Fitness Seller

Snowboarden

elk jaar ben ik van de partij (:

alhoewel mischien turkije dit jaar wat beter is na deze barre zomer wil ik tussendoor wel is wat warms hebben.

Een volledige skipas voor Trois Vallees. ****ing geniaal. Ik hoop op veel poedersneeuw, en een zondvloed aan drank.

28 januari.

volgende week vrijdag gaan we. Gelukkig ligt er nu een dik pak sneeuw. Vanavond nog ff naar snowworld om ff lekker te kloten

De 30ste richting Hinterglemm! Heerlijk veel sneeuw gevallen. Hopen dat het dit weer nog één beetje aan blijft.

Zit helaas zonder geld dit jaar anders was ik op zeker ook weer gegaan. Ligt een pak sneeuw in ieder geval als ik alle berichten mag geloven dus daar hebben jullie ook niet over te klagen. Veel plezier iedereen.

Ik kan verdomme echt niet wachten. Zeker met al die berichten over die gigantische dumps overal.

Nog skiërs hier?

Ik ben het on-piste skiën zat, maar zoals bekend is off-piste/tricks/jumps met ski's wat minder toegankelijk (lees: moeilijker), dus ik ga waarschijnlijk bij een skischool les geven om vervolgens samen met de andere docenten tricks etc. te leren :).

Ben momenteel aan het kijken naar twintips en ga schoenen op maat laten maken, nog tips qua twintips?

Hebben appartement aan de piste en seizoens skipas dus kan onbeperkt, yihaaaaaa

Springen met race-ski's is k*t, want als ik met 70~80/hr spring vlieg ik echt idioot ver, maar trucjes kun je niet doen.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of het al mogelijk is om in Winterberg even te boarden op dit moment?

Ja het kost klauwen met geld. Ik heb eigen materiaal dat scheelt een beetje maar dan ben je alsnog veel kwijt. Maar je gaat het wel treffen dan met de sneeuw.

Terug
Naar boven