Bron?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach jaJe bent langer off geweest dan ik dacht :-) zat al te wachten op je terugkeer.
In, abbo.

Nope, heb vorige keer slin gedaan, is me totaal niet bevallen en heeft me geen gram extra gegeven.ik kijk mee sniez.. geen slin? of ben je daar niet fan van in de cut?
Thanks jongens!
Over die halfwaarde tijd van TrenAce. Ik heb vroeger veel korte kuurtjes gedaan.
Maar merkte zelf geen verschil tussen e3d zetten en e2d zetten (wel zelfde totaal dosis per week)
ik kijk mee sniez.. geen slin? of ben je daar niet fan van in de cut?
Even een kleine poll!
Ik heb echt heel snel last van vocht en wil dit keer zo hard mogelijk komen te staan
Tegen de (minimale) oestrogeen sides, welke middel zal ik nemen?
0,5mg arimidex eod of 25mg clomid ed??
Of iemand een ander suggestie? (nolva doe ik niet aan. UG nolva vind ik troep)

lijkt me juist niet een meerwaarde hebben om slin in een cut te nemen. die extra nutrients pushen lijkt me alleen verstandig in een bulk. daarnaast ook best tricky in een cut, je moet wel zeker zijn dat je alle carbs nuttigt terwijl slin actief is.
Even een kleine poll!
Ik heb echt heel snel last van vocht en wil dit keer zo hard mogelijk komen te staan
Even een kleine poll!

aromasin, 10mg ed om mee te beginnen.
een beter middel dan adex ook. clomid is een Serm zoals nolva, dus niet echt geschikt voor dat doel.
Aromasin nooit gebruikt, nam vroeger atlijd arimidex, en dat legt gewoon alles plat.
Arimidex werd al vaak te veel, legde alles plat. Maar nam dan ook 0.5 ed.
Is er iemand die ervaring met beide heeft?
Dacht dat jij juist tegenstander van Ari was om de beruchte rebound. Dat is voor mij de reden geen Ari te nemen
Ben ik eigenlijk ook wel, maar omdat men toch echt zegt dat 0.5 eod blijkt te werken dacht ik; ik zet het tussen me poll opties.
Zelfs met 0.5 ed was je libido binnen no time weg en had je een dikke rebound :s
Ben ik eigenlijk ook wel, maar omdat men toch echt zegt dat 0.5 eod blijkt te werken dacht ik; ik zet het tussen me poll opties.
Zelfs met 0.5 ed was je libido binnen no time weg en had je een dikke rebound :s
Ik ga persoonlijk voor Aro als ik 't nodig heb komende kuur.