AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

soms heb ik een shitsessie en zweet ik me kapot en soms echt een topsessie en 0.0 zweet. Is dan wel meestal op legdays helemaal doorweekt en pushdagen niet maar dat heeft natuurlijk ook met type oefeningen/total body belasting te maken. Ken weinig mensen die na een push/chest whatever helemaal fucked zijn
Ik ben fucked na push.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443
Afgelopen 3 trainingsdagen legs/push/pull echt ternauwernood overleeft :hahaha: Heel me lichaam is sore. Morgen gelukkig een rustdagje en daarna 2 wat lichtere pumpworkouts voor legs en push.

Gewicht was vanochtend al over de 100, 100,5 om precies te zijn. De calorieën doen dus hun ding...
Gaat wel lekker allemaal. Volgens mij ben ik echt aan het groeien nu. We zullen wel zien over een paar weken of dat daadwerkelijk zo is :o

• #2.444
Sinds vandaag opeens last van een jeukende en brandende linkertepel... beetje vervelend. Voel nog geen knobbel of iets, maar precies zo begon het de vorige keer ook en toen had ik binnen een paar dagen een soort doperwt iets boven me tepel.

Tamoxifen maar verhogen van 10mg naar 20mg. Niet heel gek natuurlijk dat op 700mg test en 350npp 10mg tamoxifen niet genoeg is... hopelijk is 20mg dat wel. Moet denk ik wel goed komen.

Anastrazole zou ik eventueel ook nog kunnen verhogen van 0,5mg 2x per week naar 3x per week of EOD. Ik snap dat het direct niet veel tegen gyno zal doen itt tamoxifen, maar het feit dat ik last krijg van gyno is natuurlijk wel een side effect van high estrogen en dat kan ik dmv de anastrazole wel wat verlagen. Moet ik nog even over nadenken...

Verder gaat het eigenlijk wel top. Fysiek is echt zichtbaar het veranderen, puisten zijn ook al een heel stuk minder... Kom binnenkort wel met een fysiek update. Eerst maar is ff deze opkomende gyno fixen :o

Sinds vandaag opeens last van een jeukende en brandende linkertepel... beetje vervelend. Voel nog geen knobbel of iets, maar precies zo begon het de vorige keer ook en toen had ik binnen een paar dagen een soort doperwt iets boven me tepel.

Tamoxifen maar verhogen van 10mg naar 20mg. Niet heel gek natuurlijk dat op 700mg test en 350npp 10mg tamoxifen niet genoeg is... hopelijk is 20mg dat wel. Moet denk ik wel goed komen.

Anastrazole zou ik eventueel ook nog kunnen verhogen van 0,5mg 2x per week naar 3x per week of EOD. Ik snap dat het direct niet veel tegen gyno zal doen itt tamoxifen, maar het feit dat ik last krijg van gyno is natuurlijk wel een side effect van high estrogen en dat kan ik dmv de anastrazole wel wat verlagen. Moet ik nog even over nadenken...

Verder gaat het eigenlijk wel top. Fysiek is echt zichtbaar het veranderen, puisten zijn ook al een heel stuk minder... Kom binnenkort wel met een fysiek update. Eerst maar is ff deze opkomende gyno fixen :o
Slik je die tamoxifen standaard eigenlijk, hindert dat niet je progres op een bepaalde manier ofzo? Ik zou het niet weten daarom vraag ik het eveb

• #2.446
Slik je die tamoxifen standaard eigenlijk, hindert dat niet je progres op een bepaalde manier ofzo? Ik zou het niet weten daarom vraag ik het eveb

Hoe bedoel je standaard?

Ik weet nu eenmaal dat vanaf 400-500 test zonder iets van masteron erbij ik na een aantal weken gyno krijg. Daarom begin ik al met 10mg tamoxifen vanaf het begin van de kuur. Toen ik bijvoorbeeld 600mg test only deed, volstond de 10mg en had ik heel de kuur nergens last van. Nu de dosering deze keer iets hoger is, blijkt 10mg niet genoeg en heb ik het dus verhoogd naar 20.

Wanneer ik cruise of wanneer ik test samen met met doe gebruik ik niks en heb ik nergens last van.

De verhalen dat tamoxifen en AI’s je gains belemmeren lijkt me echt dikke onzin.

Hoe bedoel je standaard?

Ik weet nu eenmaal dat vanaf 400-500 test zonder iets van masteron erbij ik na een aantal weken gyno krijg. Daarom begin ik al met 10mg tamoxifen vanaf het begin van de kuur. Toen ik bijvoorbeeld 600mg test only deed, volstond de 10mg en had ik heel de kuur nergens last van. Nu de dosering deze keer iets hoger is, blijkt 10mg niet genoeg en heb ik het dus verhoogd naar 20.

Wanneer ik cruise of wanneer ik test samen met met doe gebruik ik niks en heb ik nergens last van.

De verhalen dat tamoxifen en AI’s je gains belemmeren lijkt me echt dikke onzin.
Thanks voor je ervaring te delen.
Wat vind je van gebruik van AI's? Omdat hier ook de meningen over verdeeld zijn?
Terwijl jaren terug aromasin altijd op dit forum werd geadviseerd....

• #2.448
Thanks voor je ervaring te delen.
Wat vind je van gebruik van AI's? Omdat hier ook de meningen over verdeeld zijn?
Terwijl jaren terug aromasin altijd op dit forum werd geadviseerd....

Gebruik nu nog maar 4 weken anastrazole. Eerste 3 weken 2x0,5mg per week en vanaf deze week verhoogd naar 3x0,5mg per week vanwege het gyno-probleempje. Naar mijn gevoel voel ik me beter met een AI. Waar ik dat voornamelijk aan merk is een veel betere sex drive en ook een stukje minder waterretentie. Wat mij betreft reden genoeg om het vanaf nu altijd mee te laten lopen.

• #2.449
Overigens vind ik het Odin Force trainingsprogramma een beetje té high volume TBH. Er komen elke week sets bij en elke training duurt gewoon 2 uur, en dat terwijl ik nooit met iemand sta te praten in de gym ofzo en me altijd aan de voorgeschreven rest periods houd... Vandaag was push en de training bevatte fucking 10 oefeningen ofzo. Persoonlijk vind ik dat een beetje te veel van het goede. Ik maak het schema sowieso af (nog 2 weekjes te gaan), maar daarna denk ik dat ik zelf maar John Meadows achtige workouts in elkaar ga zetten, maar dan met wat minder volume en misschien niet meer push/pull/legs.

Jij die iets teveel volume vindt? Dacht dat jij altijd juist mokerveel deed :p

• #2.451
Jij die iets teveel volume vindt? Dacht dat jij altijd juist mokerveel deed :p

Ja dat klopt wel... als ik op mijn eigen manier trainde deed ik ook altijd wel 30+ sets per workout, maar was ik wel binnen 1.15-1.30 uur klaar. Het gaat mij niet zozeer om het volume als in te veel sets, maar gewoon de tijd in de gym is too much voor mij. Na 1,5 uur heb ik geen zin/energie/motivatie meer.

Ja dat klopt wel... als ik op mijn eigen manier trainde deed ik ook altijd wel 30+ sets per workout, maar was ik wel binnen 1.15-1.30 uur klaar. Het gaat mij niet zozeer om het volume als in te veel sets, maar gewoon de tijd in de gym is too much voor mij. Na 1,5 uur heb ik geen zin/energie/motivatie meer.
Duidelijk signaal en goed dat je daar je template op aan gaat passen

• #2.453
Duidelijk signaal en goed dat je daar je template op aan gaat passen

Jup... al doende leert men. Elke cycle die je doet word je wel wat wijzer :P

De volgende gaat trouwens denk ik test met boldenone worden, als tegen die tijd de gyms nog open zijn :hahaha: Verhoudingen en doseringen ben ik nog niet helemaal uit.

De volgende gaat trouwens denk ik test met boldenone worden, als tegen die tijd de gyms nog open zijn :hahaha: Verhoudingen en doseringen ben ik nog niet helemaal uit.

Snap wat je bedoeld. Dat is ook mijn leerstijl ☺
Nothing beats a homegym mits je de ruimte hebt

• #2.455
Snap wat je bedoeld. Dat is ook mijn leerstijl ☺
Nothing beats a homegym mits je de ruimte hebt

Ik heb in principe wel een adresje waar ik eventueel terechtkan... daar waar ik ook het afgelopen voorjaar trainde toen alles dicht was. Dat was wel fijn enzo, maar natuurlijk niet te vergelijken met een gym met allemaal Hammer Strength equipment enzo... dusja hopen dat alles open blijft.

Ik heb in principe wel een adresje waar ik eventueel terechtkan... daar waar ik ook het afgelopen voorjaar trainde toen alles dicht was. Dat was wel fijn enzo, maar natuurlijk niet te vergelijken met een gym met allemaal Hammer Strength equipment enzo... dusja hopen dat alles open blijft.
Snap je

Vanwaar je keuze voor de bold met test ?

• #2.458
Vanwaar je keuze voor de bold met test ?

Ik wil alle anabolics een keer geprobeerd hebben, zodat ik weet waar ik wel en waar ik niet lekker op ga met het oog op de toekomst. Begonnen met test only, toen masteron toegevoegd, nu nandrolone in de vorm van npp... next on the list is boldenone.

Ik wil alle anabolics een keer geprobeerd hebben, zodat ik weet waar ik wel en waar ik niet lekker op ga met het oog op de toekomst. Begonnen met test only, toen masteron toegevoegd, nu nandrolone in de vorm van npp... next on the list is boldenone.
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen , ik volg. Hoe is die mast je bevallen ?

• #2.460
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen , ik volg. Hoe is die mast je bevallen ?

Veel haaruitval, veel puisten. Goed ronde en volle spieren, niet/nauwelijks vocht. Niet bepaald de massabouwer bij uitstek, maar wel leuke gains mee gemaakt en zeker een paar schone kilo’s mee gepakt.

Terug
Naar boven