Fitness Seller

snoob progress pix

Ga je hierna terug strongman doen?

Wat zegt Jimmy hier trouwens over :D

• Topic Starter Topic Starter
1m93 / 107,5kg / vet% 16-17%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt goed bezig.

beest!!! Elke foto wordt beter en beter!

Kan je je begin foto nog eens posten? Lijkt mij heel motiverend voor mensen die denken dat cutten bij hen niet 'gaat'

beest!!! Elke foto wordt beter en beter!

Kan je je begin foto nog eens posten? Lijkt mij heel motiverend voor mensen die denken dat cutten bij hen niet 'gaat'

Thx,

25% BF 128kg
25hcmk2.jpg

123kg
2a9rtzm.jpg

zo zag ik er vorig jaar uit in september: 133kg

Goede progressie, hoe lang ga je nog door met cutten?

Ik heb tot nu toe terug gewoon getraind zonder te cutten, wel wat op men voeding gelet maar niet genoeg.

Vanaf vandaag is het dus terug 100% serieus cutten. Ben vandaag begonnen met EC ( 25mg/200mg ) en ga een cycle van 8 weken doen.

Zo sta ik er dus nu bij op 110kg, BF% zal nog rond de 17% zijn gok ik.

2wml53o.jpg

Ik ga elke 2 weken een update doen om men progressie bij te houden.

Netjes man, als je straks nog een paar procent lichaamsvet verliest ga je er echt uitzien als een monster.

Hou je je kracht nog een beetje ?

Hou je je kracht nog een beetje ?

Kracht boeit me niet op dit moment, maar ik duw nog vrij easy reps met 120kg bench en roeien gaat ook nog vlotjes met 100+. Dus kracht is niet dramatisch verlaagd, trainen doe ik nu gewoon veel strikter en gecontroleerder.

Dus geen SM dit jaar, of ben je daar ook nog mee bezig?

Erg goed bezig chef! Dikke progressie, ziet er een stuk beter uit!

Thx!

Heb je nog iets van een blessure overgehouden van het strongmannen of ben je verder pijn vrij.

Inbalans in schouders / nog wat boel die te kort is. Dus stretchen en kiné verder doen en ondertussen slim trainen ... :)

2de dag EC-stack nu. Veel energie, lichaamstemperatuur wat omhoog, gisteren keihard zweten tijdens training. Voel me klein beetje opgejaagd maar dat neemt af met gewenning na paar dagen. Moet af en toe wel hoesten aangezien efedrine slijm losmaakt in de longen ( astma middel ) maar das het minste.

Terug
Naar boven