Hyped
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 30
Waar blijven die filmpjes nou.... !?
Wil toch ook nog ff zeggen dat ik me ondanks m'n rug blessure goed vermaakt heb gisteren.
Goed dat velen een pr hebben kunnen zetten. Niels Gordijn is echt een talent voor de toekomst. Weet niet hoe z'n andere onderdelen zijn, maar hoop dat hij hier 110% voor gaat.
Heb laatst met Berend Veneberg gesproken om een aantal deadlift trainingen te gaan verzorgen. Dit zal ergens begin volgend jaar worden.
Berend was één van de beste deadlifters, waarbij z'n techniek ook nog eens goed was.
Want heb gisteren toch wel wat technische fouten gezien.
Zal t.z.t een topic hierover plaatsen en belangstellenden kunnen zich dan aanmelden. We zullen er wel een kleine vergoeding voor vragen denk ik. Dat laat ik dan ook nog weten.
Tot slot: Alex en z'n mannen hebben weer een leuk en goed georganiseerd evenement opgezet en hoop dat dit een jaarlijks iets gaat worden.
Misschien is het iets om vaker in het jaar een dergelijk iets te organiseren.
Zoals er ook truckpull kampioenschappen zijn. Zou dit bv ook kunnen met een Frame Carry en Yoke o.i.d. Of een dumbbell press en Appolon's Axle.
Zo'n seminar zal zeker op prijs gesteld worden. Als ik echt zwaar ga, dan word mijn techniek slecht, daar heb je me al eens eerder op gewezen.
Wat vond iedereen van de stang trouwens? En Alex tevreden ermee?
Ik ben verliefd man!
http://youtu.be/oSKBL_C_kqM