AndroidHealthClinic

snoob progress pix

• Topic Starter Topic Starter
12 november 2007
8afm15y.jpg

853z4eh.jpg

Helaas, ik kan nog steeds niet poseren haha maar boeie.
BW: ~120kg

stats:
squat 185kg
deadlift 230kg
benchpress 110kg
loglift: 100kg
atlas stone: 130/135kg ( dno )

Je begint aardig DIK te worden (in positieve zin uiteraard, voor een Strongman in spe);)

Schouders beginnen al serieus groot te worden:p Borst begint ook al vorm in te komen. Op hoeveel BF sta je nu? Wil je wel eens ripped zien alhoewel dat strongman ook z'n charmes heeft...

24%BF nu ofzo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Es wa geprobeerd mee licht héhé

je gaat goed vooruit :thumb:

Monster Snoob :thumb:

gaat goed :thumbs:

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Fotoke van diezelfde dag

goede transformatie man :thumbs:

Thx, na de examens ist 100% serieus :)
Dan ga ik beginnen met supplementen en een strikt dieet, de training serieus opvoeren. Mag nog een 10-15kg spiermassa bij voor het 'ok' wordt naar mijn goesting. Bedoeling is om droger, sterker en fitter te zijn tegen volgende zomer. Goed lichaam en bovenal kracht / conditie. Ik neem deel aan Sterkste Man van Vlaanderen in eind juli en Sterkste Man van België midden september dus ik wil serieuze prestaties neerzetten.

Thx, na de examens ist 100% serieus :)
Dan ga ik beginnen met supplementen en een strikt dieet, de training serieus opvoeren. Mag nog een 10-15kg spiermassa bij voor het 'ok' wordt naar mijn goesting. Bedoeling is om droger, sterker en fitter te zijn tegen volgende zomer. Goed lichaam en bovenal kracht / conditie. Ik neem deel aan Sterkste Man van Vlaanderen in eind juli en Sterkste Man van België midden september dus ik wil serieuze prestaties neerzetten.

Als je wat wil in krachtsport moet je zware trainingen en moeilijke eetschema's niet uitstellen dan moet je er NU aan beginnen!!:cool:

Verder nette progressie

Blijven knallen !!!

Je buikje is weg .. Nu moeten de spiertjes groeien :D

Bedankt voor de reacties :)

Terug
Naar boven