XXL Nutrition

SMTL Push & Pull: last man standing

Waar blijven die filmpjes nou.... !?

Wil toch ook nog ff zeggen dat ik me ondanks m'n rug blessure goed vermaakt heb gisteren.
Goed dat velen een pr hebben kunnen zetten. Niels Gordijn is echt een talent voor de toekomst. Weet niet hoe z'n andere onderdelen zijn, maar hoop dat hij hier 110% voor gaat.

Heb laatst met Berend Veneberg gesproken om een aantal deadlift trainingen te gaan verzorgen. Dit zal ergens begin volgend jaar worden.
Berend was één van de beste deadlifters, waarbij z'n techniek ook nog eens goed was.
Want heb gisteren toch wel wat technische fouten gezien.
Zal t.z.t een topic hierover plaatsen en belangstellenden kunnen zich dan aanmelden. We zullen er wel een kleine vergoeding voor vragen denk ik. Dat laat ik dan ook nog weten.

Tot slot: Alex en z'n mannen hebben weer een leuk en goed georganiseerd evenement opgezet en hoop dat dit een jaarlijks iets gaat worden.
Misschien is het iets om vaker in het jaar een dergelijk iets te organiseren.
Zoals er ook truckpull kampioenschappen zijn. Zou dit bv ook kunnen met een Frame Carry en Yoke o.i.d. Of een dumbbell press en Appolon's Axle.

Zo'n seminar zal zeker op prijs gesteld worden. Als ik echt zwaar ga, dan word mijn techniek slecht, daar heb je me al eens eerder op gewezen.

Wat vond iedereen van de stang trouwens? En Alex tevreden ermee?

Ik ben verliefd man!
http://youtu.be/oSKBL_C_kqM

• Topic Starter Topic Starter
Wat vond iedereen van de stang trouwens? En Alex tevreden ermee?

Het mooie van de stang zijn de foto's! geweldig als ie zo buigt! Veel jongens heb er meer kilo's uit gehaald. Ikzelf vind een stugge stang toch iets fijner. Zeker wanneer ik met suit lift!

Zonder meer top kwaliteit stang hoor!

Op fotos is het idd gaaf, ook omdat die wat langer is.

Zeker wel een vette stang om mee te werken

[Link niet meer beschikbaar]

Verslag inclusief definitieve uitslag.

Ciao

ik ben blijkbaar geen smtl lid meer?

-_-'' meneer komt weer wat te kort ofzo

nee hoor, maar vond dit apart:

De laatste SMTL deelnemer die nog niet genoemd is, Chris van Hoeflaken, liet zien behoorlijke potentie te hebben.

• Like
Waarderingen: koef
Je moet niet zo zeiken... Alex is de hele dag bezig geweest met die wedstrijd, en stuurt mij diezelfde avond nog een verslag door... Logisch dat hij dan jouw kop wellicht over het hoofd heeft gezien, zou ik ook doen.

huilen...

nice max! :roflol:

Autisme... kan die niks aan doen, maar ik word er wel moe van !

nee hoor, maar vond dit apart:

De laatste SMTL deelnemer die nog niet genoemd is, Chris van Hoeflaken, liet zien behoorlijke potentie te hebben.

Gast.. chill out.

Sanca wordt toch ook niet genoemd?
Je kan onmogelijk alles er in zetten, dus maak je niet zo druk kerel. Of zorg dat je in de top 3 komt, dan wordt je sowieso genoemd.

Mooie wedstrijd wat ik kan zien op de foto's en filmpjes en hulde aan de deelnemers met de behaalde resultaten, vond 't balen dat ik er niet bij kon zijn.

gast.. Chill out.

Sanca wordt toch ook niet genoemd?
Je kan onmogelijk alles er in zetten, dus maak je niet zo druk kerel. Of zorg dat je in de top 3 komt, dan wordt je sowieso genoemd.

+1

---------- Post toegevoegd Tue 6 Nov 2012 om 21:15 ----------

Ofja eigelijk moet je dat niet zeggen Mathieu... Als ik me nog erger ga ergeren aan hem kom ik terug naar de dark side om zijn ass te whoopen...

• Topic Starter Topic Starter
Met leden bedoel ik mensen die technisch gezien lid zijn. Sanca is er van het begin af aan bij, maar traint even goed voor zichzelf of op een andere locatie. Dan heb ik technisch gezien dus nog een heleboel meer aan leden. In mijn hart staat de piraat hoog aangeschreven. Ik schreef het stukje voor SMTL dus wilde het even beknopt houden. Dominique ben ik vergeten in het stukje, mijn excuses daarvoor. Ik zit momenteel in een cahterlijk drukke periode en heb niet de tijd genomen voor het stukje, was meer iets van, af is af. Heb ik dat weer achter de rug. Was niet een steek onder water of iets dergelijks.

ik neem alex niks maar dan ook niks kwalijk, was alleen inderdaad een vraag of dit niet een steek onder water was... en max vind je het nou normaal om me een autist te noemen? er word in een stuk alle leden genoemd behalve ik, vind ik ook totaal geen probleem want heb geen speciale wedstrijd gedraait maar vroeg me gewoon af... dus ik "chill" absoluut wel... en max doe me dat plezier alsjeblieft...

Even voor de duidelijkheid, er is maar 1 echt "lid" en that's the schwanz.

Terug
Naar boven