AndroidHealthClinic

Sp grote winnaar

Wat een softies in de regering. Niet in coalitie willen met Wilders.
Het is tenminste een man die durft te zeggen wat hij wil. Als je kijkt naar crminaliteits cijfers zie je bijna alleen maar allochtonen, waarom mag hier niks aan gedaan worden en word het verzwegen??

Als het verzwegen wordt, hoe weet jij het dan?
Wat een populistische onzin.

Het programma WIlders is onrealiseerbaar, financieel en juridisch gezien.

Al Qaida is de organisatie die achter de aanslag zat, deze organisatie is gehuisvest in Afghanistan. Stel er zaten een aantal Nederlandse Terroristen bij, dan zou de NAVO toch ook niet Nederland aanvallen.. Zulke organisaties hebben sympathisanten over de hele wereld.. Leiders niet, de basis van de organisatie lag in Afghanistan..
Daarnaast was in het land de taliban aan de macht.. Deze regering financierde vele activiteiten van Al-Qaida met geld dat onder andere werd verdiend met de verkoop van Coke..

Ja inderdaad; de Taliban waren smeerlappen en werden financieel en logistiek gesteund door amerika. Prachtig nietwaar. Amerika nodigde zeld de taliban leiders uit in Amerika om te praten over het aanleggen van een oliepijpleiding. maar toen de taliban besloot het contract aan een ander land te geven moeten ze weg he, en plaatsten we Karzai op de hoogste post (google eens nar het verleden van Karzai en je weet genoeg.)

El qaida zat toen al over de hele wereld dus de Taliban aanvallen in Afghanistan had geen enkel nut want als je die logica volgt moet je ook Pakistan en Somalie en Soedan aanvallen.

Al Qaida is de organisatie die achter de aanslag zat, deze organisatie is gehuisvest in Afghanistan. Stel er zaten een aantal Nederlandse Terroristen bij, dan zou de NAVO toch ook niet Nederland aanvallen.. Zulke organisaties hebben sympathisanten over de hele wereld.. Leiders niet, de basis van de organisatie lag in Afghanistan..
Daarnaast was in het land de taliban aan de macht.. Deze regering financierde vele activiteiten van Al-Qaida met geld dat onder andere werd verdiend met de verkoop van Coke..
Bedoel je cocaine? Jeetje man ,waarhaal jij je info toch? het gaat om opium en heroine man, zowat het tegenovergestelde van cocaine.

toen de Taliban aan de macht was en nog gesteund werd door de VS gebruikte men zelf CIA- vleigtuigen om de drugt te transporteren naar de Balkan. (zal de bron eens zoeken wwant ik weet dat dit een straffe uitspraak is maar ik zou ze niet maken als ik dat niet kon ondersteunen met een betrouwbare bron)

Bedoel je cocaine? Jeetje man ,waarhaal jij je info toch? het gaat om opium en heroine man, zowat het tegenovergestelde van cocaine.
toen de Taliban aan de macht was en nog gesteund werd door de VS gebruikte men zelf CIA- vleigtuigen om de drugt te transporteren naar de Balkan. (zal de bron eens zoeken wwant ik weet dat dit een straffe uitspraak is maar ik zou ze niet maken als ik dat niet kon ondersteunen met een betrouwbare bron)
:roflol::roflol::roflol::roflol:

Een offensief van N-K leek mij urgenter, omdat daar een overgroot deel van de bevolking letterlijk dood gaat aan de honger en zwaar onderdrukt wordt.

sorry was btje offtopic :o

Inderdaad, maar er valt daar niet veel te verdienen he. Amerika zou tevens zuid-korea en china op zijn kop krijgen.

tevens, d Noord-koreanen zijn aziaten, en als je je vietnam herinnert en de Japanners (kamikazes onder andere) dan weet je dat dat volkk niet terugdeinst; zeer trots en koppig volk. Niet kapot te krijgen. Vermoord er 2 000 000 en er staan er 10 000 000 klaar om ze te vervangen en geen kat die thuis zal roepen dat hun zoontjes moeten terugkeren.

Hm en wat betreft afghanistan, balkan dan?

Daarnaast de oorlog heeft amerika al meer dan 300 miljard gekost. Zo'n 8 miljard per maand komt er tegenwoordig aan kosten bij. Dus per saldo worden ze er voorlopig niet veel beter van.

De nieuwe regering in Irak is een handpop van de VS, wat denk je dat er met de olie van Irak gaat gebeuren? Plus het feit dat Amerikaanse bedrijven contracten krijgen om het land weer op te bouwen, deze contracten lopen ook in de miljarden. Wees maar niet bang dat de VS verlies draaien....

Wel ben ik het met je eens dat de gronden waarop amerika oorlogen begint, uiterst twijfelachtig zijn. Een offensief van N-K leek mij urgenter, omdat daar een overgroot deel van de bevolking letterlijk dood gaat aan de honger en zwaar onderdrukt wordt.
sorry was btje offtopic :o

Probleem met N-K is dat ze nucleaire wapens hebben/kunnen ontwikkelen. Niemand zit te wachten op een kernoorlog. En de VS maken zich over de onderdrukte bevolking echt geen zorgen, zij hebben andere motivaties om oorlogen te beginnen.

De nieuwe regering in Irak is een handpop van de VS, wat denk je dat er met de olie van Irak gaat gebeuren? Plus het feit dat Amerikaanse bedrijven contracten krijgen om het land weer op te bouwen, deze contracten lopen ook in de miljarden. Wees maar niet bang dat de VS verlies draaien....

Probleem met N-K is dat ze nucleaire wapens hebben/kunnen ontwikkelen. Niemand zit te wachten op een kernoorlog. En de VS maken zich over de onderdrukte bevolking echt geen zorgen, zij hebben andere motivaties om oorlogen te beginnen.

1. logisch dat westerse bedrijven contracten krijgen en eraan verdienen wij handelen immers met hun, dat is al zo sinds de ontdekking van de olie als brandstof. Wat die bedrijven er aan verdienen en dan de belastingen die er van naar de overheid gaan zullen voorlopig niet toereikend zijn.

2. Amerika durft heus wel een land aan te vallen wat mogelijk een kernwapen heeft. een goede aanval legt dat land in no - time helemaal plat. Maar het is idd waar dat men blijkbaar niets om de onderdrukte bevolking geeft. hetzelfde geldt voor de situatie in darfur.

1. logisch dat westerse bedrijven contracten krijgen en eraan verdienen wij handelen immers met hun, dat is al zo sinds de ontdekking van de olie als brandstof. Wat die bedrijven er aan verdienen en dan de belastingen die er van naar de overheid gaan zullen voorlopig niet toereikend zijn.

2. Amerika durft heus wel een land aan te vallen wat mogelijk een kernwapen heeft. een goede aanval legt dat land in no - time helemaal plat. Maar het is idd waar dat men blijkbaar niets om de onderdrukte bevolking geeft. hetzelfde geldt voor de situatie in darfur.

Amerika heeft moeite met het zwakste arabische land, irak, en jij denkt dat ze Noord korea aankunnen? Niet alleen hebben de Amerkaanse soldaten mentaal niet "what it takes" en er zijn te druk bezig met afghanistan en irak. Geen enkele amerikaanse president zal nu zijn volk kunnen overtuigen een oorlog tegen Noord korea of iran te beginnen.

dat de contracten naar buitenlandse bedrijven gaan en niet naar de werkloze irakezen is niet normaal. Zeker niet als je weet dat de contracten reeds afgesloten waren nog voor de oorlog in Irak begon. Kijk tevens maar eens naar het bedrijf van d*ck cheney, "haaliburton", die van het ene schandaal in het andere valt, zonder dat daar iook maar een onderzoek naar wordt gestart.

Ik doel op de handelaren die de olie vervolgens verder verkopen in amerika. Dat gebeurt met zowat elk produkt.

En ja zoals in elke branche worden er vaak smerige deals gesloten, wat ik ook niet goed keur.

Gaat dit nog over de SP :scratch:

Ik verwijs je naar post #209 in dit topic, lees voortaan eerst even alle tussenliggende opmerkingen door voordat je met een tsunami van reacties komt..

nee :o maar ik wil nog wel even reageren op dit stukje als dat mag

Amerika heeft moeite met het zwakste arabische land, irak, en jij denkt dat ze Noord korea aankunnen? Niet alleen hebben de Amerkaanse soldaten mentaal niet "what it takes" en er zijn te druk bezig met afghanistan en irak. Geen enkele amerikaanse president zal nu zijn volk kunnen overtuigen een oorlog tegen Noord korea of iran te beginnen.

Irak en N-K zijn totaal verschillende situaties. Feit dat het in Irak nu nog zo'n zooitje is komt door de spanningen tussen de 3 bevolkingsgroepen: soennieten sjiieeten en koerden (m.n eerste 2)
Als in N-K de dictatuur verdreven wordt wat mijns inziens redelijk snel kan gaan - kijk maar naar irak, daar was het bewind ook zo verslagen- dan zullen de grootste problemen zijn om de economie weer overeind te helpen + armoedebestrijding. Geen gemakkelijke problemen, zeker niet, maar niet zo onmogelijk als de huidige situatie nu in Irak imo.

nee :o maar ik wil nog wel even reageren op dit stukje als dat mag

Irak en N-K zijn totaal verschillende situaties. Feit dat het in Irak nu nog zo'n zooitje is komt door de spanningen tussen de 3 bevolkingsgroepen: soennieten sjiieeten en koerden (m.n eerste 2)
Als in N-K de dictatuur verdreven wordt wat mijns inziens redelijk snel kan gaan - kijk maar naar irak, daar was het bewind ook zo verslagen- dan zullen de grootste problemen zijn om de economie weer overeind te helpen + armoedebestrijding. Geen gemakkelijke problemen, zeker niet, maar niet zo onmogelijk als de huidige situatie nu in Irak imo.

ja dat dachten ze van vietnam ook maar de amerkanen zijn moeten vluchten.

Terug
Naar boven