XXL Nutrition

snoob progress pix

netjes, die buik is bijna weg!! (ik heb er meer moeite mee om die volledig weg te krijgen :()

• Topic Starter Topic Starter
netjes, die buik is bijna weg!! (ik heb er meer moeite mee om die volledig weg te krijgen :()

Bijna :p nog redelijk wat werk aan maar tkomt in orde. Kvraag me af wat het effect zou zijn moestek es heel clean eten en cardio opvoeren ... Maar dan ga ik ook kracht verliezen en da willek nie :(

in vergelijk met de "voor" foto is het al 10.000x beter; eigenlijk wel sterk dat dat je dit resultaat behaalde ZONDER veel cardio en clean eten :|

Ik zal binnenkort ook eens een voor-na posten; bij mij ziet het er ook wel bangelijk uit.. (vrij confronterend toen ik in mijn vakantie foto archief ging zoeken naar een "voor" foto, wist niet dat het zo erg gesteld met me was :|)

nette progressie snoob, ziet al heel duidelijk dat je BF gedaalt is :)

Rug @ 118kg
30atnoz.jpg

Ga lekker doorbulken tot na de winter, denk op een 125kg uit te komen @ 20% BF, das men doel ten minste. Staat nu nog zo'n 25% ofzo. In het voorjaar heb ik bijna geen les dus ga ik van de gelegenheid gebruik maken om es naar 14-15% BF af te trainen dmv circuits / interval cardio.

p.s. streepkes op men bovenrug zijn van yoke :p

Laatst bewerkt:
mooie blauwe plekken van de stones :p hehe :p

rug begint goed wijd te worden :)

veel succes met het cutten!!!

Netjes....das is heel wat vet minder als bij de 1e pics. :)

héhé :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nog een front fotoke, sorry van de slechte kwaliteit

Ga lekker doorbulken tot na de winter, denk op een 125kg uit te komen @ 20% BF, das men doel ten minste. Staat nu nog zo'n 25% ofzo. In het voorjaar heb ik bijna geen les dus ga ik van de gelegenheid gebruik maken om es naar 14-15% BF af te trainen dmv circuits / interval cardio.

Keep on burning snoob. Hoe kom je aan die BF25% ?

Als je een bodybuilder was, zou mijn advies zijn: cutten en scheren!;)

deftiga vooruitgang succes verder

Begint netjes te worden hoor Snoob, meer afgelijnd!:)

Gaat echt de goede kant op bro!! Echt een super vooruitgang al vergelijk je 't met die eerste foto! Mooi om te zien hoe iemands lichaam zo positief kan veranderen... Gaat helemaal goed komen bij jou. :)

idd vipo, echt een zeer nette progressie snoob!

keep on burning that fat

als ik vrage mag, hoe heb je het gedaan om zoveel vet te verliezen? want ben momenteel ook hard aan het cutten en iedere tip is welkom!

Wel ik ben wel wat vet kwijt geraakt sinds ik train, ik ga wel 1-2 x per week ook zwemmen, 1-2km. Ben nog altijd 25% BF volgens de metingen, ben benieuwd hoe het er gaat uitzien op 12-15%

Wel ik ben wel wat vet kwijt geraakt sinds ik train, ik ga wel 1-2 x per week ook zwemmen, 1-2km. Ben nog altijd 25% BF volgens de metingen, ben benieuwd hoe het er gaat uitzien op 12-15%

Hey Snoob, volgens mij zag ik je op een blog.site trainen bij Jimmey Laurijs

toch.? met foto's en youtube filmpje.

plaats het hier joh. mooi man.

hoe gaat het trouwens met Jimmy.?

Hey Snoob, volgens mij zag ik je op een blog.site trainen bij Jimmey Laurijs

toch.? met foto's en youtube filmpje.

plaats het hier joh. mooi man.

hoe gaat het trouwens met Jimmy.?

Ja dat ben ik, met Jimmy gaat het goed volgens mij :)
Hijs nog wat voorzichtig met zen biceps maar voor de rest gaat hij trug hard!

Terug
Naar boven