Fitness Seller

Sniezel's toch nog 1 keer!

Bezoekers in dit topic

2mcx0mr.jpg

Inmiddels op 8 a 9% bf.

Op naar de 7% :)

Me Jelly :o
 
nice hoor sniezel

zit je nog steeds op 3000kcal?
 
Gaat lekker bro! Leuke strepen op je chest!
 
nice hoor sniezel

zit je nog steeds op 3000kcal?

Thanks allemaal voor de complimenten.

Ik zit momenteel op een 4 daags carb cycling dieet.

Dag1 3000kcal
Dag2 2500kcal
Dag3 2000kcal
Dag4 1800kcal

Gaat redelijk goed nog steeds. Wel wat langzamer dan eerst, maar dat hoort erbij.
Zit nu op een punt dat ik mijn cardio eigenlijk wat moet opschroeven of eventueel een stacker erbij moet nemen.

Ipv dat heb ik nu dag 4 toegevoegd waar ik het bekende Oats en Egg whites in de ochtend eet, en voor de rest alleen maar witvis, magere kwark en isolaat.
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Ben jaloers op je cardio, ik kan met die klote tren in mn lichaam geen 10 minuten fietsen zonder dood te gaan van de krampen ;(

1800 kcals is vrij laag voor jouw gewicht toch?
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Thanks allemaal voor de complimenten.

Ik zit momenteel op een 4 daags carb cycling dieet.

Werkt dat nou echt beter dan gewoon constant op bijvoorbeeld 2100kcal te zitten?
 
  • Like
Waarderingen: YOGI
Werkt dat nou echt beter dan gewoon constant op bijvoorbeeld 2100kcal te zitten?

Ja veeeeeeeeeeel beter.
Een hoop doen vaak echter:
Dag 1: all day carbs
Dag 2: carbs tot 16:00
Dag 3: zero carbs

En dan komen ze dagelijks altijd op 3000kcal uit.
Ook op zero carbs days. Maar bij mij werkt dat toch iets minder goed. Ik verlies geen spiermassa als ik me totaal aantal kcal verlaag op dag 2 en 3
 
Ben jaloers op je cardio, ik kan met die klote tren in mn lichaam geen 10 minuten fietsen zonder dood te gaan van de krampen ;(

1800 kcals is vrij laag voor jouw gewicht toch?

met tren in je systeem is laag nooit te laag :D
 
Alsof 't niks is :grumble:
 
Lekker sniez, hopelijk kan ik me die 5iu gh me ook nog eens permiteren en dan toch voor minstens een halfjaar.

Ben zelf nu ook al een tijdje op 3000kcals aan het dieeten en merk nu ook dat het veel en veel minder snel gaat ook met 5dagen cardio op nuchtere maag. Zou net als jou mn kcals een paar dagen omlaag moeten gooien maar reus wilt dit nog niet hebben. Maar wie ben ik, he's the boss haha.
 
Lekker sniez, hopelijk kan ik me die 5iu gh me ook nog eens permiteren en dan toch voor minstens een halfjaar.

Ben zelf nu ook al een tijdje op 3000kcals aan het dieeten en merk nu ook dat het veel en veel minder snel gaat ook met 5dagen cardio op nuchtere maag. Zou net als jou mn kcals een paar dagen omlaag moeten gooien maar reus wilt dit nog niet hebben. Maar wie ben ik, he's the boss haha.

Dan zou ik naar hem luisteren. ;)
Misschien vind ie je nog te ver weg om nu al te zwaarder te gaan cutten.

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:18 ----------

Rug ontspannen:

5l0xmg.jpg
 
goede rug ook man! lekker zo door blijven gaan jij ;)

Ja klopt, is ook meer op het oog op volgend jaar zoals je zegt
 
lekker ouwe. Ik ga je carbcycle schema eens proberen. Mijn vet verlies ligt nogal stil. word er depri van.

/brb 4 dagen schema bouwen.
 
Zieke rug man !
 
geen slechte rug voor een beachboy :D
 
Had deze al in laatst genomen foto geplaatst;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mirin vains! Knap dat je dit natty behaalt hebt :p:p;)
 
Flink droog, wat isje vet %?
 
Ziet er goed uit, wat doe jij allemaal in die sportschool joh?
 
Back
Naar boven