XXL Nutrition

SMTL Push & Pull: last man standing

forever_alone_by_yanifruba-d39iw10.png

ik neem alex niks maar dan ook niks kwalijk, was alleen inderdaad een vraag of dit niet een steek onder water was... en max vind je het nou normaal om me een autist te noemen? er word in een stuk alle leden genoemd behalve ik, vind ik ook totaal geen probleem want heb geen speciale wedstrijd gedraait maar vroeg me gewoon af... dus ik "chill" absoluut wel... en max doe me dat plezier alsjeblieft...

*diepe zucht*...

Ik ga hier ook gewoon echt niet diepgaand op reageren, kan wel... maar doe ik niet. Get back on topic. Ik spreek je in het echt nog wel. (<-- en nee hiermee bedoel ik niet dat ik je op smoel sla)

Hallo Allemaal,

Ik vond het een leuke wedstrijd, goed geregeld.
Alleen jammer dat je zo kort na elkaar je beurten moest doen.
Maar verder was het goed.
Ikzelf baal erg dat ik de 170kg boom heb gemist.
Door het opslaan moest ik een heel stuk met de boom op me borst naar achteren lopen en corrigeren en dat heeft me toch net de kracht gekost om hem uit te drukken.
Met de deadlift was ik wel teverden.
Al moet ik zeggen dat ik liever een normale stang heb dan deze stang.
Ik vind het doorbuigen juist erg vervelend.
Duurt te lang voordat de stang loskomt.
Maar dat is een persoonlijk iets.
Verder leuk gedaan ook Gijs als speaker.
En ook ik vond Niels Gordijn erg goed,weet niet hoe ze andere onderdelen zijn maar de basis is erg goed.
En Mathieu ook goed bezig,zag er sterk uit.
Jarno veel succes met je herstel.

Trouwens waar kan ik de fotos en filmpjes vinden?
Heeft iemand misschien mijn lifts gefilmd?

Grt Fouad

Laatst bewerkt:
Jongens ik vind hier ineens een zwarte korte broek van strongest man team limburg! Haefland sport brunssum staat er ook op.. Lag in mijn tas neem aan dat iemand hem mist?!

Of iemand heeft je die toegeworpen terwijl je aan het liften was, popster style :p

• Topic Starter Topic Starter
Dominique is altijd alles kwijt, heb inmiddels een garderobe kast voor hem aangeschaft. Zijn trui lag ook nog daar! Als zijn derde been toch niet vast zat...

Terug
Naar boven