MuscleMeat

Sniezel's toch nog 1 keer!

Goeie shape, very nice :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal guys! :)

"Redelijke oke" zegt ie dan ;) Fucking bruut Sniez!

Waarom niet verder gaan met zo'n lichaam? Sponsor zoeken en iets betekenen in de industrie?

"Redelijke oke" zegt ie dan ;) Fucking bruut Sniez!

Thanks maat!

Waarom niet verder gaan met zo'n lichaam? Sponsor zoeken en iets betekenen in de industrie?

De reden waarom ik niet echt verder push is omdat je echt veel moet gaan juicen om echt zo als de andere eruit te blijven zien. En daar heb ik niet echt zin meer in :(

En dan naast Tavi/Jaco gaan staan als "natural" bodydildoer
Naast Jaco wil ik niet wel staan, Tavi vind ik een idioot :D

Echt een ziek fysiek, respect!
Ga je de 'originele' foto's ook plaatsen of alleen zwart/wit.

Misschien is het een idee om een nu een log te maken voor Enercup. Er is altijd wel interesse in en ben benieuwd hoe je alles aanpakt, goodluck iig!

Echt een ziek fysiek, respect!
Ga je de 'originele' foto's ook plaatsen of alleen zwart/wit.

Misschien is het een idee om een nu een log te maken voor Enercup. Er is altijd wel interesse in en ben benieuwd hoe je alles aanpakt, goodluck iig!

Thanks gozer,
ik weet nog niet zeker of ik een wedstrijd ga doen man.
Hangt nog van wat dingetjes af :)

Mocht ik wel mee doen hou ik misschien wel een log bij.

In je karma een foto in kleur die hier nog niet gepost is.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Goed droog! Bent wel een heel stuk groter geweest als ik me niet vergis?

ja klopt, 10kg groter om exact te zijn :D

Maar daar was ik zo vochtig as f**k.
Na een jaar off en te veel slechte dieeten heb ik een hoop verloren, maar ben blij dat met deze kuur de pomp er weer een beetje in zit.

Vraag me echt af of je veel massa verloren hebt. Het zal er "minder" indrukwekkend uitzien in shirt vergeleken met voorheen maar mensen moeten zich niet vergissen in vet en vocht :D

Ziet er stukken beter uit. Het straalt ook uit dat je clean eet.

Vraag me echt af of je veel massa verloren hebt. Het zal er "minder" indrukwekkend uitzien in shirt vergeleken met voorheen maar mensen moeten zich niet vergissen in vet en vocht :D

Ziet er stukken beter uit. Het straalt ook uit dat je clean eet.

Thanks man,
Ja ik heb wel bijne een compleet nieuwe garderobe aan moeten schaffen hahaha

Thanks gozer,
ik weet nog niet zeker of ik een wedstrijd ga doen man.
Hangt nog van wat dingetjes af :)

Mocht ik wel mee doen hou ik misschien wel een log bij.

In je karma een foto in kleur die hier nog niet gepost is.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

ja klopt, 10kg groter om exact te zijn :D

Maar daar was ik zo vochtig as f**k.
Na een jaar off en te veel slechte dieeten heb ik een hoop verloren, maar ben blij dat met deze kuur de pomp er weer een beetje in zit.

Had nog een vraag man, hoelang na je zwaarste/langste kuur duurde het voordat stopte met massa verliezen/vetter worden?

Had nog een vraag man, hoelang na je zwaarste/langste kuur duurde het voordat stopte met massa verliezen/vetter worden?

Nou na tussen week 2 en 4 na je kuur val ik meestal wat af. Daarna ergens rond week 8 na me kuur nog een keer het laaste restje vocht.

Zoiets dan als ik me niet vergis hoor. Ik kan me herinneren dat ik altijd in tweeen afviel.
1 keer vlak na me kuur en 1 keer echt een tijdje later, echt op het punt wanneer je denkt dat je al je massa nu wel behoud, val je zomaar ineens weer 2kg af :mad:

Vetter wordt ik er niet echt van, tenminste, is me niet opgevallen.

2mcx0mr.jpg

Inmiddels op 8 a 9% bf.

Op naar de 7% :)

Doe eens ff kappen jij! :o Bruut hoor, 100% streef

Lekker bezig sniez!

Vette shape hoor!

Die aders :-)

nice sniez!

:D Bruut

Zeker bruut!

Terug