Fitness Seller

Sonja Bakkers vierde boek nu al bestseller

domme boeken en ze verdient er nog geld aan ook!
Ik hoorde van de week.. ze zou ergens een uurtje komen vertellen over haar boek etc.. weet je wat ze daar voor vraagt? 3500 euro!
belachelijk.

Ik geef haar groot gelijk, uitmelken die koeien!

Het enige wat ik zo verrot aan haar vindt, is haar stem. Omfg, mijn hamster maakt nog mooiere geluiden in zijn radje.

We zouden er kunnen kidnappen en als hoertje gebruiken voor kurende en driftige DBB'ers.

k*tsonja. zon gast van mn sportschool begon midden in zn kuur met sonja om zn bierpens weg te werken. heb ik m maar snel uit zn hoofd gepraat

Ik denk dat Sonja Bakker best wel weet hoe het allemaal moet, maar ze voldoet gewoon aan de wens van de simpele zielen die haar doelgroep bevolken.

Je kan wel een boek vol feiten schrijven, waarin je aantoond dat je niet 3 maar 6 maaltijden moet eten, waarin je aantoond dat je veel moet bewegen, en ideaal gezien wat spiermassa moet ontwikkelen, waarin je aantoond dat je op de goeie manier maar maximaal 2 kilo vet per week kan verliezen, en waar je ze ook nog verteld dat boosdoeners als alcohol, snoep, chips en vette happen voorgoed in het verleden behoren.

Maar de mensen willen dit niet horen! Zo'n boek zou niet verkopen, want dat boek verteld ze wat ze helemaal niet willen, ze willen niet afzien in beweging, hun dagelijkse snacks laten staan, en hun leven lang een gezond voedingspatroon volgen. De simpele zielen in haar doelgroep willen een kant en klaar schema waarmee ze per week 10 kilo afvallen, en als het even kan, een recept voor een wonderpil erbij.

Haar doelgroep is lui en naief, en op haar manier is ze daar op ingesprongen. Mensen die er wél verstand van hebben prikken daar zo doorheen, maar de honderdduizenden andere mensen happen toe en kopen zich gek, Sonja word rijk...wie is er nou eigenlijk dom bezig?

Waarom moet de waarheid eigenlijk verspreid worden?

Ik wil ook wel met m'n abs in beeld komen terwijl er een abtronic m'n pens stroomstootjes geeft, beetje glimachen en geld verdienen.

Juist door correcte info aan de grote massa te onthouden blijven mensen op zoek naar de simpele weg naar hun doel, als ze werkelijk realiseren hoe het in elkaar steekt, zou er geen geld meer verdient kunnen worden aan de ontwetende massa.

Ook hier zie je dat er genoeg kuddedieren zijn wat dat betreft, echter in mindere mate en op andere vlakken, maar het verschijnsel blijft hetzelfde.

Bovendien, hoe meer dikkertjes en vetz*kken, des te meer bevrediging leverd ons Bbing fysiek op.

Precies Centaur, ik vermoed ook dat Sonja Bakker toch stiekem wel moet lachen om al die schapen die achter haar aanlopen als ze thuis in haar villa haar vette bankrekening zit te checken. Ik wou dat ik het had bedacht!

Precies Centaur, mensen willen niet de dingen horen die niet leuk zijn. En worden graag aan het handje meegenomen, minder denken.
En daar worden andere mensen weer rijk van. Erg oud, beproefd mechanisme.

Ik denk dat Sonja Bakker best wel weet hoe het allemaal moet, maar ze voldoet gewoon aan de wens van de simpele zielen die haar doelgroep bevolken.

Je kan wel een boek vol feiten schrijven, waarin je aantoond dat je niet 3 maar 6 maaltijden moet eten, waarin je aantoond dat je veel moet bewegen, en ideaal gezien wat spiermassa moet ontwikkelen, waarin je aantoond dat je op de goeie manier maar maximaal 2 kilo vet per week kan verliezen, en waar je ze ook nog verteld dat boosdoeners als alcohol, snoep, chips en vette happen voorgoed in het verleden behoren.

Maar de mensen willen dit niet horen! Zo'n boek zou niet verkopen, want dat boek verteld ze wat ze helemaal niet willen, ze willen niet afzien in beweging, hun dagelijkse snacks laten staan, en hun leven lang een gezond voedingspatroon volgen. De simpele zielen in haar doelgroep willen een kant en klaar schema waarmee ze per week 10 kilo afvallen, en als het even kan, een recept voor een wonderpil erbij.

Haar doelgroep is lui en naief, en op haar manier is ze daar op ingesprongen. Mensen die er wél verstand van hebben prikken daar zo doorheen, maar de honderdduizenden andere mensen happen toe en kopen zich gek, Sonja word rijk...wie is er nou eigenlijk dom bezig?
:bow:

Terug
Naar boven