Terror Hennep
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 166
Sorry dan meneer 'ik-probeer-cool-over-te-komen-door-altijd-rond-te-blaten-dat-ik-alleen-compounds-doe'. Snap niet waar deze opmerking zo wegkomt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry dan meneer 'ik-probeer-cool-over-te-komen-door-altijd-rond-te-blaten-dat-ik-alleen-compounds-doe'. Snap niet waar deze opmerking zo wegkomt.
Dat "blaat ik niet rond"... want dat doe ik al heel lang niet meer. Je info is dus verouderd. Ik vond het gewoon mooi hoe zo 'cool' vertelde hoe je 5 platen per kant 'erop knalt!' en dat je dan genadeloos gaat beesten terwijl iedereen denkt "wauw, hij gaat zn rug vernken met deze poundages".
Ik pomp meer dan de gemiddelde bodybuilder.
Hmm ok, dan neem ik dat eerste terug. Daarbij ga ik niet genadeloos beesten, maar train ik waarschijnlijk een stuk stricter dan jij, als ik jou hoor praten over 'pompen'.
Hmm ok, dan neem ik dat eerste terug. Daarbij ga ik niet genadeloos beesten, maar train ik waarschijnlijk een stuk stricter dan jij, als ik jou hoor praten over 'pompen'.
Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker aant traine lope er een paar van die vieze ouwe rimpelige vrouwlijkkijkende 40+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR
Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk:shoot::shoot:
Dalek zien ze je als lust opject.........
En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen![]()
Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker aant traine lope er een paar van die vieze ouwe rimpelige vrouwlijkkijkende 40+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR
Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk:shoot::shoot:
Dalek zien ze je als lust opject.........
En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen![]()