Fitness Seller

Snuff's ON-Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja man zonder al die supps zou je geen buffel zijn

ooh wacht zelfs met die supps ben je ook geen buffel dus... succes met al die pillen.... leuke hobby

• Topic Starter Topic Starter
ja man zonder al die supps zou je geen buffel zijn

ooh wacht zelfs met die supps ben je ook geen buffel dus... succes met al die pillen.... leuke hobby

Hehehe, ten eerste ziet mijn fysiek ik er beter uit dan die van jou.
Ten tweede zijn mijn foto's duidelijker,hoef ik me niet achter flessen te verschuilen, donkere foto's in m'n galerij te zetten, foto's van vele jaren terug te tonen (waar ik je trouwens alleen maar vet vind)
Ik heb een sixpack, ik verwed mijn auto erom dat jij dat niet hebt en gewoon een zwemband bij je draagt.
Ten derde werkt mijn zaakje als je begrijpt wat ik bedoel.
Kun je nog herinneren op Bodynet? Wat voor een zooitje jij van het kuren maakte en dat doe je nu nog steeds.
Je kunt je nog niet eens normaal aan een voedingsschema houden man, en dat is het allerbelangrijkste.
Ik heb ook het sterkste vermoeden dat die hoge gewichten die jij zogenaamd doet en jou gewicht allemaal aan elkaar is gelogen.
Dus laat mij nou maar gewoon mijn ding doen hey stoere jongen en dit delen met mensen die er wel in geinteresseert zijn. Als je niets anders kunt doen dan popiejopie in dit topic mag je van mij ook gewoon de boom in hoor en opzouten.

SnuffSann waarom gewoon geen goede multi ?

SnuffSann waarom gewoon geen goede multi ?

Heb ik ook, echter dienen sommige vitamines veel hoger gedoseert te worden en dus komen de verhoudingen in een multi niet overeen.
Als je bedenkt dat je voor prolactine-verlaging op de 400-600mg vitamine B6 moet zitten of 1000-1200IU vitamine E voor de bevordering van HCG begrijp je wel dat dat niet in een multi te vinden is.
Maar de vitamines zijn slechts een deel van mijn supplementatie. Van dacht je van metabolites, kruiden, aminozuren, mineralen, roids, omega's, etc.
Als je dat bij elkaar optelt dan kom je toch aan een behoorlijk aantal.

Laatst bewerkt:
Jezus, how low can you fall?

edit: over dat van krieltje dus.[/QUOTE

Jaja, ik weet het, ik ben een enorme kl***zak.
Zo, heb je nu je zin nwant dat wilde je horen toch?

Ik vind gewoon voor de korte periode dat je hier rondhangt dat je direct veel praatjes krijgt tegen de "guru's" hier. Ik weet nog dat je hier toekwam op het forum en vertelde dat je vooral ook veel wilde bijleren.

Lijkt me niet echt dat je de moeite doet om te luisteren/ bij te leren van de personen hier.

Je begint zelf iedereen af te zeiken te pas en te onpas. Als mensen dan je diezelfde attitude geven, wat verwacht je dan?

Je krijgt wat je geeft.

Echt lachen met Snuffie

Ik vind gewoon voor de korte periode dat je hier rondhangt dat je direct veel praatjes krijgt tegen de "guru's" hier. Ik weet nog dat je hier toekwam op het forum en vertelde dat je vooral ook veel wilde bijleren.

Lijkt me niet echt dat je de moeite doet om te luisteren/ bij te leren van de personen hier.

Je begint zelf iedereen af te zeiken te pas en te onpas. Als mensen dan je diezelfde attitude geven, wat verwacht je dan?

Je krijgt wat je geeft.

Vrijheid van meningsuiting noem ik dat knakker.
En waar zie jij hier ergens guru's? Hehehe.
Ik leer nog steeds man, dat verandert niet.
Ik hoef niet te luisteren naar onzin en onwaarheden.
Man, weet niet of je het ziet maar ik ben hier bij DBB de meest aangevallen lid en weet je wat het zwakste is? Dat ze nooit alleen komen maar altijd samen, elkaar steunen net als jij, want jij bent ook maar een meelopertje en begrijpt geen sikkepit van kuren af en doet maar wat.:P

Ik wil ook een meelopertje zijn die geen sikkepit weet van kuren en gewoon maar wat doet. Weltruste Snuifzoon.

Laatst bewerkt:
Ik wil ook een meelopertje zijn die geen sikkepit weet van kuren en gewoon maar wat doet. Weltruste Snuifzoon.

Nog zo'n figuur.
Ja, truste, hoop dat je niet teveel zweet want ja, valt niet mee hey als je supergevoelig voor roids bent.
Ik heb daar nou helemaal geen last van, misschien dat je me daardoor voortdurend loopt te zieken.

Maak je niet druk...was een tijdelijke bijwerking maar ben blij dat je toch nog aan me denkt.
Als jij nu gewoon normaal deed en dus niet zo uit de hoogte reageerde zou ik ook gewoon normaal doen tegen jou. Jij bent zelf degene die het ''verdoet'' heeft met je opmerkingen...of denk je dat het aan alle andere ligt dat ze jou niet mogen?
Reageer in de toekomst nu eens wat normaler en doe niet alsof jij degene bent die ALLES weet en andere niks, wellicht dat je dan door iedereen geaccepteerd wordt hier.

Laatst bewerkt:
Mag ik vragen hoe oud je bent Snuff? Ik heb jouw lengte ongeveer, weeg 25 kilo meer, ongeveer zelfde vp en ben nog jong, maar heb toch zeker niet zo'n doos met pillen nodig..

Maak je niet druk...was een tijdelijke bijwerking maar ben blij dat je toch nog aan me denkt.
Als jij nu gewoon normaal deed en dus niet zo uit de hoogte reageerde zou ik ook gewoon normaal doen tegen jou. Jij bent zelf degene die het ''verdoet'' heeft met je opmerkingen...of denk je dat het aan alle andere ligt dat ze jou niet mogen?
Reageer in de toekomst nu eens wat normaler en doe niet alsof jij degene bent die ALLES weet en andere niks, wellicht dat je dan door iedereen geaccepteerd wordt hier.

Man, ik weet helemaal niet veel en heb ook nooit beweert veel te weten. Het kan ook gewoon zo zijn dat er hier een aantal niet tegen mijn manier van discuscieren kunnen en lopen andere lekker met ze mee.
Ik weet honderd procent zeker dat ik hier van waarde kan zijn maar ik krijg helemaal geen kans. Het enige wat ik hier de hele dag aan het doen ben is mezelf aan het verdedigen, achterlijke opmerkingen van velen aanhoren die hun hersens in hun reet hebben, mezelf irriteren omdat ik interessante topics naar de donder geholpen zie worden en waar helemaal niets maar dan ook niets aan wordt gedaan. En dit gaat nu al heel wat weken zo. En iedere keer krijg ik dan die opmerking van, ja moet je maar normaal doen, jezus man alsof ik dat kan met al die vijandigheid hierzo. Elke andere mong**l had allang en breed ergens anders gezeten, maar dat gun ik jullie niet. Ik laat me niet zomaar wegjagen omdat er hier naar opperguru Krieltje geluistert dient te worden en als je dat niet doet krijg je een enorme hoop problemen.
Ik zie zoals ik het zie, ik doe zoals ik wil dat ik doe, met betrekking op roids, voeding, supps, training etc etc. Op dit moment gaat dat heel erg goed en zal ik het pas bijstellen wanneer ik 100% zeker weet dat ik het bij het verkeerde eind heb. Ik ben van mening dat ik een enorme progressie geboekt heb in 22 maanden, maw dat ik de juiste keuzes maak. Ik ben ook van mening dat mijn nieuwe kuur me naar een next level zal brengen omdat ik alles zorgvuldig heb uitgedacht.
Dus kun je gemakkelijk zeggen dat ik altijd gelijk wil hebben maar als ik naar mezelf kijk heb ik dat ook.

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Mag ik vragen hoe oud je bent Snuff? Ik heb jouw lengte ongeveer, weeg 25 kilo meer, ongeveer zelfde vp en ben nog jong, maar heb toch zeker niet zo'n doos met pillen nodig..

Ik ben al 42. Ik weet dat ik meer nodig heb dan personen van jou leeftijd.
En echt, zoveel supps vind ik het helemaal niet.
Ik ben ook slechts 22 maanden intensief bezig en heb zeker niet de perfekte genen.

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Ik ben al 42. Ik weet dat ik meer nodig heb dan personen van jou leeftijd.
En echt, zoveel supps vind ik het helemaal niet.
Ik ben ook slechts 22 maanden intensief bezig en heb zeker niet de perfekte genen.

Hmm oke, dan ben ik idd bijna 20 jaar jonger en al iets langer bezig ghehe, niet te vergelijken dus. Overigens heb je wel een net fysiek dan voor 42 jaartjes naar mijn mening.

Hmm oke, dan ben ik idd bijna 20 jaar jonger en al iets langer bezig ghehe, niet te vergelijken dus. Overigens heb je wel een net fysiek dan voor 42 jaartjes naar mijn mening.

Dank je kerel, kijk dit doet me goed, dit is namelijk positief. Dat krijg ik normaal gesproken helemal niet alleen maar irritante opmerkingen, de gehele dag door. Hoe kan iemand dan nog normaal reageren als je voortdurend wordt aangevallen vanuit alle hoeken.

Dank je kerel, kijk dit doet me goed, dit is namelijk positief. Dat krijg ik normaal gesproken helemal niet alleen maar irritante opmerkingen, de gehele dag door. Hoe kan iemand dan nog normaal reageren als je voortdurend wordt aangevallen vanuit alle hoeken.

Maak ik me niet druk om. Er zitten hier een x-aantal mensen die vele malen meer ervaring/kennis van AAS hebben, daar hoef ik me niet in te mengen vind ik. Was gewoon even nieuwsgierig en 't viel me op dat je een goed fysiek hebt, dus ergens doe je toch iets goed.

Vrijheid van meningsuiting noem ik dat knakker.
En waar zie jij hier ergens guru's? Hehehe.
Ik leer nog steeds man, dat verandert niet.
Ik hoef niet te luisteren naar onzin en onwaarheden.
Man, weet niet of je het ziet maar ik ben hier bij DBB de meest aangevallen lid en weet je wat het zwakste is? Dat ze nooit alleen komen maar altijd samen, elkaar steunen net als jij, want jij bent ook maar een meelopertje en begrijpt geen sikkepit van kuren af en doet maar wat.:P

Dude haha, je maakt me echt aan het glimlachen:D wat een no- life moet jij zijn:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven