Fitness Seller

Kwark voor het slapen gaan overbodig?

ik merk wel als je minder eet voor je gaat slapen en geen water drinkt dat je slaap beter is

Ik slaap beter als ik wel wat eet voor het slapen gaan.

En verder krijg ik voor het slapengaan toch nog graag wat eiwitten binnen ookal zegt iedereen dat het niet hoeft. Gaat het echt veel verschil maken wrs niet.
Als je genoeg voeding binnen krijgt op een dag zal het verschil tss wel of niet kwark voor het slapen gaan miniem zijn volgens mij.

Bij mij is het gewoon zo ingepland in mn diet.

Ik slaap beter als ik wel wat eet voor het slapen gaan.

En verder krijg ik voor het slapengaan toch nog graag wat eiwitten binnen ookal zegt iedereen dat het niet hoeft. Gaat het echt veel verschil maken wrs niet.
Als je genoeg voeding binnen krijgt op een dag zal het verschil tss wel of niet kwark voor het slapen gaan miniem zijn volgens mij.

Bij mij is het gewoon zo ingepland in mn diet.

ja inderdaad ik heb de laatste dagen wat kwark met havermout gegeten een half uur voor slapen gaan en ik slaap nu effectief wel beter of op een nuchtere maag

Heb je een punt, maar dat betekent niet dat het iets uitmaakt of jij om 7 uur avond eet en vervolgens vlak voor het slapen een bak kwark erbij neemt of dat je die bak kwark al meteen om 7 uur achter je avond eten aan opeet.

Ik weet niet hoe deze zooi nog zo hardnekkig erin zit in augustus 2016. Ja de IIFYM/flexible dieting/intermittent fasting movement was schitterend maar nutrient timing maakt wel degelijk uit, alhoewel het niet erg veel is. Het is beter om de kwark voor het slapen te nemen dan vlak na je avondeten.

Nu is het wel zo dat goed slapen, geen maagproblemen krijgen, consistentie qua voeding, stressregulatie enz. belangrijker is dan nutrient timing. Als Pietje kwark ranzig vindt of niet goed slaapt na het eten van kwark of acid reflux krijgt of whatever dan moet Pietje vooral geen kwark eten voor het slapen gaan en er gewoon voor zorgen dat hij aan het einde van de dag al z'n macro's raakt.

Nog niemand gehoord over de lactose/suiker shit.
Dit is voor mij de voornaamste reden geweest om vrijwel alle zuivelmeuk te schrappen.

iifm is uitgevonden door mensen die niet willen dieeten ;)
Zit nu momenteel in Duitsland. Heb er hier 1 gevonden met 12 gram per 100 gram.
60 gram eiwit per bakkie. Dit is overigens wel de eerste kwark die ik ben tegengekomen waar je op moet kauwen :p

Kan je huizen mee bouwen :)

Zit nu momenteel in Duitsland. Heb er hier 1 gevonden met 12 gram per 100 gram.
60 gram eiwit per bakkie. Dit is overigens wel de eerste kwark die ik ben tegengekomen waar je op moet kauwen :p
Die had ik laatst op vakantie in Duitsland ook. Was ook handig dat je ze in bakken van 250-500-1000 gram had. en super goedkoop ook. :D

Is de vanille kwark van Albert Hejin eigenlijk goed?
per 150gr:
165kcal
9,5g eiwitten
19g koolhydraten (waarvan suikers 17g)
5,5g vetten (verzadigde vetzuren 4g, enkelvoudig onverzadigde vetzuren 2g, onverzadigde vetzuren 0,2g)

IIFYM

Terug
Naar boven