MuscleMeat

smerige ouwe mensen in de gym

Sorry dan meneer 'ik-probeer-cool-over-te-komen-door-altijd-rond-te-blaten-dat-ik-alleen-compounds-doe'. Snap niet waar deze opmerking zo wegkomt.

Dat "blaat ik niet rond"... want dat doe ik al heel lang niet meer. Je info is dus verouderd. Ik vond het gewoon mooi hoe zo 'cool' vertelde hoe je 5 platen per kant 'erop knalt!' en dat je dan genadeloos gaat beesten terwijl iedereen denkt "wauw, hij gaat zn rug vernken met deze poundages".

Ik pomp meer dan de gemiddelde bodybuilder. Een pomp die zn weerga niet kent.

Dat "blaat ik niet rond"... want dat doe ik al heel lang niet meer. Je info is dus verouderd. Ik vond het gewoon mooi hoe zo 'cool' vertelde hoe je 5 platen per kant 'erop knalt!' en dat je dan genadeloos gaat beesten terwijl iedereen denkt "wauw, hij gaat zn rug vernken met deze poundages".

Ik pomp meer dan de gemiddelde bodybuilder.

Hmm ok, dan neem ik dat eerste terug. Daarbij ga ik niet genadeloos beesten, maar train ik waarschijnlijk een stuk stricter dan jij, als ik jou hoor praten over 'pompen'.

• Topic Starter Topic Starter
ff OT blijven jongens..........................;)

Wat een stel tijgers hier zeg :eek:

Hmm ok, dan neem ik dat eerste terug. Daarbij ga ik niet genadeloos beesten, maar train ik waarschijnlijk een stuk stricter dan jij, als ik jou hoor praten over 'pompen'.

Trek het je niet aan man... Jij bent het echte beest hier!

28qzt6h.jpg

Laatst bewerkt:
Ben jij dat ? :roflol:

Volgens mij is zijn tshirt van Replay fake trouwens... :D

bij ons op de sportschool komt er ook zo'n 60+ er en die moet bij ieder toestel in zijn handen kotsen voor zogenaamd meer grip. Dat is pas goor! Hij komt me ook iedere keer latig vallen tijdens mijn oefeningen maar hij zal thuis wel niks te vertellen hebben.

IK ga m'n training afwerken in de gym, niet rondkijken wie er wel of niet ligt te geilen.

Tja we worden allemaal hopelijk oud, en als je op een bepaalde leeftijd nog steeds kan trainen moet je dat ook zeker doen.

Bij mij op de sportschool trainde vroeger een man van 68 jaar oud, en nog fanatiek ook, echt zo'n ouderwetse ijzervreter.
Was vroeger Marinier, en hij wilde niet toegeven aan zijn leeftijd, prachtige vent was dat.
Viel niemand lastig met slappe ouwehoerpraatjes maar kwam om te beesten.

Daar kan ik nu echt respect voor hebben, hoop dat het mij gegeven is dat ik op die leeftijd ook nog zo fanatiek mag trainen.

ach ik ben bijna 43....kijk graag naar de vrouwtjes,.....en ****,ben nog sterk ook

Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker aant traine lope er een paar van die vieze ouwe rimpelige vrouwlijkkijkende 40+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR:fire:

Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk:grumble::grumble::shoot::shoot:

Dalek zien ze je als lust opject:angstig:.........:mad::splat::hamer:

En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen :sad:

Heey gozer,kan je trouwes die smileys 1x in een post toepassen ofzo?
Lijk wel of ik een stripverhaal zit te lezen als ik je posts bekijk

Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker aant traine lope er een paar van die vieze ouwe rimpelige vrouwlijkkijkende 40+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR:fire:

Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk:grumble::grumble::shoot::shoot:

Dalek zien ze je als lust opject:angstig:.........:mad::splat::hamer:

En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen :sad:

gek joh
heb ik geen last van
O ja ik ben natuurlijk 40+

ik voel me wel aangesproken:rolleyes:

Terug
Naar boven