AndroidHealthClinic

Sonja Bakkers vierde boek nu al bestseller

In Iran hadden we haar mogen stenigen, laten we die sharia toch maar invoeren eigenlijk.

Ach ja, deze hype waait ook wel weer over

To hell with sonja bakker :D

Sas dag

haat aan dieeten en de mensen die er boeken over schrijven
als je wilt afvallen ga je maar 5 dagen in de week aan de cardio

wat houdt dat dieeten van sonja bakker precies in dat hier zo negatief wordt gerageerd?

kijk maar eens op haar forum dat werkt een tijdje goed en dan kom je het dubbele weer aan mooi is dat.

mijn zusje gaat afvallen voor haar bruiloft ( is nodig ook want ze is behoorlijk dikkig ) en ik heb haar verboden om te gaan Sonja Bakkeren...:hamer:

laten we eens een dbb meeting organiseren en Sonja uitnodigen voor een lezing.... lachen..

Ik lees hier alleen maar negatieve dingen over dat dieet van sonja bakker.
Maar ik moet toegeven een heleboel mensen in mijn omgeving "ook mijn moeder" doen mee aan dat sonja bakker dieet en je ziet ook dat ze gezonder leven.
Het is alleen zonde dat het eerst een hype moet worden voordat deze mensen gezond leven.

In dat boek staan in princiepe gewoon de basis regels voor gezond leven( geen vet en zoete troep).
Maar vind het nog steeds k*t als mensen eerder van dat boek uit gaan dan dat ze tips aan nemen van iemand die continue de hele dag bezig is met voeding en trainen:rolleyes: .

En voor de rest heeft het alleen maar voordeel voor mij, me ma maakt kip klaar en mag maar 75 gram ofzo hebben en dat betekend dat de rest van die bak met kip voor mij is :D

Kritiek van het Voedingscentrum

Het Voedingscentrum bevestigt dat het volgen van de methode van Sonja Bakker leidt tot gewichtsafname. Volgens het Voedingscentrum biedt de methode echter onvoldoende handvatten om op termijn een gezond eetpatroon te ontwikkelen waardoor de afvaller ook daadwerkelijk slank kan blijven. De tips in haar boeken zijn vrij summier en beperken zich toe "drie hoofdmaaltijden per dag" en "voldoende bewegen", waardoor het volgens het Voedingscentrum twijfelachtig is of die beperkte informatie voldoende is om het voedingspatroon structureel aan te passen en zo het risico op terugval te verminderen.

Het Voedingscentrum wijst er verder op dat de boeken "weetjes" bevatten die niet overeenstemmen met wetenschappelijk onderzoek, bijvoorbeeld dat koffie vocht onttrekt, witte wijn cellulitis veroorzaakt en fruit het lichaam reinigt.

Tevens vindt het Voedingscentrum dat brood en zuivel een te ondergeschikte rol spelen in de menu’s van Bakker en niet in overeenstemming is met de Schijf van vijf.

[bewerk] Plagiaat

Op 19 september 2006 werd Bakker van plagiaat beschuldigd door haar collega Bea Pols, gewichtsconsulente in Heerhugowaard. In haar boek Bereik je ideale gewicht zou Bakker minstens 20 zinnen exact over hebben genomen uit het in 2003 geschreven boek Afslanken en persoonlijke groei van Bea Pols. Pols volgde dezelfde LOI-cursus als Bakker. Bakker heeft deze beschuldigingen weersproken en zei te vermoeden dat Pols gebruik heeft gemaakt van bijlagen die Bakker in het verleden aan haar cliënten had verstrekt. [2] Sindsdien heeft Bea Pols Sonja Bakker ook beschuldigd van het plagiëren van diverse andere boeken.
Sonja Bakker - Wikipedia
:rolleyes:

Ik lees hier alleen maar negatieve dingen over dat dieet van sonja bakker.
Maar ik moet toegeven een heleboel mensen in mijn omgeving "ook mijn moeder" doen mee aan dat sonja bakker dieet en je ziet ook dat ze gezonder leven.
Het is alleen zonde dat het eerst een hype moet worden voordat deze mensen gezond leven.

In dat boek staan in princiepe gewoon de basis regels voor gezond leven( geen vet en zoete troep).
Maar vind het nog steeds k*t als mensen eerder van dat boek uit gaan dan dat ze tips aan nemen van iemand die continue de hele dag bezig is met voeding en trainen:rolleyes: .

En voor de rest heeft het alleen maar voordeel voor mij, me ma maakt kip klaar en mag maar 75 gram ofzo hebben en dat betekend dat de rest van die bak met kip voor mij is :D
ja, lekker gezond, speculaasje, eg wel!
en je eet veeltekort dat is het grootste punt, en de meeste producten zitten ook gewoon vol suikers en kunnen ook niet echt als gezond gezien worden.

Ik vind het alleen maar lachen, al die mensen om je heen die aan het afvallen zijn op de Sonja Bakker manier. Ik cut op m'n eigen manier, en na 2 maanden komen ze allemaal vragen "hoe ik het toch voor elkaar krijg" om zo goed af te vallen. Hersenloze schapen zijn het.

ik zeik ze altijd af en dan geloven ze me natuurlijk niet, dus dan show ik m'n sixpack en dan zijn ze overtuigd en verbranden ze sonja bakker.

bij mij is het elke dag ''schijt aan sonja dag''

Terug
Naar boven