AndroidHealthClinic

SMTL wintercompetitie

Het gaat erom dat er jongens zijn die dan geen enkel onderdeel kunnen doen. Ook voor hen is de wintercompetitie, ook zij moeten zich verbeteren.

Wat de indeling betreft, ik deel niemand in. Dat mag die persoon zelf bepalen. maar mij lijkt dat Fausto, Maikel, Chris en Bas de meeste onderdelen nog niet de baas zijn!

IIG bedankt voor de reactie!
daar valt niet om heen te twisten, gotta agree on that one ;)

Nu twijfel ik serieus in welke klasse ik val

sanca wtf stelt u niet aan, wij doen wedstrijd gewichten gij drollevanger, anders helpen alex en maurice u volgende keer niet meer uit dn drek!!!!!

Flapdrol, flapdrol, die dumbbell krijg ik niet geprest, log ga ik rap uitgebonjourd worden en squatten is mn zwakste plek...

Misschien dat ik er na een nachtje solid sleep weer helemaal anders overdenk :P

Hehe.. mooi jongens~! Ik ben er bij! Al had ik dus al geen keus meer geloof ik.

• Topic Starter Topic Starter
Flapdrol, flapdrol, die dumbbell krijg ik niet geprest, log ga ik rap uitgebonjourd worden en squatten is mn zwakste plek...

Misschien dat ik er na een nachtje solid sleep weer helemaal anders overdenk :P

Waar denk je dat je sterker van wordt? Ik weet het !

Een beetje vroege post:

De wedstrijd zal gezien het aantal deelnemers / tijd de volgende veranderingen kennen, daarnaast ook nog een paar belangrijke reminders

-Lichte groep begint met C&D dan zware groep
-Splitsen de groep in twee: de ene groep begint met squat de ander met loglift, dan wisselen... Zo kunnen we voor een ieder 3 beurten doen
-Volgende 3 onderdelen gewoon in gelote volgorde
-getrokken nummer blijft de hele wedstrijd de startvolgorde
-Neem geen publiek mee en probeer zoveel mogelijk samen te rijden
-Vergeet niet dat er t-shirts te koop zijn!!! 15 euro per shirt (11,50 productiekosten--> rest gaat de pot van de stichting in)
-vanaf 11 uur welkom, 12 uur begint de competitie, zorg dat je dus warm bent voor die tijd!

Wat zijn de gewichten eigenlijk van farmers en yoke? En waarmee doe je de c&d?

Alex, ik ga moeten afzeggen voor deze zondag. Ik heb maandag een belangrijk examen en ik kan het jammer genoeg niet maken om zondag bijna de hele dag weg te zijn.

De volgende edities ben ik er zeker bij!

PS: Kan het zijn dat ik daar nog een blauwe pull van mij heb laten liggen vorige keer?

Wat zijn de gewichten eigenlijk van farmers en yoke? En waarmee doe je de c&d?

320 yoke en 130 farmers, C&D is 4 kegs laden en slee trekken over 10 meter

Te makkelijk voor jou dus!

Bertje: prima kerel we zien je gewoon de volgende keer. Blauwe pull, heb geen idee! Zal eens kijken

Oei, 130 farmers ?:P dat wordt nog een pittige dan :P

goooeie morgen lex, anders gooi nog ff 10kg en 20kg op timbers en yoke:P to be honest denk ik dat ik dat niet ga redden, misschien dan toch beter als ik bij de lichtere broeders mee doe?

sorry 120 farmers! Domi is een homo!

Maar 120 farmers?

Probleem met die timbers is dat ze niet uit te tillen zijn @ 130kg voor de meeste :P

dan lukt het niet :P

ach ik zie zondag wel:P 120 farmers loop iuk wel 20m maar 130 krijg ik niet uitgetild en het 1e onderdeel al laten staan op een medley is ubergay

Terug
Naar boven