MuscleMeat

SMTL Push & Pull: last man standing

Ja nice KP. Ik wil m'n log ook wel even terug zien :-)

Waar blijven die filmpjes nou.... !?

Wil toch ook nog ff zeggen dat ik me ondanks m'n rug blessure goed vermaakt heb gisteren.
Goed dat velen een pr hebben kunnen zetten. Niels Gordijn is echt een talent voor de toekomst. Weet niet hoe z'n andere onderdelen zijn, maar hoop dat hij hier 110% voor gaat.

Heb laatst met Berend Veneberg gesproken om een aantal deadlift trainingen te gaan verzorgen. Dit zal ergens begin volgend jaar worden.
Berend was één van de beste deadlifters, waarbij z'n techniek ook nog eens goed was.
Want heb gisteren toch wel wat technische fouten gezien.
Zal t.z.t een topic hierover plaatsen en belangstellenden kunnen zich dan aanmelden. We zullen er wel een kleine vergoeding voor vragen denk ik. Dat laat ik dan ook nog weten.

Tot slot: Alex en z'n mannen hebben weer een leuk en goed georganiseerd evenement opgezet en hoop dat dit een jaarlijks iets gaat worden.
Misschien is het iets om vaker in het jaar een dergelijk iets te organiseren.
Zoals er ook truckpull kampioenschappen zijn. Zou dit bv ook kunnen met een Frame Carry en Yoke o.i.d. Of een dumbbell press en Appolon's Axle.

Mooi verslag op krachtsport.nl

[Link niet meer beschikbaar]

Filmen van lifts een idee staan al een paar..

Heb die van jou ook maar uploade k nog niet omdat t vergeleken bij krachtsport.nl baggerkwaliteit is..

Ah okay k nam aan dat degene die binnen de hekken filmde van krachtsport was.

Laatst bewerkt:
lekker toch die ontlading ;)

Waar blijven die filmpjes nou.... !?

Wil toch ook nog ff zeggen dat ik me ondanks m'n rug blessure goed vermaakt heb gisteren.
Goed dat velen een pr hebben kunnen zetten. Niels Gordijn is echt een talent voor de toekomst. Weet niet hoe z'n andere onderdelen zijn, maar hoop dat hij hier 110% voor gaat.

Heb laatst met Berend Veneberg gesproken om een aantal deadlift trainingen te gaan verzorgen. Dit zal ergens begin volgend jaar worden.
Berend was één van de beste deadlifters, waarbij z'n techniek ook nog eens goed was.
Want heb gisteren toch wel wat technische fouten gezien.
Zal t.z.t een topic hierover plaatsen en belangstellenden kunnen zich dan aanmelden. We zullen er wel een kleine vergoeding voor vragen denk ik. Dat laat ik dan ook nog weten.

Tot slot: Alex en z'n mannen hebben weer een leuk en goed georganiseerd evenement opgezet en hoop dat dit een jaarlijks iets gaat worden.
Misschien is het iets om vaker in het jaar een dergelijk iets te organiseren.
Zoals er ook truckpull kampioenschappen zijn. Zou dit bv ook kunnen met een Frame Carry en Yoke o.i.d. Of een dumbbell press en Appolon's Axle.

Dankje Jarno erg leuk om te horen! Ga er zeker vol voor! En wat goede raad kan ik sowieso wel gebruiken dus dan ben ik er graag bij!

Als er meer dit soort wedstrijden komen ga ik me daarop toeleggen, statische kracht is leuk en voor mij minder blessuregevoelig..
Gister toen men in de buurt van de 300 kwam begon het toch echt te steken, ik had een plan gemaakt om op deze wedstrijd 300 te gaan liften en nu zat ik er maar te zitten..

Goeie motivatie voor volgend jaar, het doel wordt in deel 2 van deze wedstrijd alsnog die 300 liften.

Mooi verslag op krachtsport.nl

[Link niet meer beschikbaar]

Thanks Jarno

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 18:08 ----------

krachtsport.nl heeft geen filmpjes dit keer toch ?

nope geen filmpjes dit keer, Peter kon niet en heb ik het verslagleggen maar op me genomen.. de volgende keren uiteraard weer filmpjes.. !!

---------- Post toegevoegd Mon 5 Nov 2012 om 18:09 ----------

Ah okay k nam aan dat degene die binnen de hekken filmde van krachtsport was.

nope dus!!

Mooi stukje Dennis !

Mooi stukje idd

Tof verslag op krachtsport.nl. Ook leuk dat ik er in voor kom, ook leuk geschreven haha voel me gevleid. :D

Wat vond iedereen van de stang trouwens? En Alex tevreden ermee?

Heel apart, zo licht als een veertje haha, wel een heerlijke grip! Maar je haalt er toch sowieso wat kg's uit, maakt niet uit welk gewicht er aan hang?

Terug
Naar boven