MuscleMeat

Sociale klasse versus AAS gebruikers

Enige reden dat ik m'n shakes op de wc neem is eigenlijk omdat er een kraan zit. :o

hoeveel scumbugs zitten er op voetbal dan? vanaf mijn middelbare school waren al alle kneusjes met de laagste cijfers op voetbal en hoe hoger ze zaten des te dommer ze waren. Ga maar eens een keer productie werk doen enige waar die mensen over kunnen praten is voetbal en hun club. Kijk maar eens naar het niveau van een gemiddelde ajax of feyenoord supporter. Allemaal heel leuk en aardig maar zegt statistisch nog steeds geen ****.

+1 Hoe lager de intelligentie hoe vaker men zich gewaagd aan gespreksonderwerpen over wagens en voetbal. Het ergste zijn nog diegenen die letterlijk over nix anders kunnen praten.

Daarnaast valt het me op dat diegenen die echt iets kennen over bodybuilding, de wijze van eten, trainen en de hele lifestyle wel vrij pientere kerels zijn. Dus blijf ik het toch nog altijd vreemd vinden dat diegenen die er nix van kennen het linken met een lagere sociale klasse.

Nee, omdat ik altijd een shake neem daar en dan wel op de wc zodat niemand wat ziet ;)

Ga echt geen shake nemen, laat staan rijst met kip, waar andere studenten bij staan. De daaropvolgende stigmatisatie raak je echt nooit meer kwijt hoor...

hhahahahah

Enige reden dat ik m'n shakes op de wc neem is eigenlijk omdat er een kraan zit. :o

Haha, ja idem, moet dat ding sowieso uitspoelen, anders stinkt die zo. Staan mensen wel vaak raar te kijken als je daar staat te drinken, maar goed.

Nee, omdat ik altijd een shake neem daar en dan wel op de wc zodat niemand wat ziet ;)

Ga echt geen shake nemen, laat staan rijst met kip, waar andere studenten bij staan. De daaropvolgende stigmatisatie raak je echt nooit meer kwijt hoor...

Ik maak gewoon 100gr pasta met 200gr tonijn in olie en daarbij wat stukjes tomaat, olijven of basicicum. Dat fl**ker ik dan in zo'n flashy tupperware bakje. Dan lijkt het net of je wat 'health food' aan het eten bent zoals de chicks in je aula... Heb alleen nog maar jaloerse reacties gekregen...

Ik heb nooit gezegd dat degene die niet gebruiken mietjes zijn. ik bedoel ermee te zeggen dat het vaak kakkers zijn die in mijn ogen mietjes zijn.
Begrijpend lezen kan soms best moeilijk zijn....
heb je wel goed gelezen wat ik geschreven heb? wie moet hier begrijpend leren lezen.

• Topic Starter Topic Starter
BB heeft zeker met vooroordelen te maken. ze worden (vind ik) ten onrechte als dom aangezien helemaal als ze groot en een kale kop hebben.
Net dat kickboxers en MMAérs ook voor crimineel worden aangezien.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Oct 2011 om 19:30 ----------

Aan de andere kant....wie van alle bodybuilders heeft een fatsoenlijke baan of opleiding genoten t.o.v. ongeschoolde arbeid? (no offense) denk dat het percentage laag is.

Kan het zijn dat verschillende typen bodybuilders al snel door elkaar gehaald worden?

Er zijn hele grote kerels die uit onzekerheid, die ontstaan kan zijn door verschillende oorzaken, besluiten aan de anabolica te gaan. Ze kunnen sociaal niet zo sterk zijn en dat willen compenseren met een indrukwekkend fysiek, mss zijn ze wel een beetje dom en willen ze dat compenseren met een indrukwekkend fysiek. Dit is een categorie toch?
Dit is meer het stereotype domme kleerkast. Het gaat deze groep meer om "sterker/groter zijn dan de rest"

Een andere groep BB'ers vindt het leuk om elke keer weer de grenzen van zijn eigen fysieke kunnen te verleggen (dat is iig waar ik mijn voldoening uit haal) Deze groep gaat het meer om "sterker/groter zijn dan vorige week/maand"

Groep 1 met verschillende issues komt moeilijk mee in de wereld, geen hoge opleiding etc en om zich te bewijzen worden ze gespierder en groter, ze bouwen hun ego op hun indrukwekkende massa.

Groep 2 ziet er op het eerste gezicht niet heel anders uit dan groep 1, ook groot en gespierd, en wordt al snel op 1 hoop gegooid met groep 1.

Daarbij hebben onzekere, maar slimme mensen, die uit een ander milieu komen de mogelijkheid die onzekerheid op andere manier te verbergen, namelijk door te patsen met hun "hoge" opleiding, neerbuigend te doen tegenover lager opgeleiden en in het algemeen uiterlijk zich te onderscheiden van mensen met een lagere opleiding en minder geld >> de stereotype onzekere kakker (corpslid) is dol op het laten merken hoe uitgebreid zijn vocabulaire is en rond te lopen in een dispuutjasje om te laten zien dat hij toch echt veel beter is dan bijvoorbeeld de "knorrige" bodybuilders.

Gelukkig heb in alle rangen en standen ook normale mensen, die de boel wel op een rijtje hebben. Maar dat mensen alleen op uiterlijke kenmerken een oordeel over je vormen kun je ze niet kwalijk nemen. De wereld is te veel te gecompliceerd om overal alle nuances in te zien. Juist dankzij die snelle manier van oordelen op basis van slechts een paar kenmerken is de mens in staat om te functioneren zoals we nu doen.

De manier om dat te tackelen is heel eenvoudig: zorg dat je er op het eerste gezicht uit ziet als een hoogopgeleide met een goede baan....door bijvoorbeeld een Ralph Lauren hemd en een mat in je nek.

Maar wil je er wel zo bij lopen? Dat is een tweede.

Wat voor indruk maak ik met mijn user name, avatar en stats bv? laagopgeleid?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoeveel accountants/advocaten/medici/notarissen/architecten zullen verhoudingsgewijs AAS gebruiken?

Who gives a ****?

Meh ik eet over de middag ook altijd pasta met kip of rijst met vlees. Dikke /care :p. Mijn maten hebben dat al lang geaccepteerd en snappen het perfect. Maargoed ik ben dan ook niet 100% BB'ing dedicated en ga ook nog graag eens uit :) , dat apprecieren ze ook. Het kan hen echt geen **** schelen wat ik eet over de middag.

Tussendoor eet ik trouwens gewoon fruit en droge worsten. Maar zoals vermeld ben ik niet zo extreem wat betreft voeding etc.

Varbaast me nog steeds dat o.a. Sander (Donker) geen bezwaar heeft tegen jouw nickname.

Terug
Naar boven