwaliteit met minder features. Kan je beter een vorige gen phone nemen of tweedehands van de laatste gen. Persoonlijk iphone maar goed dat is jouw keuze.

• Topic Starter Topic Starter
Zie net de samsung s4 al weggaat voor 460EUR tegenwoordig... Valt best mee toch?

Iemand een idee of je een telefoon die je in nederland koopt probleemloos in Belgie kan gebruiken?

Ja dat kan, zijn gewoon BENELUX of EU modellen.
Let er wel op dat je een simlockvrije koopt ;)

Iphone S4

Laat je ons weten welke het wordt?
PS: er komst nog een betere versie van de htc Butterfly uit, namelijk de htc Butterfly S, die de samsung S4 naar huis stuurt met rode kaken en een rectale vernedering.
Ik heb de xperia S, in theorie een zeer goede smartphone, maar in werkelijkheid een ware miskoop. Misschien iets te vaak zwaar laten vallen?

:cool:

HAha dat ik ooit Apple zou promoten
smug.png

Laat je ons weten welke het wordt?
PS: er komst nog een betere versie van de htc Butterfly uit, namelijk de htc Butterfly S, die de samsung S4 naar huis stuurt met rode kaken en een rectale vernedering.
Ik heb de xperia S, in theorie een zeer goede smartphone, maar in werkelijkheid een ware miskoop. Misschien iets te vaak zwaar laten vallen?

realiseer je wel dat de One het vlaggenschip is van HTC en met een reden. Daarnaast wordt in februari waarschijnlijk al de S5 of soortgelijk aangekondigd en de nieuwe HTC en die staan weer een stap boven de nieuwe Butterfly. De nieuwe LG G2 heeft al een 2,2ghz snapdragon 800 processor etc etc en ieder jaar presteren HTC-Samsung en ook Apple om deze bedrijven ver achter zich te laten.

Heb een beetje hetzelfde probleem maar wil gewoon niet weer zo walgelijk veel geld betalen voor een nieuwe iPhone. Maar die Nexus 5 klinkt bijna te goed om waar te zijn, ding heeft alles voor vrijwel de helft van de prijs. Iemand die er een gat in kan prikken?

Heb een beetje hetzelfde probleem maar wil gewoon niet weer zo walgelijk veel geld betalen voor een nieuwe iPhone. Maar die Nexus 5 klinkt bijna te goed om waar te zijn, ding heeft alles voor vrijwel de helft van de prijs. Iemand die er een gat in kan prikken?

Is niet te goed om waar te zijn, wij worden namelijk opgelicht hier. De Nexus 4 was in Amerika te koop gezet voor 300 dollar, toentertijd 240-250eu. Aangezien LG de maker is van het toestel en zij hun eigen vlaggenschip in Europa verkopen voor 500-550 eu, kwam de nexus 4 hier pas heel laat op de markt. Dit gaat waarschijnlijk ook bij de Nexus 5 het geval zijn of deze wordt voor eenzelfde prijs aangeboden als de LG G2.

realiseer je wel dat de One het vlaggenschip is van HTC en met een reden. Daarnaast wordt in februari waarschijnlijk al de S5 of soortgelijk aangekondigd en de nieuwe HTC en die staan weer een stap boven de nieuwe Butterfly. De nieuwe LG G2 heeft al een 2,2ghz snapdragon 800 processor etc etc en ieder jaar presteren HTC-Samsung en ook Apple om deze bedrijven ver achter zich te laten.

Weet ik maar we hebben het over smartphones van 400 euro, anders had ik de lg g2 ook wel vernoemd.

Terug
Naar boven