MuscleMeat

snoob progress pix

Mooie vordering, snoob!

Remember.. brinta ipv wit brood, water of magere melk ipv cola, cashew ipv chips, .. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Es paar foto's onder elkaar gezet om progressie beetje te kunnen zien:

Januari 2007: zo'n 118-120kg aan 30% BF +
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maart 2007: zo'n 105-106kg aan ~18%BF gok ik

Januari 2008: 124kg aan ~24%BF

12 Januari 2008: 122kg
Zou graag tussen 12 en 15% BF komen te staan en natuurlijk sterker en zwaarder worden.

Nice man, van een dikke papz*k naar een iets dunnere papz*k :D

:jk:

Wat waren je krachtstats eigenlijk toen je begon? Behoorlijk bruut gewicht, 124kg.

goede cijfers maar je bankdruk kan nog een flink stuk omhoog, waarom ga je niet gelijk beginnen met een gezonder dieet? Ik denk dat je van eten houd en veels te veel snoepen en snacken. Verander dit in havermout musli bruinbrood kwark groenten fruit etc. het stilt je honger en is beter voor alles in je lichaam. Als je aan wedstrijden mee wilt doen kan je het beste extra zuurstof (zo een fles) inademen dat geeft een stuk betere resultaten.

Wat waren je krachtstats eigenlijk toen je begon? Behoorlijk bruut gewicht, 124kg.

stats half januari
- 118 kg
- 40,40,50 bench ( 3 x 8 )
- 70kg squat ( 6x )
- deadlift toen niet gedaan, allereerste keer gedaan met 80kg tot 110kg x 8 in maart

goede cijfers maar je bankdruk kan nog een flink stuk omhoog, waarom ga je niet gelijk beginnen met een gezonder dieet? Ik denk dat je van eten houd en veels te veel snoepen en snacken. Verander dit in havermout musli bruinbrood kwark groenten fruit etc. het stilt je honger en is beter voor alles in je lichaam. Als je aan wedstrijden mee wilt doen kan je het beste extra zuurstof (zo een fles) inademen dat geeft een stuk betere resultaten.

Ja benchpress ben ik nog mee bezig hé, doel is 140-150kg deze zomer. Met men dieet ben ik al bezig, z'on 10 dagen al.

Jah, conditie is k*t en er mag ook nog 10% vet af, zolang ik geen kracht verlies blijf ik gaan. Kheb men dieet nu ook opgekuist. Geen vettige boel meer, niet de ganse dag carbs eten. Veel meer eiwit.

Meer mager vlees ( kip, kalkoen )
2x proteïne shake met magere melk ( 40-50gr proteine in 0.5l melk ofzo )
enkel bruin brood, geen wit brood.
geen softdrinks niet meer enkel water en melk en af en toe een 0 Calorie drankje.
veel meer fruit en groenten.

Ben al minder opgeblazen en voel me beter. Ben benieuwd wat het geeft op de lange duur.

120kg op je squat en 130kg op je deadlift in minder dan een jaar. Pro.

damn snoob, goed bezig :eek:
Nu je met je dieet bezig bent, komt het wel helemaal goed.

Als je een juni 2008 foto tgo de januari 2007 gaat zetten is mijn voorspelling "from zero to hero" ;)

Keep going!

Geweldige progressie, machtige stats ook, en een enorme motivatie voor anderen (en voor mij :p).

Bedankt voor de complimenten héhé, is nog hééél véél werk aan fysiek en krachtstats.

Bedankt voor de complimenten héhé, is nog hééél véél werk aan fysiek en krachtstats.

je bent wel een sterke donder, hoeveel jaar train je al? heb je een 5 dagen schema trouwens? Ik ga er vandaag 1 maken die me de komende 4 maanden moet helpen.

je bent wel een sterke donder, hoeveel jaar train je al? heb je een 5 dagen schema trouwens? Ik ga er vandaag 1 maken die me de komende 4 maanden moet helpen.

int begin wat aangekloot, dan paar keer bill starr, dan terug wat aangekloot maar met beetje kennis in het achterhoofd, nu volg ik strongman schema van me trainer

fotootje van vandaag:
23h7x8g.jpg

Armen/schouders en borst moeten groter, BF% moet naar omlaag :o

jij groeit als een speer,doe zo verder!

Brute stats inderdaad. Ben wel zeer benieuwd hoe je er droog uit ziet. Moet wel huge zijn, kan niet anders.

Terug
Naar boven