Ik hoor iedereen hier altijd dat je 's nachts langzame eiwitten moet nemen, zodat je spieren constanter "gevoedt" worden. Maar eigenlijk maakt dit toch geen reet uit of je nou 50g langzame of snelle neemt?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch wel als je bv een whey shake neemt en geen caseine deze wordt sneller opgenomen en na 3u zit je lichaam wee zonder.Ik hoor iedereen hier altijd dat je 's nachts langzame eiwitten moet nemen, zodat je spieren constanter "gevoedt" worden. Maar eigenlijk maakt dit toch geen reet uit of je nou 50g langzame of snelle neemt?
Toch wel als je bv een whey shake neemt en geen caseine deze wordt sneller opgenomen en na 3u zit je lichaam wee zonder.
Jup ik neem bij me ontbijt altijd 2 bakken kwark en 4 shakes hoef ik de rest van de dag geen eiwitten meer te eten, stukken makkelijker dan al dat gek*t!
Jup ik neem bij me ontbijt altijd 2 bakken kwark en 4 shakes hoef ik de rest van de dag geen eiwitten meer te eten, stukken makkelijker dan al dat gek*t!
Zeg nou zelf: als je eiwitten neemt die langzaam afgegeven worden, en dus in principe zorgen dat je niet 8 uur (of langer?) zonder voedingsstoffen voor je spieren zit - in hoeverre is dit dan NIET voordelig ten opzichte van snelle eiwitten?Ik hoor iedereen hier altijd dat je 's nachts langzame eiwitten moet nemen, zodat je spieren constanter "gevoedt" worden. Maar eigenlijk maakt dit toch geen reet uit of je nou 50g langzame of snelle neemt?
Zeg nou zelf: als je eiwitten neemt die langzaam afgegeven worden, en dus in principe zorgen dat je niet 8 uur (of langer?) zonder voedingsstoffen voor je spieren zit - in hoeverre is dit dan NIET voordelig ten opzichte van snelle eiwitten?
Dat bedoel ik.net zo voordelig als je 50g meteen opneemt...aan de einde van de nacht heb je uiteindelyk tog net zoveel eiwit binen dus maakt neit uit tog
het is toch een groot verschil of je spieren 3 uur van aminozeuren voorzien worden of 7 uurnet zo voordelig als je 50g meteen opneemt...aan de einde van de nacht heb je uiteindelyk tog net zoveel eiwit binen dus maakt neit uit tog
als jij bijv 50 gr whey neemt terwijl je er in die 3 uur en je hebt er maar 20 nodig word een gedeelte omgezet voor andere doeleindenAls het niet uit zou maken zou je net zo goed je lichaam in 1x vol kunnen gooien met eiwitten.
Misschien zelfs 500 gram zodat je zelfs 4 dagen geen eiwitten meer hoeft te nemen.
het is toch een groot verschil of je spieren 3 uur van aminozeuren voorzien worden of 7 uurals jij bijv 50 gr whey neemt terwijl je er in die 3 uur en je hebt er maar 20 nodig word een gedeelte omgezet voor andere doeleinden
maar je ligt tog de hele nacht te slapen, waarom zou je later in de nacht wel ineens weer eiwitten nodig hebben?
omdat je dan beweegtdat is overdreven
---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
ik snap wel wat je bedoeltmaar je ligt tog de hele nacht te slapen, waarom zou je later in de nacht wel ineens weer eiwitten nodig hebben?
overdag kan ik het wel begreipen want dan heb je de hele dag eiwiten nodigomdat je dan beweegt
dat is overdreven
---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:27 ----------
ik snap wel wat je bedoeltmaar je ligt tog de hele nacht te slapen, waarom zou je later in de nacht wel ineens weer eiwitten nodig hebben?
overdag kan ik het wel begreipen want dan heb je de hele dag eiwiten nodigomdat je dan beweegt
Je snapt waarom een mens slaapt (hestellen)? Waarom zou je eiwit nodig hebben ineens snachts? Nou daarom.