AndroidHealthClinic

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zit je wel hoog, zo te zien.

Maar begrijp wel waarom je besluit om je eigen gear te gaan maken. Voor mij is het geen optie en zou ik er ook geen trek in hebben, maar dat is persoonlijk.

Ik hou van underground labs :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Snuff's brewery weer geopend en verplaatst naar de juiste sectie.
[Link niet meer beschikbaar]

@Ironaddicted..we hebben daar juist een aparte sectie voor en deze sectie is voor de kuurlogjes.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Snuff's brewery weer geopend en verplaatst naar de juiste sectie.

Bedankt, denk je dat je nog wt kunt doen aan mijn strafpunt.
Ik had het namelijk net niet op tijd in de gaten maar veranderde mijn post wel binnen 10 seconden.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:31 ----------

Ik ook, maar denk dat je jezelf ook de vraag moet stellen, houden zij van mij?;)

Hier mijn uitgebreide supplementen-schema.
Later nog eentje met andere tijden aangezien deze is afgestemt op late dienst maar ik werk 2 shifts dus dien ik de tijden aan te passen voor wanneer ik in de vroege dienst zit.
Er volgt daarna ook nog een schema waarin exact staat hoeveel pillen en poeders ik op welke tijden van de dag dien in te nemen, dit om het wat voor me te vergemakkelijken. De basis, althans wat ik nu slik, is al automatisme, echter komen er tijdens de nieuwe kuur een aardig aantal supps bij.
In het schema zijn ook de roids opgenomen op de test/tren/deca na aangezien die op verschillende tijden worden ingenomen.

RED = Underdosed.
BLUE = Overdosed.
GREY = New Supps Or Extra Added.
WHITE = Whithin Range.
GREEN = Temporary.

Sommigen kunnen ook nieuw zijn of tijdelijk en tevens under- of overdosed.

De tijdelijke supps beeindig ik zodra de nieuwe kuur aanvangt.
Tis de bedoeling om te kijken of ik de ondergedoseerde nog kan corrigeren. Dat wil zeggen dat ik die nog apart aanschaf.
Met de nieuwe supps start ik pas wanneer de 'blast' begint, dat over een maandje.

Reden van supplementatie: Optimale resultaten boeken icm perfekte voeding en training.

Bijlagen

Zojuist ook de time-table van de supplementen in orde gemaakt.
Ik weet de basis van inname uit mijn hoofd, echter door toevoeging van nieuwe en aanvullende supplementatie heb ik voor de eerste weken een geheugensteuntje nodig en dat is dit schema:

Ook dien ik de tijden aan te passen wanneer ik een vroege shift week heb.
Dat zal morgen gereed worden gemaakt.
Hier nog een leuk fotootje van mijn snoep-dozen.:D;)

04112010177.jpg

Bijlagen

Damn Snuff! That's a lot!

Snoepjes!!!!!!

Pillenjunk :eek:

Denk je dat al die pillen je ook echt meer resultaat gaan geven? Btw waarom zoveel zink? 50 mg is meer dan genoeg..

Heb je dat allemaal echt nodig ?

Denk je dat al die pillen je ook echt meer resultaat gaan geven? Btw waarom zoveel zink? 50 mg is meer dan genoeg..

Yep, ben ik helemaal met je eens.
Echter zijn er geen concrete onderzoeken die aantonen dat een hogere zink-intake voor gezondheidsproblemen kan zorgen.
Ook dien je als body-builder een hoge dosering van calcium in te nemen, helemaal als je dieet zuivel-vrij is.
Het probleem is nu dat calcium de absorptie van zink remt, je dient dus de intake van zink te verhogen.
Daarom een hogere zink-dosering.

http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/65/6/1803

Heb hier trouwens mijn supplementen-intake op gebaseert.
Overdoseringen zijn vaak het gevolg van een combinatie van meerdere stoffen die het elkaar lastig maken om optimaal hun werking uit te voeren.

De hoogte van intake heeft natuurlijk ook te maken met hoe groot je zelf bent. Ik heb bijvoorbeeld veel meer nodig dan iemand zoals Krieltje, die kan het gemakkelijk met een kwart van de supps af.

Echter zijn er geen concrete onderzoeken die aantonen dat een hogere zink-intake voor gezondheidsproblemen kan zorgen.
Ook dien je als body-builder een hoge dosering van calcium in te nemen, helemaal als je dieet zuivel-vrij is.
Het probleem is nu dat calcium de absorptie van zink remt, je dient dus de intake van zink te verhogen.

Overdoseringen zijn vaak het gevolg van een combinatie van meerdere stoffen die het elkaar lastig maken om optimaal hun werking uit te voeren.

De hoogte van intake heeft natuurlijk ook te maken met hoe groot je zelf bent. Ik heb bijvoorbeeld veel meer nodig dan iemand zoals Krieltje, die kan het gemakkelijk met een kwart van de supps af.

nvm.

Volgens mij weegt die nog altijd meer dan jij...

Dat siert je imo nou niet echt bro.

Wtf hahaha. Dit spant de kroon :roflol:

Volgens mij stijgt die sla olie je nu al naar je hoofd man.Wat een overkill aan pillen trouwens, ben benieuwd of het je wat brengt.

Kerel, ik ben geen 22 meer en kan wel wat extra gebruiken. Helemaal als je naast werk ook nog 5x in de week vol overgave traint.
En sla-olie? Waarom zou ik erom moeten gaan liegen? Heb nu 40ml gemaakt omdat het verrekte moeilijk is om de olie via filter en naald de vial in te krijgen, was daar al een uurtje mee zoet en je houd geen handen over. Daarom zal ik wat dikkere naalden gaan gebruiken. In een topic over home-brew hier op DBB adviseert men de 20 gauge, echter in een oudere topic van Dr-Spritzer, ook op DBB wordt de 18 gauge geadviseert. Die zal ik de volgende keer gaan gebruiken, dan zal het wat makkelijker gaan.

Dat siert je imo nou niet echt bro.

Doet het ook niet, en heb er ook wel moeite mee om zo kinderachtig bezig te zijn echter kan het, ze doen het allemaal hier, dus heb ik zoiets van, if you can't beat them, join them.

Denk je niet dat meeste uit voeding moet komen en beetje supps als aanvulling?
Doe mij eens vialtje test dan vind ik wel een ecto;)

Denk je niet dat meeste uit voeding moet komen en beetje supps als aanvulling?
Doe mij eens vialtje test dan vind ik wel een ecto;)

Ben ik niet met je eens.
Dan zou je wel heel erg gevarieert moeten eten en wat denk jij, doen body-builders dat?
Verder zit er ook geen fruit of zuivel in mijn dieet, eet ik slechts 1 groente, oh nee twee eigenlijk.
En het is ook een feit dat wanneer je ouder wordt je een extraatje kan gebruiken.
Tevens gebruik ik ook supplementen voor onderhoud en herstel. Zoals voor mijn lever, urinewegen, bloed, etc etc.
Of voor mood en welzijn, tegen depressie. We weten allemaal dat roids je behoorlijk down kunnen maken dus waarom niet supplementeren met natuurlijke stoffen?
Of voor het versterken van hormonen zoals hoge dosering Vit.E voor HCG, prolactine-verlaging door een hoge dagelijkse dosering Vit.B6.
En natuurlijk lijkt het a-sociaal veel maar als je het optimale eruit wilt halen is wat ik doe helemaal niet verkeerd. Tis maar hoever je in je sport wil gaan en ik ga in extremen, maar goed, dat wil niet zeggen dat het niets teweegbrengt. Ik voel me goed en sterk met supplementatie.
En tijdens m'n nieuwe kuur wil ik helemaal op scherp staan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven