MuscleMeat

Sociale klasse versus AAS gebruikers

hoeveel scumbugs zitten er op voetbal dan? vanaf mijn middelbare school waren al alle kneusjes met de laagste cijfers op voetbal en hoe hoger ze zaten des te dommer ze waren. Ga maar eens een keer productie werk doen enige waar die mensen over kunnen praten is voetbal en hun club. Kijk maar eens naar het niveau van een gemiddelde ajax of feyenoord supporter. Allemaal heel leuk en aardig maar zegt statistisch nog steeds geen ****.

Ik heb jarenlang bij Feyenoord gevoetbald. Ben ik nu dom?

Ik heb nog nooit een bodybuilder zien lopen bij mij op de universiteit... Dus ja je hebt gelijk :p

Hahha, zit jij op de uni dan?

Eerste master ben ik cum laude afgestuurd, tweede master ben ik nu net aan begonnen; dus ja.

Ik word wel wat vreemd aangekeken daar en ik ben daardoor best een eenling. Hoger opgeleiden begrijpen ons bodybuilders niet :p

Laatst bewerkt:
Nee zit geen achterliggende gedachte achter, gewoon zomaar.

• Topic Starter Topic Starter
Eerste master ben ik cum laude afgestuurd, tweede master ben ik nu net aan begonnen; dus ja.

Ik word wel wat vreemd aangekeken daar en ik ben daardoor best een eenling. Hoger opgeleiden begrijpen ons bodybuilders niet :p

Petje af hoor. welke richting doe je?
succes ermee!

wat een topic hahahaha. kuren en dom zijn is al lang achterhaald oudere mensen hebben misschien nog die indruk maar de jeugd en 30 + echt niet maybe van die kakballen.
Mensen kijken ze naar je om vanwegen je lichaam.

Tipje als je dit persoonlijk ervaard :

Tis ook hoe je je kleed bv, ik draag op mijn werk een XXL blouse veels te wijdt maar niemand valt het op ;) nou is wel het voordeel dat ze het bij mij op het werk wel weten ook direkteurs etc. gewoon eerlijk zijn en je babel er uit gooien.

Laatst bewerkt:
xxl veel te wijd? je moet meer eten martinez26 :D:D
kom eens langs dan gaan we naar de shoarma boer

lol is goed bro hahahahah

krijg je nooit de standaard opmerking van 'kan je niet gewoon een shake nemen' als je aan een bak rijst met kip zit? op de hogeschool heb ik dat al 100x gehoord ofzo:rolleyes:

Wat bedoel je daarmee? heb jij niks beters te doen dan op 52 jarige leeftijd de beterweter uit te hangen op internet? ga toch wat nuttings doen.

---------- Post toegevoegd Sat 1 Oct 2011 om 23:52 ----------

Kereltje, ik train om er goed uit te zien en flink op te pompen en jij? om je onzekerheid te verbergen? waar slaat jouw reactie nu op man?
Hou je maar een beetje kalm, kerel. Mensen uitmaken voor mietje omdat ze meer dan jou gestudeerd hebben maar zelf geen spuit in je gat durven steken. Als je me iets te zeggen hebt, stuur je mij maar een mail.

• Topic Starter Topic Starter
Hou je maar een beetje kalm, kerel. Mensen uitmaken voor mietje omdat ze meer dan jou gestudeerd hebben maar zelf geen spuit in je gat durven steken. Als je me iets te zeggen hebt, stuur je mij maar een mail.

Ik heb nooit gezegd dat degene die niet gebruiken mietjes zijn. ik bedoel ermee te zeggen dat het vaak kakkers zijn die in mijn ogen mietjes zijn.
Begrijpend lezen kan soms best moeilijk zijn....

dat is wel n gewoonte hier , DBB aka speeltuin met stoere kindjes .

krijg je nooit de standaard opmerking van 'kan je niet gewoon een shake nemen' als je aan een bak rijst met kip zit? op de hogeschool heb ik dat al 100x gehoord ofzo:rolleyes:

Nee, omdat ik altijd een shake neem daar en dan wel op de wc zodat niemand wat ziet ;)

Ga echt geen shake nemen, laat staan rijst met kip, waar andere studenten bij staan. De daaropvolgende stigmatisatie raak je echt nooit meer kwijt hoor...

Terug
Naar boven