XXL Nutrition

snoob progress pix

• Topic Starter Topic Starter
oke, duidelijk. Wel een voorbeeld voor andere (waaronder ik:D) die niet gaan cutten omdat ze bang zijn dat ze kracht kwijt raken!
:) ben wel iets van kracht kwijt in schouders / hamstrings maar das eerder door blessure dan door cut. Quadriceps/borst/armen/bovenrug zijn sterker dan voorheen.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

@ omega: zie niet direct in waarom snoob hem "klein" zou moeten voelen? 't Is nog steeds een beest (> 100kg) maar zonder tshirt zie je nu tenminste spier ipv vet!

Thx, zo zag ik er vorig jaar uit en ik moet zeggen dat ik me niet bepaald beter voelde :p

2e0odhw.jpg

Kracht zit ook wel ok, doe nog easy 80kg military press. Gisteren 12*40kg incline db press nog zonder problemen. Curls gaan easy tot 26-28kg. Hammercurls tot 36kg. Quads zijn ook wat sterker geworden. Hopelijk binnenkort nieuwe barbell zodat ik terug kan gaan deadliften en voor 3xBW kan gaan.

een dikke cut,en daarnaast je curl pr's vermelden?Wat ben jij van plan vriend?

Wel klasse werk man!

een dikke cut,en daarnaast je curl pr's vermelden?Wat ben jij van plan vriend?

Wel klasse werk man!

Haha, ik wil gewoon ben gewoon aan men zwakke punten aan het werken. Ik kan bvb makkelijk een stone loaden van 160kg maar heb het lastig om em van de grond te krijgen. Dit komt door een zwakke bovenrug / zwakke armen. Dus daaraan werk ik nu ook wat.

Als het aan mij ligt doe ik volgend jaar terug gewoon verder sterkste man aan 12% BF als men lichaam mee wilt. Ik wil nog altijd ****ing sterk worden maar nu kan het ff niet.

Time will tell ;)

Haha, ik wil gewoon ben gewoon aan men zwakke punten aan het werken. Ik kan bvb makkelijk een stone loaden van 160kg maar heb het lastig om em van de grond te krijgen. Dit komt door een zwakke bovenrug / zwakke armen. Dus daaraan werk ik nu ook wat.

Als het aan mij ligt doe ik volgend jaar terug gewoon verder sterkste man aan 12% BF als men lichaam mee wilt. Ik wil nog altijd ****ing sterk worden maar nu kan het ff niet.

Time will tell ;)

wist niet dat je lichaam zoo verrot was!succes igg!

ik heb hier eens een lijstje neergepoot met alles wat er mis wat met men lichaam op dit moment ... was meer dan 20 dingen ( klein en groot ) :p

zou het mss niet beter zijn gewoon eens een weekje of 2 geen krachtttraining te doen en enkel wat cardio of zo voor je lichaam wat te laten herstellen ...

Je hebt de laatste jaren toch nog niet zo heel veel rust genomen denk ik:)

Zou je goed doen en dat krachtverlies heb je zo terug ;)

Die laatste progressiefoto's zijn echt goed, zeker die van de voorkant. Ziet er toch een stuk beter uit dan vorig jaar. Echt supernetjes.

Ben je inmiddels al bijna tevreden of moet er volgens jou nog echt veel meer vet af?

Time will tell ;)

Dat zou pas gek zijn...

zou het mss niet beter zijn gewoon eens een weekje of 2 geen krachtttraining te doen en enkel wat cardio of zo voor je lichaam wat te laten herstellen ...

Je hebt de laatste jaren toch nog niet zo heel veel rust genomen denk ik:)

Zou je goed doen en dat krachtverlies heb je zo terug ;)
Het gaat steeds beter hoor, gewoon zo aanhouden tot ik terug in orde ben :) Paar weken geleden al es een weekje platte rust gehad.
Die laatste progressiefoto's zijn echt goed, zeker die van de voorkant. Ziet er toch een stuk beter uit dan vorig jaar. Echt supernetjes.

Ben je inmiddels al bijna tevreden of moet er volgens jou nog echt veel meer vet af?
Thx, ik wil er nog een pak vet af en spiermassa bij iig.

:)

maak je nog een update over een maandje ofzo met nieuwe pics?

Misschien heb je het al is verteld, maar ik heb weinig zin om al die pagina's terug te zoeken.

Hoe heb je dit precies bereikt (van vrij spekkig naar toch al redelijk netjes droog)? Doe je veel cardio, HIIT of gewoon lange low intensity cardio? Ik hoef je precieze eet- en trainschema niet te weten, maar ben wel benieuwd hoe je het een beetje aan hebt gepakt.

Damn zeg snoob is ecto geworden.

:jk:

Dik respect dat je hebt doorgezet. Ziet er momenteel goed uit om weer verder wat massa op te smijten.

minder kcal, af en toe cardio ( gewoon stappen / joggen / zwemmen ), meer eiwitten en minder carbs. Kheb ook wel EC stack gebruikt maar zonder vermager ik nog even snel.

Je zit nu bijna op mijn huidige VP.. :roflol:

Nou en, jij bent nog steeds dik.

Vanochtend 111,7kg, raak niet veel lager zonder cardio te doen. Heb laatste 3 weken geen cardio meer gedaan. Vanmiddag maar terug es beginnen zwemmen.

:) ben wel iets van kracht kwijt in schouders / hamstrings maar das eerder door blessure dan door cut. Quadriceps/borst/armen/bovenrug zijn sterker dan voorheen.

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Thx, zo zag ik er vorig jaar uit en ik moet zeggen dat ik me niet bepaald beter voelde :p

2e0odhw.jpg

Raar hoe een bf% verschilt bij mensen. Bij jouw zit het iig niet echt op je buik he. Hier heb je ook niet echt een buik. Wel wat meer vet op je frame , borst , schouders , armen.

Heb gewoon dik respect voor je cut snoob! En ik geloof nog altijd niet dat die pics van nu 19% zijn , anders zit ik ook aan 15% ipv 11 :o

lijkt me ook wel meer waarschijnlijk gezien je leeftijd bearelle, anders zou je toch wel al een hele hoge spiermassa hebben voor je leeftijd... Afgezien daarvan ben je wel zeker goed bezig, kijk af en toe in je log ;)
sry voor topic hijack :D

Terug
Naar boven