XXL Nutrition

snoob progress pix

• Topic Starter Topic Starter
Raar hoe een bf% verschilt bij mensen. Bij jouw zit het iig niet echt op je buik he. Hier heb je ook niet echt een buik. Wel wat meer vet op je frame , borst , schouders , armen.

Heb gewoon dik respect voor je cut snoob! En ik geloof nog altijd niet dat die pics van nu 19% zijn , anders zit ik ook aan 15% ipv 11 :o
Nja het is gemeten adhv een 4 puntsmeting dus ik weet niet hoe accuraat het is, maar als ik elke keer dezelfde meting laat doen heb ik toch een maatstaaf waaraan ik men progressie kan zien.
lijkt me ook wel meer waarschijnlijk gezien je leeftijd bearelle, anders zou je toch wel al een hele hoge spiermassa hebben voor je leeftijd... Afgezien daarvan ben je wel zeker goed bezig, kijk af en toe in je log ;)
sry voor topic hijack :D
np

28/11/09

Vanochtend woog ik 111,2kg; eerste keer in jaren tijd dat ik terug zo licht ben. Ben 1m93 nog steeds ... denk dat vet% rond de 17% ligt, volgende week eens laten meten om zeker te weten. Wil nog doorgaan tot 105kg of 12% BF. Daarna zie ik het wel.

Foto's genomen na half uurtje fietsen, 2 dagen geleden laatste keer getraind. Ik heb nu al paar weken bijna geen cardio gedaan en het valt nu wat stil. Heb niet veel zin om minder te gaan eten dus vanaf nu ga ik 3x per week 45 minuten cardio doen naast 3x krachttraining.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisterenavond voor training laten meten, kwam uit op 112,5kg @ 17,6% na men avondeten. Vanochtend woog ik 111,2kg dus op naar de 110kg.

Niet te ver afvallen hé, ik zie je abs al bijna.

Vanochtend 109,95kg :D, eindelijk onder de 110kg

Top man. Volhouden!

Thx

Nice onder de 110. En wat is je totaal? De helft van wat het was. Hehe.
Nee, ben benieuwd naar je kracht stats. Train je ook nog strongman?

109kg, laatste vet% meting was 16,5%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie traps en rug man

Ziet er goed uit

Top!!! (en dat tijdens de feestdagen ;-))

Btw: hoe cut jij? Nog aan EC of nu zonder supps? Ik neem aan dat je je voeding toch wel wat meer moest gaan wijzigen dan in het begin enkel de chips af en toe wat laten? Echt super resultaat hoor ..

Laatst bewerkt:
Top ;)

Thx, ik wil eigenlijk naar 10-12%, vooral omdat veel mensen zeggen dat het niet mogelijk is met mijn lichaamstype/bouw :p. Daarna paar maand zo houden en dan clean bulk.

Zeker mogelijk Simon ,met jouw motivatie moet dat lukken ;)

mooie traps en rug man

Ziet er goed uit
Euh thx
Top!!! (en dat tijdens de feestdagen ;-))

Btw: hoe cut jij? Nog aan EC of nu zonder supps? Ik neem aan dat je je voeding toch wel wat meer moest gaan wijzigen dan in het begin enkel de chips af en toe wat laten? Echt super resultaat hoor ..
Haha, ik eet nog wat ik wil, hou gewoon hoeveelheid wat in de gaten. Ik neem niets van supps meer behalve multivitamine / glucosamine.
Thx
Zeker mogelijk Simon ,met jouw motivatie moet dat lukken ;)
Zeker !

Terug
Naar boven