calcification
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 216
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie vordering, snoob!
Remember.. brinta ipv wit brood, water of magere melk ipv cola, cashew ipv chips, ..![]()

dat worden allemaal spieren, als je hard trainthéhé ..
dit is wel een van men betere foto's vind ik zelf:
[Link niet meer beschikbaar]

Tis te hopen hé
Bwa dat weet ik nietkijkende naar z'n brutale stats betwijfel ik of jij harder dan hem traint![]()
Wat waren je krachtstats eigenlijk toen je begon? Behoorlijk bruut gewicht, 124kg.
goede cijfers maar je bankdruk kan nog een flink stuk omhoog, waarom ga je niet gelijk beginnen met een gezonder dieet? Ik denk dat je van eten houd en veels te veel snoepen en snacken. Verander dit in havermout musli bruinbrood kwark groenten fruit etc. het stilt je honger en is beter voor alles in je lichaam. Als je aan wedstrijden mee wilt doen kan je het beste extra zuurstof (zo een fles) inademen dat geeft een stuk betere resultaten.
Jah, conditie is k*t en er mag ook nog 10% vet af, zolang ik geen kracht verlies blijf ik gaan. Kheb men dieet nu ook opgekuist. Geen vettige boel meer, niet de ganse dag carbs eten. Veel meer eiwit.
Meer mager vlees ( kip, kalkoen )
2x proteïne shake met magere melk ( 40-50gr proteine in 0.5l melk ofzo )
enkel bruin brood, geen wit brood.
geen softdrinks niet meer enkel water en melk en af en toe een 0 Calorie drankje.
veel meer fruit en groenten.
Ben al minder opgeblazen en voel me beter. Ben benieuwd wat het geeft op de lange duur.
120kg op je squat en 130kg op je deadlift in minder dan een jaar. Pro.
Bedankt voor de complimenten héhé, is nog hééél véél werk aan fysiek en krachtstats.
je bent wel een sterke donder, hoeveel jaar train je al? heb je een 5 dagen schema trouwens? Ik ga er vandaag 1 maken die me de komende 4 maanden moet helpen.