XXL Nutrition

DIEETGOEROE SONJA BAKKER ONDER VUUR! Onvolwaardige voeding en geen succes op langere

volgens mij hebben ze het hele topic weggehaald!!!:mad: vuile crackheads!!!!

:roflol:

Sorry maar je wachtwoord kan niet opgehaald worden omdat je account uitgeschakeld is. Neem contact op met de forum beheerder voor meer informatie

jammer...kunnen we niet meer spammen :(en dan zeggen ze van ons forumpje dat wij triest zijn?:D

Riggard ...jij ook al:(?

Damn nu moet je je werkelijk registreren, anders mag je nog eens niet het forum bekijken

zo dom zijn bakkers niet:D

we kunnen ook n hoop kloontjes aanmaken:D

ja ik ben ook banned, zelfs met m'n mobiel :(

vuile hypokriete (N)SB'ers!!!:mad:

nee gewoon mobiel internet op mn pda, maar ik had op m'n werk ook ff op die site gepost met m'n pda.

Ik krijg nog steeds het volgende :

Je bent gebanned op dit forum.
Neem contact op met de webmaster of Forum beheerder voor meer informatie.

Ach ja dat is dan pech hebben. Ik kan best hun standpunt begrijpen dat niet iedereen het geheim van Sonja Bakker mag weten :P

zo te zien zitten belgie en nederland met zo'n sonja's opgescheept :roflol:

Leuk topic, weinig harde concrete feiten. Enige wat er écht hier vermeld is, is dat je een jojo effect krijgt omdat je daarna toch weer meer gaat eten en dit dieët niet vol te houden is op de langere termijn en het ongezond word. Maar niemand heeft de moeite genomen een wetenschappelijke verklaring te geven.

Tevens roept Lauw dat je niet moet gaan cardio'n maar moet krachttrainen en zwaaien met dumbbells, dikke onzin kerel. Met een goed gebalanceerd dieët en net onder je kcal verbruik gaan zitten is ook voldoende.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen voorstander van SB, in tegendeel, maar ik kom dan gewoon met harde onweerlegbare feiten die SB het tegendeel bewijzen. Leuk dat je je spieren verbrand en niet je vet, leuk dat je gelijk weer aankomt als je in je oude levensstyle vervalt als je stopt met SB, leuk dat er te weinig voedingsstoffen in het dieët voorkomen, maar kom dan eens met harde bewijzen waarmee je dit dieët voor eens en altijd kan weerleggen aan elk obese persoon.

Mocht ik het in me hebben zo'n stukje te schrijven had ik het gedaan, maar het onbreekt mij aan die kennis.

• Topic Starter Topic Starter
monsterkick, minstens een kaartje waard lijkt me zo :D

Ben ik eigenlijk de enigste die sonja wel een lekkertje vind ? :D

Terug
Naar boven