MuscleMeat

Sociale klasse versus AAS gebruikers

on topic, have my doubts in elke sociale klasse heb je wel mensen dat AAS gebruiken net zoals druggebruik even goed evenveel voorkomt bij studerende of drop out's & werkende jeugd als bij social parasites dat niet werken en bij werkende mensen, zeker hogere functies denkik aan coke gebruik. Goed voorbeeld van een pro : Jay Cutler is afgestuurd in US in Criminal Justice :cool: beetje dom om zo in vakjes te denkik

Als ik aan een sluwe vos denk, denk ik aan een advocaat die alles recht probeert te lullen :D

ghegheghe nee ik ben naast eigenaar van mijn eigen bedrijf :D gesprecialieerd in het uitrollen van grote infrastructuur projecten binnen de bank en verzekering sector.

krachtsport en vechtsport boeit het gemiddelde studentje niet..
that's all... and so what? Liever een beer zonder diploma dan een watje met zo een shit aan de wand. Zelf heb ik het redelijk gemaakt in deze prestatiegerichte maatschappij en een titel heeft me daar niet bij geholpen.

krachtsport en vechtsport boeit het gemiddelde studentje niet..
that's all... and so what? Liever een beer zonder diploma dan een watje met zo een shit aan de wand. Zelf heb ik het redelijk gemaakt in deze prestatiegerichte maatschappij en een titel heeft me daar niet bij geholpen.

beetje een "wij van wc eend ädviseren" verhaal. \

Volgens deze redenatie ben ik dan wel een ubermensch want ik ben een beer met diploma.

wat is overigens jouw definitie van redelijk gemaakt?

denk aan dingen als telebankieren van front-end (wat jij gebruikt) tot back-end (geld tranfers tussen rekeningen en banken). dat soort dingen teken ik de architectuur voor uit en richt dat in in project vorm en dan de technische kant denk aan AIX, linux servers. mq tibco oracle websphere etc

google de termen maar voor meer info, wil geen mensen in slaap typen ;)

denk aan dingen als telebankieren van front-end (wat jij gebruikt) tot back-end (geld tranfers tussen rekeningen en banken). dat soort dingen teken ik de architectuur voor uit en richt dat in in project vorm en dan de technische kant denk aan AIX, linux servers. mq tibco oracle websphere etc

google de termen maar voor meer info, wil geen mensen in slaap typen ;)

nerd

:D

zei de informatica student :D:D:D

overigens wel een van de dingen waarom ik redelijk succesvol ben ik wat ik doe denk ik. Het gros van de mensen is inderdaad nerd, ik persoonlijk heb een vlotte babbel en ben een vlotte vertoning (zegt men althans) ik denk dat dit de reden is waarom ik nog nooit zonder werk heb gezeten.

Terug
Naar boven