XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Hoe bedoel je standaard?

Ik weet nu eenmaal dat vanaf 400-500 test zonder iets van masteron erbij ik na een aantal weken gyno krijg. Daarom begin ik al met 10mg tamoxifen vanaf het begin van de kuur. Toen ik bijvoorbeeld 600mg test only deed, volstond de 10mg en had ik heel de kuur nergens last van. Nu de dosering deze keer iets hoger is, blijkt 10mg niet genoeg en heb ik het dus verhoogd naar 20.

Wanneer ik cruise of wanneer ik test samen met met doe gebruik ik niks en heb ik nergens last van.

De verhalen dat tamoxifen en AI’s je gains belemmeren lijkt me echt dikke onzin.
Met standaard bedoelde ik dus of je het aan het begin van een kuur meteen al mee slikt ook zonder gyno

Veel haaruitval, veel puisten. Goed ronde en volle spieren, niet/nauwelijks vocht. Niet bepaald de massabouwer bij uitstek, maar wel leuke gains mee gemaakt en zeker een paar schone kilo’s mee gepakt.
Ahh oke dan laat ik mast nog even voor wat het is , wel interessant voor in de toekomst.

John meadows geeft een bepaalde rating aan zijn trainingsschema’s:

1.0 – Low to medium frequency, high intensity training generally
2.0 – Higher Frequency Models that sometimes focus on specific bodyparts up to 3 times a week
3.0 – Low Volume and high intensity workouts

Odin force is 1.0 en dus wat langer dan veel andere schema’s.
Gamma bomb (2.0) duurt voor mij gemiddeld ook 1.5 uur ofzo.
Je zou kunnen proberen om 3.0 program te pakken zoals High evolutionary of project colossos.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.464

2.0 – Higher Frequency Models that sometimes focus on specific bodyparts up to 3 times a week

Je zou kunnen proberen om 3.0 program te pakken zoals High evolutionary of project colossos.

Gamma Bomb lijkt me ook wel chill. Wellicht dat ik die hierna doe tijdens mijn volgende blast.

In de cruise wil ik meer een beetje freestylen en doen waar ik zin in heb qua workouts. Maar die zullen ook zeker Meadows - inspired zijn.

Slik je die tamoxifen standaard eigenlijk, hindert dat niet je progres op een bepaalde manier ofzo? Ik zou het niet weten daarom vraag ik het eveb
wat ik nu ga zeggen komt uit mijn geheugen na het lezen van een studie van jaren gelden(geen zin om weer op te zoeken) dus er kan een kleine discrepantie zijn.

ze hadden mensen 40mg nolvadex voor een periode gegeven(12 weken) en het verlaagde de igf-1 met 30%.

daarom denken mensen dat het een negatieve invloed heeft.

Ik denk dat als je 10-20mg pakt voor dat het wel meevalt.

wat is zijn definitie van high intensity?

high intensity is juist minder volume en dus hogere intensiteit(a la Dorian)

odin force is toch een programma met high volume? en ook high intensity?

wat ik bedoel is meer dat iedere bodybuilder weer per woord een andere betekenis hanteert.
Ja ik beantwoord je vraag ook. Hij maakt veel gebruik van high intensity technieken zoals dropsets, iso holds, partials en clustersets. Dit staat in principe los van het feit of iets low, moderate of high volume is.
Al kun je natuurlijk wel zeggen dat hoe meer technieken je gebruikt des te lager het volume zal moeten zijn om nog goed te kunnen herstellen van zo’n training.
Dat laatste hangt natuurlijk ook wel een beetje van frequentie af per spiergroep.

• #2.470
In Odin Force gebruikt hij veel van die intensiteitstechnieken én is het volume erg hoog. Komende week is geloof ik een pull workout met 38 sets ofzo, lol :hahaha:

hoge intensiteit en veel volume, zeer onverstandig misschien met 3000mg en top genen.

• #2.472
hoge intensiteit en veel volume, zeer onverstandig misschien met 3000mg en top genen.

Mwa, ik ga er nochtans wel lekker op en vind het ook leuk. Dat is imo het belangrijkste. Het enige minpuntje aan dit schema is -wat ik al zei- dat de trainingen erg lang duren. Op den duur gaat dit wel een beetje irriteren. Maar ik maak het schema gewoon af en dan zien we wel wat ik doe.

• #2.473
Overigens is 20mg HG roa EOD niet genoeg om mijn puisten weg te krijgen. Wat misschien ook maar logisch is op 100kg lichaamsgewicht en 1gr aan steroids in mijn lijf :o Ik neem het nu al bijna 4 weken denk ik en hoewel ik niet meer zo fucking veel puisten heb, ben ik er nog lang niet van af. Dus sinds gisteren besloten om maar ED 20mg te doen. Ben er een beetje klaar mee. Hopelijk geeft dit beter resultaat.

Voor de rest alles prima. Vandaag en morgen rust. Is ook wel een beetje nodig.

• #2.474
Voor de geïnteresseerden bijgevoegd het vreet schema vanaf morgen. Heb tov het vorige schema eigenlijk alleen wat simple sugars toegevoegd uit banaan/sinaasappelsap/dadels om de carbs makkelijker naar binnen te krijgen en het overall volume van het voedsel niet te groot te laten worden. Meer dan 100gr rijst per keer kan ik niet eten.

Calorieën zijn voor echt best we hoog nu en voor het eerst heb ik nagenoeg geen last van mijn vertering en is mijn eetlust na 4 weken ook nog goed. Hopen dat het zo blijft...

Gewicht was afgelopen week gemiddeld 100,2kg. Word natuurlijk wel IETS softer/wateriger door deze hoeveelheid voedsel, maar als ik ze aanspan zijn mijn obliques bijvoorbeeld nog goed te zien, dus echt moddervet ben ik niet aan het worden. Ben echt tevreden met hoe het gaat nu. Nog 4-5 weken knallen en dan weer een beetje rustig aan voor een paar weken wat betreft voedsel enzo.

Bijlagen

• 6694B850-68E2-4558-8005-B01E7856FBBA.jpeg
    6694B850-68E2-4558-8005-B01E7856FBBA.jpeg
    150,5 KB · Weergaven: 101
Voor de geïnteresseerden bijgevoegd het vreet schema vanaf morgen. Heb tov het vorige schema eigenlijk alleen wat simple sugars toegevoegd uit banaan/sinaasappelsap/dadels om de carbs makkelijker naar binnen te krijgen en het overall volume van het voedsel niet te groot te laten worden. Meer dan 100gr rijst per keer kan ik niet eten.

Calorieën zijn voor echt best we hoog nu en voor het eerst heb ik nagenoeg geen last van mijn vertering en is mijn eetlust na 4 weken ook nog goed. Hopen dat het zo blijft...

Gewicht was afgelopen week gemiddeld 100,2kg. Word natuurlijk wel IETS softer/wateriger door deze hoeveelheid voedsel, maar als ik ze aanspan zijn mijn obliques bijvoorbeeld nog goed te zien, dus echt moddervet ben ik niet aan het worden. Ben echt tevreden met hoe het gaat nu. Nog 4-5 weken knallen en dan weer een beetje rustig aan voor een paar weken wat betreft voedsel enzo.
98 gr rijst , daar is over nagedacht tot in de detail zie ik al 😜

Ik zie dat je de totale macro's van elk product niet in je voedingsschema meetelt, enige reden waarom niet?

• #2.479
Ik zie dat je de totale macro's van elk product niet in je voedingsschema meetelt, enige reden waarom niet?

Paar pagina’s geleden hadden we het daar ook al over in dit topic. Niet echt een reden voor... doe het al jaren zo, lol. Ik vind 5gr protein die in de rijst ofzo zit en de trace carbs in noten niet echt noemenswaardig om mee te tellen. Brengt alleen maar verwarring imo.

Overigens ben ik denk ik lang niet de enige die zo telt... ik meen te herinneren dat bijvoorbeeld in Chris Aceto zijn boek hij ook op deze manier aanraadde calorieën te tellen.

Terug
Naar boven