Fitness Seller

SPADE VI's Last Journal

Ik hoop dat we op een of andere manier wel een seintje krijgen als Spade het zelf niet meer kan. Beetje macabere gedachte trouwens.
Ik heb ergens gelezen dat Kris dit geregeld heeft, misschien kan hij het even bevestigen als dit inderdaad zo is.

Sterkte kerel! Gigi Ravelli voor jou, Doutzen kroes voor mij he!;)

hopelijk moet hij niet opgenomen worden, of erger:sad:

Spade, zenuwen beginnen te tikken, come back brah.

Hij post gewoon in het nachtcafe, als er wat te melden valt zal hij het heus wel neerzetten.

bro lang niets meer van je gehoord..hopelijk kan je het nog beetje volhouden never give up the fight make the days count! Sterkte verder ik pm je nog wel.

heb net eens naar zijn fb gekeken, staat 1 pic waar je hem duidelijk ziet, hij ziet er een aardige gozer uit, staat ook een tekening op en die toont de harde realiteit:(

Heb net je verhaal gelezen. Ongelofelijk heftig is het eerste waar ik aan denk, maar je ontzettend sterke en positieve levenshouding roept heel veel waardering en respect op. Ontzettend knap dat je jezelf door zo'n moeilijke tijd heen weet te slepen. Diep respect!

Jongens, hou er wel rekening mee dat hij met zn laatste tijd bezig is. Ik zou in zijn situatie ook niet elke keer hier willen kijken.. Zou wel wat beters te doen hebben!

Wens je het beste dude!

R.i.p warrior!

R.I.P. Kris, zijn laatste bijdrage was dus op donderdag (in het nachtcafe).

Alhoewel het eraan zat te komen, is het toch een klap!

Sterkte aan de familie! RIP!

Damn, hart sloeg even over... Rust zacht Kris.

RIP kerel.

tranen in m'n ogen ****

R.i.p !

Terug
Naar boven