MuscleMeat

SPADE VI's Last Journal

Bezoekers in dit topic

Echt super k*t dit man, had niet verwacht dat het zo ver zo komen toen ik de eerste posts van jou las.
Maar idd erg dapper dat je dit gewoon allemaal hier uitschrijft en met ons deelt.

Ik heb je toentertijd ook geattendeerd op MMS, als een methode die eventueel zou kunnen helpen. Er komen steeds meer positieve berichten over het effect op tumoren.

http://jimhumble.biz/
http://jimhumble.biz/biz-cancer-stage4.htm
http://www.alternative-cancer-care.com/The_Cancer_Personality.html

Je zou ook een mailtje aan Jim Humble in persoon kunnen sturen, hij stuurt eens in de zoveel tijd nieuwsbrieven over de projecten waar hij mee bezig is en in een van die nieuwsbrieven gaf hij ook de optie om hem een mailtje te sturen zodat hij je situatie kan bekijken en een aangepast protocol kan ontwerpen.
Momenteel is hij bezig met het opleiden van mensen om mms te gebruiken.

Interessante stof die ik al een tijdje in de gaten hou en ben ook van plan het zelf te gebruiken voor kleine kwaaltjes als eczeem zodra ik klaar ben met mijn roacutane kuur

bedankt voor je bijdrage. Natuurlijk wil ik dit allemaal meteen terharte nemen en eens naar horen. Maar ik mag het risico niet lopen zolang de klassieke geneeskunde met me bezig is. Als dat front me volledig zal verlaten en niets meer voor me kan doen, dan pas mag ik hiermee aan de slag gaan...vind het maar raar, want eigenlijk kan men bijna niets meer voor me doen dus.

Als je het niet probeert weet je ook niet of het werkt. Wat gegoogled over mms, ook in ned te bestellen. Het wordt ook voor andere ziektes gebruikt. Zie dat je info inwint over euthanasie. Als je te lang wacht kan het al te laat zijn.

Ik zou elk alternatief middeltje gebruiken uit wanhoop denk ik, waarom niet gewoon doen man, nee heb je ja kan je misschien krijgen?

Groene thee, broccoli, MMS en alles waar maar een gerucht over bestaat dat het een bijdrage levert aan het vernietigen van kanker.

Ik gun je dat wonder wel..

Ik zou elk alternatief middeltje gebruiken uit wanhoop denk ik, waarom niet gewoon doen man, nee heb je ja kan je misschien krijgen?

Groene thee, broccoli, MMS en alles waar maar een gerucht over bestaat dat het een bijdrage levert aan het vernietigen van kanker.

Ik gun je dat wonder wel..

Meesten van die "wondermiddelen" doen niets, maar er zijn wel een paar intressante dingen.

Een goeie start is levertraan:
A Norwegian study of more than 68,000 women reported that female cancer patients who took daily cod-liver oil supplements had significantly reduced mortality (25% for all cancers, 45% for lung cancer) compared to women who did not take such supplements.[15][16]
References staan op wikipedia.

Zal ff kijken welke mogenlijkheden er nog allemaal zijn.

Meesten van die "wondermiddelen" doen niets, maar er zijn wel een paar intressante dingen.

Een goeie start is levertraan:

References staan op wikipedia.

Begrijp ik ja, maar als 1tje het wel doet kan dat al voldoende zijn he.

CMAJ. 2006 Mar 28;174(7):937-42.
Intravenously administered vitamin C as cancer therapy: three cases.
Padayatty SJ, Riordan HD, Hewitt SM, Katz A, Hoffer LJ, Levine M.

Molecular and Clinical Nutrition Section, Digestive Diseases Branch, National Institute of Diabetes and Digestive and Kidney Diseases, Bethesda, Md 20892-1372, USA.
Comment in:

CMAJ. 2006 Mar 28;174(7):956-7.
Abstract
Early clinical studies showed that high-dose vitamin C, given by intravenous and oral routes, may improve symptoms and prolong life in patients with terminal cancer. Double-blind placebo-controlled studies of oral vitamin C therapy showed no benefit. Recent evidence shows that oral administration of the maximum tolerated dose of vitamin C (18 g/d) produces peak plasma concentrations of only 220 micromol/L, whereas intravenous administration of the same dose produces plasma concentrations about 25-fold higher. Larger doses (50-100 g) given intravenously may result in plasma concentrations of about 14,000 micromol/L. At concentrations above 1000 micromol/L, vitamin C is toxic to some cancer cells but not to normal cells in vitro. We found 3 well-documented cases of advanced cancers, confirmed by histopathologic review, where patients had unexpectedly long survival times after receiving high-dose intravenous vitamin C therapy. We examined clinical details of each case in accordance with National Cancer Institute (NCI) Best Case Series guidelines. Tumour pathology was verified by pathologists at the NCI who were unaware of diagnosis or treatment. In light of recent clinical pharmacokinetic findings and in vitro evidence of anti-tumour mechanisms, these case reports indicate that the role of high-dose intravenous vitamin C therapy in cancer treatment should be reassessed.

Full text als bijlage.

Bijlagen

• cancer.pdf
    164,6 KB · Weergaven: 109
Laatst bewerkt:
Lees het nu pas , heel veel sterkte kerel. En verlies nooit hoop man.

bedankt voor de info iedereen. Mja ik zou het zelf ook allemaal willen uitproberen maar ik moet helaas eerst zien wat de bestralingen en experimentele medicatie voor me kan doen...

Ik houd echter wel al jullie suggesties bij op een lijst en zal deze dan ook voorleggen als alles gefaald heeft. toch wel al reuzebedankt.

Misschien kun je eventuele middeltjes gelijktijdig ernaast gebruiken?

een middel dat je sowieso naast je bestraling is gebruiken ( denk ik) is licht ( zonnebank, UVB straling) Afhankelijk van welke tint je huid is kun je elke dag een bepaalde tijd zonder zonnebrand op de zonnebank gaan liggen waardoor je meer vit D aanmaakt wat de groei van tumoren vermindert. Denk dan aan een kwartiertje oid als je een lichte huid hebt. Dmv van gezonde voeding kun je een soort inwendige zonnebrand aanmaken waardoor je niet snel verbrand.
Waarom denk je dat al die vieze dikke ongezonde engelsen altijd zo rood als een garnaal zijn? En mooie gezonde mensen ook bijna altijd een licht bruinige kleur hebben

http://www.uitdaging.net/gezond/verantwoord_zonne.html

stond ergens anders op het net ook nog een goed filmpje over maar die kan ik niet meer vinden.

Ik zou acuut flaraxin bestellen en he gewoon naast de huidige behandeling gebruiken. Maar dat is mijn mening natuurlijk. Ik respecteer jouw aanpak en begrijp dat ook volkomen. Nog veel succes en sterkte in de toekomst.

Maar ik mag het risico niet lopen zolang de klassieke geneeskunde met me bezig is. Als dat front me volledig zal verlaten en niets meer voor me kan doen, dan pas mag ik hiermee aan de slag gaan...vind het maar raar, want eigenlijk kan men bijna niets meer voor me doen dus.

Hmmz, hebben ze dit daadwerkelijk zo tegen je gezegd dan? Dan is het inderdaad wel erg vreemd! ??? Proberen kan nooit kwaad zou je toch zeggen!

Hmmz, hebben ze dit daadwerkelijk zo tegen je gezegd dan? Dan is het inderdaad wel erg vreemd! ??? Proberen kan nooit kwaad zou je toch zeggen!

Zo letterlijk niet, maar ze raden af om alternatieve zaken te gaan proberen terwijl we nog in behandeling zijn

Persoonlijk zou ik ook geen verschillende behandelingen gebruiken, in ratten experimenten is al gebleken dat combo's VEEL minder effectief zijn dan individuele behandelingen.

Hoe staat het ermee Spade? Nog steeds continue pijn in je kaak of is het al wat geminderd?

Momenteel voel ik me erg k*t zoals de voorbije drie dagen,,sinds twee dagen geef ik na elke vorm van drinken of eten continu over, ben al terug geswitched qua pijnmedicatie aangezien ik er gewoon niet tegen kan..Nu lijkt het de betere kant op te gaan. Maar dat is nog wat afwachten, het overgeven is tenslotte fel verminderd en dat is al goed vind ik. De pijn kan word nu ook grotendeels onderdrukt

Blij dat de nieuwe medicatie 't beter doet.
Overigens herken ik dat je op een gegeven moment meer last krijgt van de bijwerkingen van al die pillen en behandelingen dan dat je last hebt van de ziekte zelf....

Hey kerel, ik schrok wel van dit topic en ik wens je echt heel veel sterkte. Blijf vechten en de wonderen zijn de wereld nog niet uit..

''When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.''

Hey kerel, ik schrok wel van dit topic en ik wens je echt heel veel sterkte. Blijf vechten en de wonderen zijn de wereld nog niet uit..

''When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.''
when life gives you lemons find someone whose life gave them tequila and have a party

:):):)

Back
Naar boven