XXL Nutrition

DIEETGOEROE SONJA BAKKER ONDER VUUR! Onvolwaardige voeding en geen succes op langere

Ze is wel te doen ja, op een lege maag.

pk, met elk dieet dat zo laag in de kcals zit krijg je het jojoeffect, dat heeft zich al vele malen bewezen met elk "superdieet" als het echt zo goed werkte zou het wel door vele medici gebruikt worden voor mensen met overgewicht.

pk, met elk dieet dat zo laag in de kcals zit krijg je het jojoeffect, dat heeft zich al vele malen bewezen met elk "superdieet" als het echt zo goed werkte zou het wel door vele medici gebruikt worden voor mensen met overgewicht.
Ja, maar dat geld voor bijna elk dieët niet alleen SB.

Dieet.. Dikke mensen moeten gewoon voor hypertrofie trainen, dan stijgt je basisbehoefte aan energie. Is een veel betere oplossing op termijn.

Hoor wel van mn ma en veel vriendinnen van dr die er enorm veel mee zijn afgevallen.

OT Sonja Bakker zou ik wel even mijn eiwitjes willen doneren!

Het is een vrij leeg dieet, gebaseerd op redelijk veel merkproducten. Vraag me serieus af of je wel alle micronutrienten binnen krijgt per dag. Ga het niet uitrekenen, te lui voor.

SB heeft aangetoond dat het belangrijkste om te slagen in een dieet niet het weten hoe wat en wanneer er gegeten moet worden maar vooral het belang van een volledige inzet en geloof in wat je doet je kan laten slagen.

Vooral het feit dat het voedingscentrum valt over de twee liter water die SB als minimum voor schrijft geeft aan dat het altijd nog erger kan als SB.

(volgens mijn minimale kennis van het menselijk lichaam speelt zuurstof een hoofdrol in vet transporteren en verwerken in en door het lichaam. Water speelt weer een hoofdrol in het transporteren van zuurstof lijkt mij dat het van belang is als je wilt afvallen ,correctie vet wilt verliezen, meer water een hoofdzaak is.)

SB gaat over gewichtsverlies en niet over vet verlies. Een klein detail voor de volgers van SB die ik ken, maar funest als je verder kijkt dan alleen de weegschaal en werkelijk wilt begrijpen hoe je een dieet moet samenstellen.

Ik vind het goed dat SB geen rigoureuze lichamelijke activiteiten voorstelt. Dat zou namelijk voor een nog negatievere energie balans zorgen en daardoor zou er nog meer spier massa verloren gaan.

Het plagiaat vind ik nog toch daar aan toe. Het is geen nieuwe innovatieve product lijn of een origineel uniek idee. Het gaat over voeding en is volgens SB de enige juiste manier om gewicht te verliezen. Trouwens over diëten (in ieder geval wat eronder de term diëten verstaan wordt door de gemiddelde Nederlander met overgewicht) valt niks nieuws meer te zeggen. Er komt gewoon elk jaar het zelfde idee of een van de zelfde ideeën in een nieuw jasje uit.

Ik vind de Unilever link veel kwalijker maar in het huidige 'wat is gezond en toch lekker' Nederland wel weer verklaarbaar dat iemand die denkt verstand van voeding te hebben (SB) daarin mee loopt. Het moet namelijk voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk blijven.

Het draait ten slotte om geld en niet om een bijdrage te leveren aan een gezonder en fitter Nederland.

Afvallen is btw BS.

Als je alleen wilt afvallen kun je desnoods nog 5000kcal eten per dag. Als je maar genoeg verbrand. Gebrek aan discipline, alle mensen die dat dieet volgen!

Dieet.. Dikke mensen moeten gewoon voor hypertrofie trainen, dan stijgt je basisbehoefte aan energie. Is een veel betere oplossing op termijn.

Velen denken dat ze geen spieren hebben. Ze willen ook geen spieren. Dus je krijgt ze echt niet aan het trainen. Verder nemen ze alles klakkeloos aan. Bedenk maar iets en mensen gaan ervoor.

Goede gezien elderson, scherp :thumb:

Ach ja maar ondertussen doet ze het wel goed!
Ik wil haar bankrekening wel hebben.

Terug
Naar boven