Fitness Seller

Spaar wanneer je loopt of hardloopt!

Bezoekers in dit topic

spruitje1996

Novice
Lid geworden
11 nov 2014
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
83kg
Goedemorgen!,
Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar ik heb een app gevonden waar je spaart voor sweatcoins wanneer je stappen zet.

Ik ben er een jaar geleden mee begonnen en het motiveert mij om te sparen voor de punten en zo mijn dagelijksedoel te halen😁

Je kunt ze omzetten voor leuke cadeaus. Dat is nooit verkeerd in deze vervelende tijd😁 . Ik wou dat even met jullie delen omdat er misschien mensen zijn die er veel aan hebben!👍

https://sweatco.in/hi/robbin105920 Check out this free app — It Pays to Walk 🚶

Ik hoop dat ik niet nu iets doe wat niet mag😅

Ik motiveer zelf graag mensen door zulke dingen te delen!
 
En ik zou leuk vinden als jullie ervaringen delen😄
 
Als je niet rouwig bent om je gegevens incl locatie over het internet heen te strooien zou je het kunnen doen.
Er zijn al sinds 2018 verschillende reviews en berekeningen geweest of het echt wat opbrengt en hoe het zich laat uitbetalen
 
Als je niet rouwig bent om je gegevens incl locatie over het internet heen te strooien zou je het kunnen doen.
Er zijn al sinds 2018 verschillende reviews en berekeningen geweest of het echt wat opbrengt en hoe het zich laat uitbetalen
Ik snap zeker wat je bedoelt, maar mij gaat het ook meer om te motiveren en extra erbij zijn de punten die je er mee krijgt 😅😄
 
Heb het een tijd gebruikt, best wel. Maar nadeel is dat je die punten niet gewoon om kan zetten in geld. Dus vorige maand al mijn punten via de Sweatcoin app gedoneerd aan hun goede doelen.
 
Back
Naar boven