AndroidHealthClinic

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dude haha, je maakt me echt aan het glimlachen:D wat een no- life moet jij zijn:o

Jij maakt ook een zooitje van jou kuren. Ik volg je al enige tijd en ik kan gewoon niet anders zeggen. Nu ook weer, je gaat toch niet zomaar stoppen met iets waar je mee bezig was. Als je het goede niet hebt neem je weer andere, je krijgt je geld toch terug?
En je ziet er in mijn ogen gewoon vet uit man, vandaar dat je ook geen foto's toont.
Die wie neem jij nou eigenlijk in de maling? Nou mij niet hoor.
Laat mij dan maar lekker een no-life zijn, ik weet tenmisnste precies waar ik mee bezig ben en sta daar ook honderd procent achter. Kan niet van jou gezegt worden met het voortdurend afbreken van het gebruik van roids, je bent zo impulsief als de nete man, gaat helemaal niet goed komen met jou. En dan denken aan wedstrijden?? Hahahaha, jij laat me pas lachen.

hahahahah echt te grappig ben jij man, je weet wie ik ben en exact wat ik doe adhv een forum, leuke wereld leef jij in :o

hahahahah echt te grappig ben jij man, je weet wie ik ben en exact wat ik doe adhv een forum, leuke wereld leef jij in :o

Ik weet dat jij niet weet hoe nu juist te kuren. Ik weet dat jij maar wat doet zonder er echt goed bij stil te staan. Ik weet dat je impulsief bent als het op kuren aankomt, je hoort wat van iemand en gaat het dan ook doen, zonder je ook maar goed in te lezen. En als je het allemaal niet trekt stop je.
Dat zijn nu personen die de finish niet halen en over een tijdje met lichamelijke klachten bij de dokter zitten.

Heheh daarom dat ik me 3 maandelijks mn bloed laat afnemen en monitoren :)

Willen mensen die niet zo goed met snuffsan overweg kunnen zijn topic verlaten? Beetje irritant dit.

Wat maakt het uit wat hij gebruikt het is toch zijn lichaam en geld

Ik weet dat jij niet weet hoe nu juist te kuren. Ik weet dat jij maar wat doet zonder er echt goed bij stil te staan. Ik weet dat je impulsief bent als het op kuren aankomt, je hoort wat van iemand en gaat het dan ook doen, zonder je ook maar goed in te lezen. En als je het allemaal niet trekt stop je.
Dat zijn nu personen die de finish niet halen en over een tijdje met lichamelijke klachten bij de dokter zitten.

Valt me btw ook op dat je echt graag persoonlijke aanvallen doet:p Heb zopas mn reactie eens gelezen (de eerste) en ik val je daar helemaal niet aan, zeg enkel de feiten. Het is jij die direct begint met te schelden + persoonlijke aanvallen.

Valt me btw ook op dat je echt graag persoonlijke aanvallen doet:p Heb zopas mn reactie eens gelezen (de eerste) en ik val je daar helemaal niet aan, zeg enkel de feiten. Het is jij die direct begint met te schelden + persoonlijke aanvallen.

Weet niet wat jij onder schelden verstaat maar ik heb dus NIET gescholden.
Tevens zeg ik jou ook enkel maar de feiten en als jij dat een persoonlijke aanval vind ligt dat aan jou houding en niet aan de mijne.
Ook valt mij op dat jij hier in dit topic nog geen intersasante post hebt geplaatst, je hebt me enkel mar duidelijk gemaakt dat ik verkeerd bezig ben, en ben je de zoveelste die het opneemt voor de DBB-Guru. Wat doe je hier dan in verdesnaam, ga ff lekker wat anders doen dan als dat het enigste is wat je kunt.

Heey kerel hier en tip van de DBB guru.(zoooo geil als je me zo noemt).....maar natuurlijk zal je dat wel weten,maar dat kon ik 123 niet snel opmaken..ben ook zoooo klein,dus kan niet zo snel lezen.

in je reply over de naalden bij het filteren....de weerstand wordt bepaald door de viscositeit van je mengsel en je UM van je filter....dat heeft nix met je uitloop te maken.

.45um whatman,zal sneller doorlopen dan een .22um.
Je moet dan OF een dunnere olie of meer solvent nemen....OF een grover filter plaatsen.

TATATAAAAAA zomaar goede tip van je kleine vrint....als ik niet in de hemel kom.....weet ik het echt niet meer. Prettige dag verder kerel.

Tjeez..dit is eigenlijk niet te handhaven jongens.

@snuffsann...ik heb dit gevolgd, het begint wederom met een aanval van jou op een member.

Dit topic is allang geen kuurlog meer..

Dat het uit de hand loopt is iedereen z'n schuld...behalve die van jou.

Zal allemaal wel, maar dit wil ik niet in deze sectie, wat een verziekte sfeer zeg.

Dit topic gaat dicht, debiele reactie van wie dan ook in andere topic's levert direct een kaart en topicban op.

Is dit voor iedereen duidelijk?.....mooi zo!

• Like
Waarderingen: RvR
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven