Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, en? Ik werd geboren zonder fatsoenlijke penis. Je hoort mij toch ook niet klagen?![]()
Presentatrice Eva Eikhout werd geboren zonder armen en benen
Nee, een gangbare maat heeft presentatrice Eva Eikhout (27) niet. Maar voor alles vindt ze een oplossing, vertelt ze aan LINDA.www.linda.nl
Ik voel haar![]()

Hier mosgroene Trujillo's, maar ik moet de hondenpoep er nog vanaf halen voordat ze fotogeniek zijn. Die staan al meer dan een jaar in mijn garage. Heb ook nog signature Rowan Zorilla's. En die Half Cabs zijn bedacht door Steve Caballero. Update volgt!
DCs gaan inderdaad erg lang mee, maar ik heb nu zoveel Vans dat ik die waarschijnlijk niet meer kan verslijten...We gaan old school op vraag van mijn ladfriend.
Bekijk bijlage 590824
Onlangs nog zo'n paar weggooiend dat compleet versleten was na circa 20 jaar.
Het zit te kriebelen om weer een board te kopen.Hier als ouwe skateboarder/bmx-er een Vans verslaving, heb wel 20 paar.
Half Cabs!
Bij hoge uitzondering ben ik een keer verstandig en hou het ff bij mountainbiken. De Rowan schoenen zijn heel stijf en geschikt voor mtb/bmx. In Afrika had ik een board met profielbanden voor gebruik in het wildpark.
Ja daar zit ik dus ook mee. Ben bang dat ik op m'n smoel ga en het ontzettend veel geld gaat kosten als ik daardoor een tijd niet kan werken.Bij hoge uitzondering ben ik een keer verstandig en hou het ff bij mountainbiken. De Rowan schoenen zijn heel stijf en geschikt voor mtb/bmx. In Afrika had ik een board met profielbanden voor gebruik in het wildpark.
Ze staan alweer te koop.DCs gaan inderdaad erg lang mee, maar ik heb nu zoveel Vans dat ik die waarschijnlijk niet meer kan verslijten...
't Voelt niet meer natuurlijk aan om zo'n schoenen te dragen.Doe maar niet. Jij zakt er zo doorheen.

Mijn schoenen zijn signature edities van Tony Trujillo...
Diadora is de laatste 100 jaar ook niet veel veranderd.
Ik ken ze niet, heb in de jaren 1980-90 wel een Cruyff schaatspak gehad.