Fitness Seller

smerige ouwe mensen in de gym

Hebbe jullie er ook zo,n hekel aan ben je lekker aant traine lope er een paar van die vieze ouwe rimpelige vrouwlijkkijkende 40+"manne".......RRRRRRRRRRRRRRRRR:fire:

Staan ze zo dom te kijken als je je setje doet,en dan weet je niet of zo homo zijn natuurlijk:grumble::grumble::shoot::shoot:

Dalek zien ze je als lust opject:angstig:.........:mad::splat::hamer:

En je mag ze natuurlijk niet weer niet mishandelen :sad:

Volgens mij heb je een rimpelige,vrouwelijke, 40+ obsessie.

dan kom je toch ff bij mij spotten, als dit oude vieze rimpelige mannetje van 43 aan het dumbeldrukken is met 60 kilo per arm.:D

ja vrouwen begrijpen dit niet, die geilen op aandacht namelijk

ik ken ze hoor, die rare oude mensen die staren als je een gewicht van boven de 40 kilo hanteert. Hebben ze nooit geleerd dat staren onbeleefd is? In de oud gym stonden de cardio toestellen richting het squatrek gericht dus je ontkwam er niet aan :roflol: gelukkig nu geen last meer van

ja vrouwen begrijpen dit niet, die geilen op aandacht namelijk

ik ken ze hoor, die rare oude mensen die staren als je een gewicht van boven de 40 kilo hanteert. Hebben ze nooit geleerd dat staren onbeleefd is? In de oud gym stonden de cardio toestellen richting het squatrek gericht dus je ontkwam er niet aan :roflol: gelukkig nu geen last meer van
Tuurlijk wel. Ik wordt telkens door zo'n vent aangesproken die duidelijk in z'n midlife crisis zit. Dik, uitgezakt.. en blijft maar tegen me aanlullen als ik bij zo'n apparaat me probeer op te trekken. Heb je vuurrode kop, kom je bijna niet meer boven en verwacht hij nog een 'casual talk' ook telkens bah. Tegenwoordig wacht ik gewoon tot die vent weg is uit die hoek. Maar met zijn tempo hangt hij daar soms de HELE avond --"

EDIT/ dat apparaat heet chinnen dus :D

Laatst bewerkt:
Tuurlijk wel. Ik wordt telkens door zo'n vent aangesporken die duidelijk in z'n midlife crisis zit. Dik uitgezakt en blijft maar tegen me aanlullen als ik bij zo'n apparaat me probeer op te trekken. Heb je vuurrode kop, kom je bijna niet meer boven en verwacht hij nog een 'casual talk' ook telkens bah. Tegenwoordig wacht ik gewoon tot die vent weg is uit die hoek. Maar met zijn tempo hangt hij daar soms de HELE avond --"

Ik dacht juist dat je het leuk vond
Zal het niet meer doen :(

Tuurlijk wel. Ik wordt telkens door zo'n vent aangesporken die duidelijk in z'n midlife crisis zit. Dik uitgezakt en blijft maar tegen me aanlullen als ik bij zo'n apparaat me probeer op te trekken. Heb je vuurrode kop, kom je bijna niet meer boven en verwacht hij nog een 'casual talk' ook telkens bah. Tegenwoordig wacht ik gewoon tot die vent weg is uit die hoek. Maar met zijn tempo hangt hij daar soms de HELE avond --"

mp3 speler, try it

Ouwe mensen die hun best doen en naar de gym gaan altijd +1

Als die denken dat ze kans bij je maken, dan zou ik me vragen beginnen stellen.

Hahaha, die ken ik. Die houden altijd apparaten jaren bezet, voor reps waarvan ik niet eens wist dat ze zo 'partial' kunnen zijn. Ook leuk dat ze altijd menen dat je niet zwaar moet trainen, stel je voor dat je schouderkoppen te zien zijn, wat zou je vrouw wel niet zeggen?
Leuk als je shrugs doet in de smith, en je klapt aan beide kanten 5 platen (10 kg platen, voor de goede orde), dan zie je ze al kijken alsof je een handtekening zet om een hernia te krijgen.
Lol. het is altijd weer lachen als ik ze op de lying leg curl zie liggen. mijn god. Brutal ROM alert.

Tuurlijk wel. Ik wordt telkens door zo'n vent aangesproken die duidelijk in z'n midlife crisis zit. Dik, uitgezakt.. en blijft maar tegen me aanlullen als ik bij zo'n apparaat me probeer op te trekken. Heb je vuurrode kop, kom je bijna niet meer boven en verwacht hij nog een 'casual talk' ook telkens bah. Tegenwoordig wacht ik gewoon tot die vent weg is uit die hoek. Maar met zijn tempo hangt hij daar soms de HELE avond --"

EDIT/ dat apparaat heet chinnen dus :D

euh... ik weet wel een oplossing voor dit probleem, ik geef hem de skinnieshock! dan wordt hij nooit meer de oude....;)

:scratch: ging over topicstarters manier van posten.

Als ik ga trainen kom ik om te trainen, niet om mooi te wezen.

kan ik niet ruiken hè, goed van jou hoor dat je niet zoals de meerderheid bent die toch echt wel op aandacht geilen

in de vorige fitness waar ik zat trainde een man, ik denk rond de 50 jaar, die in een heel korte short kwam fitnessen. Op zich nog gen probleem, alleen droeg hij eronder een string :s en als hij een goeiedag kwam zeggen kleefde hij bijna tegen je aan

Terug
Naar boven