XXL Nutrition

Sonja Bakkers vierde boek nu al bestseller

robinio

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
Sonja Bakkers vierde boek nu al bestseller
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Het nieuwste boek van afslankgoeroe Sonja Bakker is nu al een bestseller. Van het boek 'Zomerslank met Sonja' werden bij de voorinschrijving al 200.000 exemplaren verkocht.

De dagmenu's die Sonja in haar eerdere boeken 'Bereik je ideale gewicht', 'Bereik én behoud je ideale gewicht' en 'Bereik je ideale gewicht, voor kinderen én tieners' voorschreef, zijn in 'Zomerslank met Sonja' ook weer te vinden. "Alleen zijn de recepten samengesteld uit echte zomerkost" , aldus Sonja. Naast 'Zomerslank met Sonja' werd ook haar eerste Duitse boek 'Erreichen Sie ihr Traumgewicht' gepresenteerd. "Er is al interesse getoond door Zwitserse boekhandels in deze Duitse versie, waarvoor ik veelvuldig in Duitsland boodschappen heb gedaan. Ontbijtkoek en bamipakketten heb je er namelijk niet. Dus ben ik naar passende alternatieven voor onze oosterburen gaan zoeken."

Bron: De Telegraaf

Sonja Bakkers vierde boek nu al bestseller - telegraaf.nl [Binnenland]

Iedereen in mijn omgeving is momenteel aan het Sonja Bakkeren :rolleyes: (nieuw werkwoord).

Om ziek van te worden.

Mensen moeten zich eens meer verdiepen in voeding in plaats van zo'n k*tboek te lezen waarin iemand verteld wat je wel en niet mag eten.

Dat boek Zomerskank Sonja moeten ze verbranden met die blonde del als voedings(g)(h)oer(oe) ben je slecht af.
Ow het is straks 8 uur dan mag je een speculaasje :scratch:

haha, wat een naieve mensen bewonen deze planeet toch :roflol:

Bah Bah Bah!

Ik ken teveel mensen die Sonja Bakkeren (idd mooi spreekwoord).. allemaal onder het motto: "ja maar pietje viel 10 kg af in een maand en puk viel 20 kg af in 2 maanden!"

Vind je het gek met 500 kcal per dag :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ik wordt er helemaal gek van. Iedereen hoor je er idd over :mad:

Op de brandstapel met die heks en haar boeken! ;)

Ik ken er alleen het '' Schijt aan sonja bakkerdag'' oftewel soort ''bulkdag'' :D gebruik ik ook regelmatig

Allemaal aan de Sonja, en puffen dat ze doen, bakjes yochurt, etc etc. En dan 5 kg afvallen in 3 maanden en trots zijn. Als deze ecto een week griep heft valt ie 5 kg af en zeggen ze allemaal ''wow hoe doe je dat man, 5 kg, niet normaal''. Sonja demotiveerd!

Iemand zou echt eens een website moeten maken sonjabakkerzuigt.nl of sonjabakkersucks.com en dan alle leugens en onzin erop onderbouwt met wetenschappelijke studies, meningen van echte goeroes en experts etc. Vervolgens zoveel mogelijk de pers proberen halen :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Iemand zou echt eens een website moeten maken sonjabakkerzuigt.nl of sonjabakkersucks.com en dan alle leugens en onzin erop onderbouwt met wetenschappelijke studies, meningen van echte goeroes en experts etc. Vervolgens zoveel mogelijk de pers proberen halen :thumbup:

Ik zou zeggen ga je gang:D ik volg het nieuws wel!!

Ik denk dat als je enkele hoofdstukken uit het boek van Chris Aceto er naast legt dat je verder niks meer hoeft te onderbouwen.
Als zij naar een HBO opleiding gaat en er wordt vooraf meegedeeld dat van die richting voeding en dieëthetiek geen vragen gesteld mogen worden dan heb ik mijn bedenkingen al.

:mad: Die mensen verliezen vaak alleen maar spier en vocht, ze zien er nooit droger uit na dat extreme dieeten en maar dalen in kcals lichaam went eraan oude eetgewoonte terug en zie jezelf maar weer vet worden :mad:

Sonja Bakker moet eens flink gedonkeypunched worden :thumb:

MN 5000ste post!!!! ik ben nu officieel Levensloos! :dance: :banana:

echt he...en aangezien de meeste het alleen gebruiken als dieet en er niet bij sporten.. komen ze zo weer aan..!

Terug
Naar boven