XXL Nutrition

snelle aparte cut

ik hou jullie updated
ik heb 95 kg met bf van 16

Das knap. Hoe ben je van 96kg @ 7% naar 95kg @ 16% gegaan als ik vragen mag?

Ik zit zelf ook op een zeer laag verbruik. En zit dagelijks tussen de 1500 en 2000 kcals.
Ik hoor binnen te krijgen zo'n ruime 3000 kcals. en doe dit al zo'n 4 weken, en nog 6 weken te gaan. Eitwit zit wel tussen de 180 en 200gram per dag. Daarna ga ik het weer rustig opbouwen.

Maar dat is niet extreem toch??

Dat is je calorie-inname halveren mafkees, sounds pretty extreme to me :roflol:

Met 1500-2000 krijg je genoeg energie om niet aan te komen, maar ook niet af te vallen, omdat je lichaam "leert" om met minder energie te blijven leven. Je BMR gaat dan snel omlaag

Wat loop jij nou weer voor onzin te verkopen. Je gaat mij niet vertellen dat mijn lichaamssamenstelling niet veranderd op 1500-2000 calorien per dag.

Vertel mij eens hoe jij dan denkt dat je kan cutten zonder tekort te creeëren en waar je dit op baseert. Ik kan je namelijk vertellen dat zowel Lyle McDonald als Tom Venuto evenals verschillende andere experts op het gebied stellen dat een deficiënt gewoonweg noodzakelijk is om af te vallen.
Zijn vast ook n00bs die elkaar na praten... jij weet het natuurlijk veel beter.

Klopt. Maar 20% onder je onderhoud zitten is niet de enige manier om een calorietekort te creeren kuchcardiokuch.

Zou TS nog leven?

Terug
Naar boven