AndroidHealthClinic

Sniezel's toch nog 1 keer!

Bezoekers in dit topic

Griezel! Met je fokking dikke aders op je buik.

Me envy you :(
 
Goed bezig Sniez :thumb:
 
Beetje vocht en vet door t vele vreten en alcohol op vakantie. Alle remmen los, ik trek t thuis wel weer recht :)

IMG_20140722_174856_Hagrid.jpg
 
trololol, vocht & vet.

Lekker bezig ouwe! :thumb:
 
Smal bekkie :D

Echt zieke shape kerel!
 
hoor m dan met zn vet & vocht.. haha mafkees
nice shape hoor! borst knalt er uit
 
Beetje vocht en vet door t vele vreten en alcohol op vakantie. Alle remmen los, ik trek t thuis wel weer recht :)

Ziet er goed uit maatje. Het is echt dat ik eerst 200 kilo wil kunnen bankdrukken voordat ik weer ga cutten, maar anders was ik vandaag begonnen na het zien van deze foto.
 
Sick man! Lol @ vocht en vet, doe ff normaal :roflol:
 
Sniezel, ik kon gisteren voor het eerst je foto bekijken (aangezien ik toen niet op het werk je log aan het lezen was, worden namelijk geblokkeerd), maar wat heb jij een bruut fysiek!
 
goede chest bro! wat weeg je momenteel?
 
En als je na een avondje vies eten en alcohol je bedd uit komt ziet het er zo uit. Punt is alleen dat ik momenteel vrij plat ben, en zodra ik pomp heb, ik echt zo veel voller wordt. Transformeerd bijna.
2gvstat.jpg


---------- Toegevoegd om 11:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Smal bekkie :D

Echt zieke shape kerel!
Thanks vriend. Ja me gezicht is echt getransformeerd sinds ik zo uitgemergeld ben. Vindt t wel oké eigenlijk. Krijg alleen wel rimpels nu :cool:
Naja zal de leeftijd wel zijn :p

Goed bezig Sniez :thumb:

trololol, vocht & vet.

Lekker bezig ouwe! :thumb:

hoor m dan met zn vet & vocht.. haha mafkees
nice shape hoor! borst knalt er uit

Thanks guys!


Ziet er goed uit maatje. Het is echt dat ik eerst 200 kilo wil kunnen bankdrukken voordat ik weer ga cutten, maar anders was ik vandaag begonnen na het zien van deze foto.

Thanks gab.
Jij bent al redelijk droog toch. Hooguit 2 maandjes goed dieet en jij staat op 7%
Heeft wel wat hoor dat droge. Laat die 200kg gewoon :p

Sniezel, ik kon gisteren voor het eerst je foto bekijken (aangezien ik toen niet op het werk je log aan het lezen was, worden namelijk geblokkeerd), maar wat heb jij een bruut fysiek!
Thanks man!

goede chest bro! wat weeg je momenteel?

Weeg nu 91 geloof ik.
 
Ik ben niet heel vet maar ook verre van droog. Zal wel heel flink cutten worden als ik naar 7% wil want meestal blijf ik op 10 hangen.
Eerst 200 benchen want als ik tussendoor ga cutten staat kracht een half jaar stil en wordt ik daarna toch weer vetter als ik flink ga bulken
 
In een ander topic zag ik je volgens mij zeggen dat je een keer een spierscheur had opgelopen bij een 1repmax benchpoging?

Daar is alleszins niks van te zien bij je borst

Beestfysiek trouwens, ziet er zwaarder uit dan ong. 91 kilo, zelfs bij dat vetpercentage.
 
fucking hell, zieke chest gewoon!
 
In een ander topic zag ik je volgens mij zeggen dat je een keer een spierscheur had opgelopen bij een 1repmax benchpoging?

Daar is alleszins niks van te zien bij je borst

Beestfysiek trouwens, ziet er zwaarder uit dan ong. 91 kilo, zelfs bij dat vetpercentage.

Thanks man, borst is nooit volledig afgescheurd ofzo hoor. Inscheuring bij me aanhechting bij me sleutelbeen had ik :(

fucking hell, zieke chest gewoon!


Thanks guys.

Ik was gewoon nog door aan dieeten en heb vandaag me vet % laten meten en zit inmiddels op net onder de 6%
Moet geen lage kcal dagen meer houden anders gaat me spiermassa straks ook nog weg. Zou mooi zijn als ik er gewoon zo bij kan blijven staan.
Kost me in ieder geval niet echt moeite voor zover
 
Mens physique op Enercup niks voor jou? :D Ziet er top uit :thumb:
 
Het is omdat ik met mijn nieuwe baan zit, anders had ik graag naast je gestaan op de enercup! Reus wou dat ik meedeed, maar baan gaat voor..
 
Hoe gaat ie hier sniez??
 
Back
Naar boven