AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

Bezoekers in dit topic

wtf man alweer? hoe kan dat nou? Sterkte ermee kerel hopelijk kom je er goed bovenop.
 
harde shit :s

kan hier maar 1 iets op zeggen: veel sterkte en geniet ten volste van de zaken die je nog kan en je veel genot uit haalt :)
 
Beterschap!! Je bent erg sterk!!


Ik zou waarschijnlijk zwaar aan de drugs gaan, en alles proberen om me beter te voelen. Wanneer de pijn ondraaglijk wordt, een overdosis. Heb je al rond gekeken wat er in het alternatieve circuit aan te doen is? Of doe je alleen wat de artsen je vertellen? Wat misschien wel het verstandigste is....
 
Doe wat je wilt doen en **** de rest!
Veel sterkte en succes toegewenst!
 
Wat een gaarheid wederom...
Ik wens je toch enkele leuke weken/maanden toe, doe wat je moet doen :thumbs:
 
Doe wat je wilt doen en **** de rest!
Veel sterkte en succes toegewenst!


Precies, doe wat je sowieso nog hebt willen doen.

Veel sterkte kerel!
 
****ed up weer kerel, daarbij wel goed om te lezen dat je er sterk onder blijft en niet geestelijk instort. Sterkte ....
 
Hey kerel sterkte!
Heb een keer wat over Flaraxin gehoord.
Komt uit de Oekraine. De mensen waren hier heel positief over.
Misschien is het wat? Altijd het proberen waard lijkt me
 
Keep believing, keep achieving.

Sterkte bro, met jou instelling komt het hopelijk allemaal goed.
 
Aaaaaaaah k*t man. Heeeeeeel veel sterkte toegewenst.
 
Hoezo is genezing uitgesloten dan? Omdat het op zoveel verschillende plekken zit of..?
 
Erg zuur voor je, ik verwachte niet dat je alweer prijs had, je vorige topic was immers nog niet zo lang geleden.. veel sterkte iig!!
 
Shit kerel, oneindig veel sterkte gewenst!

Neuk die hoeren plat gozer!
 
Hey kerel sterkte!
Heb een keer wat over Flaraxin gehoord.
Komt uit de Oekraine. De mensen waren hier heel positief over.
Misschien is het wat? Altijd het proberen waard lijkt me

+1

Op internet zijn veel positieve verhalen te vinden over Flaraxin, echter word dit niet herkent in NL. Vanwege geld kwesties vanwege.

Ik zou zeggen kijk er eens na en ga ervoor. Inplaats van chemo s en weet ik veel wat.

Succes!
 
Ik geloof eerlijk gezegd niet in die flaraxin. Ze beweren dat het 90% van de oncologische ziekten geneest. Zonder bijwerkingen en toxiciteit... Als je een beetje verstand hebt van chemo's en de verschillende soorten tumoren weet je dat dit niet kan.
 
Ik geloof eerlijk gezegd niet in die flaraxin. Ze beweren dat het 90% van de oncologische ziekten geneest. Zonder bijwerkingen en toxiciteit... Als je een beetje verstand hebt van chemo's en de verschillende soorten tumoren weet je dat dit niet kan.

Ik heb zelf in de zorg gewerkt en ik zal je zeggen dat als ik ooit kanker krijg dat ik niet eens begin aan chemo, zoveel verstand heb ik:)

Op internet zijn er veel positieve dingen te vinden zelf op onderzoek niveau wat ik zelf kon vinden. Dus waarom niet proberen? Het is niet schadelijk en er zijn zelfs interviews te vinden in het NL waar veel positieve ervaringen verteld worden met bewijs.

De zorgt draait allemaal om geld, geld en nog eens geld. Hoe meer geld er verdiend kan worden hoe beter, er wordt niks gegeven om patienten, je hebt een klanten nummer en dat is het.
 
Laatst bewerkt:
Ik h
eb zelf in de zorg gewerkt en ik zal je zeggen dat als ik ooit kanker krijg dat ik niet eens begin aan chemo, zoveel verstand heb ik

Op internet zijn er veel positieve dingen te vinden zelf op onderzoek niveau wat ik zelf kon vinden. Dus waarom niet proberen? Het is niet schadelijk en er zijn zelfs interviews te vinden in het NL waar veel positieve ervaringen verteld worden met bewijs.

De zorgt draait allemaal om geld, geld en nog eens geld. Hoe meer geld er verdiend kan worden hoe beter, er wordt niks gegeven om patienten, je hebt een klanten nummer en dat is het.
klopt helemaal!
Proberen gewoon niet geschoten altijd mis!
 
Ik denk net dat dat product rekentt op die redenering 'niet geschoten altijd mis' van zieken. Mensen die niet meer kunnen genezen gaan altijd op zoek naar wondermiddeltjes. Paar honderd eurotjes incasseren per terminale kankerpatient. Geen slechte buisiness.
 
Damn gozer, alleen jij kan het invullen zoals je wilt. Het is jou leven. Heel veel sterkte toegewenst is het enigste wat ik je kan bieden.
 
Back
Naar boven