MuscleMeat

Snoop

Santoz

Freaky Bodybuilder
Waardering
0
Gasten hier op het board die woensdag naar snoop dogg in Vorst nationaal gaan? of mensen die geweest zijn in Nederland, hoe was het?
God wat kijk ik er naar uit, dat wordt weer een avondje bumpen op die gouwe ouwe tracks :cool:

Ik ben in de HMH geweest. En hoewel Snoop 100% niet mijn muziek is vond ik `t toch gezellig. Z`n maatje die `t voorprogramma deed was ook wel goed. The Game was dat.
Natuurlijk moesten ze wel even laten weten dat blowen en de Wallen ook op het menu stonden. "I`ve been in Amsterdam for 20 hours and been tot the red-light district 7 times!"
Ik kon maar 3 nummers ofzo van Snoop, maar heb me toch uitstekend vermaakt. Goeie sfeer wel trouwens.

• Topic Starter Topic Starter
back in town.
gruwelijke performance van The Game, die gast gaat het commercieel helemaal maken!
snoop was chill zoals verwacht, leuke avond gehad!

vet ja, was een tijdje terug naar kanye west, was ook mooi

toen ik hoorde dat ie hier was, waren de kaarten al uitverkocht .. gvd :mad:

I Love SNOOOOOP!

Nu die met Pharrel groupie omgaat vind ik er maar weinig meer aan.
Maar ik hoorde dat snoop veel oude nummers deed, dus dat moet toch erg goed geweest zijn.

Was ook geweest in de hmh, snoop dogg vind ik wel vet, omdat hij eigenlijk alleen maar oude nummers deed. Die nieuwe zooi van pharell vind ik eerlijk gezegd geen zak aan. The game klinkt wel weer commercieel gelikt, maar goed als je jay-z gaat dissen en beweren dat je beter dan m bent kun je er maar beter mee ophouden, als je naam the game is. Zo goed is namelijk ook niet.

nuttin but a g thing

:bow:

ai yo goldie loc... Pharrel is ook master !!

Lay back hypnotized by the neptunes sound!

Ik ben geweest naar vorst en kan maar zeggen dat ik (en we) er meer dan de helft niet van verstaan hebben wegens zeer zware bas en anders bijna geen geluid....voor mij was het de 2e keer in vorst (radiohead was zeer goed) maar snoop was niet te pruimen.
Zijn optreden wel maar het geluid trok op geheel niks....maar ja ik heb hem toch zijn pasjes zien dansen :D

Hij kwam op podium met vette joint in zijne bek en podium stond vol met weedplanten. :D :D

grtz wimpy

Silva zei:
Nu die met Pharrel groupie omgaat vind ik er maar weinig meer aan.
Maar ik hoorde dat snoop veel oude nummers deed, dus dat moet toch erg goed geweest zijn.

zijn nieuwe cd vind ik ook helemaal niets
hij deed voornamelijk 'doggystyle'-nummers
en dat zijn zn klassiekers dus wat dat betreft zat het helemaal goed

andrew zei:
Was ook geweest in de hmh, snoop dogg vind ik wel vet, omdat hij eigenlijk alleen maar oude nummers deed. Die nieuwe zooi van pharell vind ik eerlijk gezegd geen zak aan. The game klinkt wel weer commercieel gelikt, maar goed als je jay-z gaat dissen en beweren dat je beter dan m bent kun je er maar beter mee ophouden, als je naam the game is. Zo goed is namelijk ook niet.

Jay-z is niet te dissen, de enige die recht van spreken heeft is Nas (voor al wie de hiphop een klein beetje volgt)
toch vind ik the game écht talented, maar daar komt ook wel 'smaak' bij kijken

Ik ben geweest naar vorst en kan maar zeggen dat ik (en we) er meer dan de helft niet van verstaan hebben wegens zeer zware bas en anders bijna geen geluid....voor mij was het de 2e keer in vorst (radiohead was zeer goed) maar snoop was niet te pruimen.

dat was inderdaad een minpunt
ik stond langs de zijkant en had de indruk dat de boxen totaal slecht stonden opgesteld, volgens mij klonk het goed in het midden, maar daar ben ik niet geweest maar goed, heb een leuke avond gehad da's het voornaamste
(al begrijp ik wel enige frustratie als je meer dan 40 euris neertelt voor een concert :) )

Terug
Naar boven