XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

Zet je dit met een insuline spuit in je pecs?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Vanochtend zelfs 100mg nimesulide genomen tegen de pip want ik kan mijn arm amper optillen van de pip in mijn chest en front delts :hahaha: Wat een kutzooi

• #2.424
Na heel lang wel/niet/wel/niet toch maar besloten om 20mg accutane te gaan nemen vanaf vandaag. Zojuist bij de apotheek opgehaald. Kon ook UG nemen voor 1/3e van de prijs, maar wat dit soort dingen betreft heb ik toch liever de beste kwaliteit. Wel een beetje duur, maar als ik 20mg eod neem (het is in capsules dus ik kan niet splitten) heb ik aan 1 verpakking van 30 caps toch 2 maanden plezier :hahaha: Of iig geen puisten. Laten we het hopen. Het is/was niet extreem erg maar wel gewoon kut op elke keer op je borst en schouders van die tumoren te hebben zitten. Komt allemaal door die tyfusmasteron.

Voor de rest alles lekker, de gear begint zijn werk wel te doen. Ben een stuk voller en ronder, terwijl ik maar een halve kilo ben aangekomen gemiddeld genomen over de afgelopen week. Misschien komende week wat foto’s ook

Op borst of schouders wat puisten is toch niet zo erg? Als ze maar niet op je porum gaan zitten. :D

• #2.426
Op borst of schouders wat puisten is toch niet zo erg? Als ze maar niet op je porum gaan zitten. :D

Ja dat dacht ik dus ook altijd... blabla een paar puistjes lekker boeien. Maar als je op een oppervlak van 10 vierkante centimeter op je chest een stuk of 6-7 van die grote onderhuidse ontstekingen hebt... tsja dat is gewoon kut en het ziet er niet uit.

Na heel lang wel/niet/wel/niet toch maar besloten om 20mg accutane te gaan nemen vanaf vandaag. Zojuist bij de apotheek opgehaald. Kon ook UG nemen voor 1/3e van de prijs, maar wat dit soort dingen betreft heb ik toch liever de beste kwaliteit. Wel een beetje duur, maar als ik 20mg eod neem (het is in capsules dus ik kan niet splitten) heb ik aan 1 verpakking van 30 caps toch 2 maanden plezier :hahaha: Of iig geen puisten. Laten we het hopen. Het is/was niet extreem erg maar wel gewoon kut op elke keer op je borst en schouders van die tumoren te hebben zitten. Komt allemaal door die tyfusmasteron.

Voor de rest alles lekker, de gear begint zijn werk wel te doen. Ben een stuk voller en ronder, terwijl ik maar een halve kilo ben aangekomen gemiddeld genomen over de afgelopen week. Misschien komende week wat foto’s ook
Ik ben paar weken geleden ook begonnen met roa 20mn EOD. Alle puistjes verdwenen als sneeuw voor de zon, niet dat ik er zoveel had. Maar ik voelde wel onderhuidse ontstekingen opkomen en aantal kleintjes. Nu alles weg en neem nu om de 3,5 dag preventief, wellicht binnenkort helemaal niet meer.

Oja en amper sides, beetje droge lippen, maar niet extreem. Nu met 2x per week nergens last van.

• #2.429
Nice. Hopelijk werkt het bij mij ook zo goed. Ben die puisten onderhand wel flink zat. Het is gewoon vervelend. Is je roa HG?
Ja is gewoon een smet op een mooi lichaam. HG roa idd. Ook gelcaps zoals jij hebt. Tijdens een maaltijd innemen.

• #2.431
Zit nu al tegen het einde van week 2 en heb eigenlijk nog niet echt in depth gelogd over training en dat soort dingen... Zoals eerder gezegd volg ik het Odin Force programma vanaf het begin van deze blast. De eerste week begint het programma best rustig en niet al te zwaar, maar nu in de tweede week wordt het wel gelijk pittig. Met name de leg workout van gisteren was echt nasty. Zware squats, cluster sets op split squats en leg presses... dat soort shizzle. Vandaag push gedaan. Ging ook wel lekker. Het enige “nadeel” is dat de trainingen een beetje lang duren. Ik neem tussen alle sets gewoon de door John voorgeschreven rest periods en dan ben je al gauw zo’n 2 uur bezig met legs of push.

Qua fysiek gaat het ook wel goed vooruit, optisch toch al een stukje voller en ronder. De weegschaal liet afgelopen week gemiddeld 98,0 kg zien. Zal deze week waarschijnlijk iets hoger zijn. Vanaf volgende week maandag of dinsdag ga ik denk ik weer kcals toevoegen met 250 ofzo (dus van 4000 naar 4250). Blijf nog best wel goed lean en het is natuurlijk ook de bedoeling om dat te blijven.

Ohja en nog iets... ik heb on cycle nog nooit zo een goede (eigenlijk zelfs een beetje te goede) sexdrive gehad als nu. Ik denk dat dit door de arimidex komt. Oestrogeen is nu waarschijnlijk beter in range dan tijdens alle voorgaande blasts. Ben ik sowieso heel blij mee, want dat betekent dat ik voor mezelf steeds meer begin uit te vinden wat werkt. Vanaf nu ga ik dus waarschijnlijk altijd een AI gebruiken als ik blast.

Wil komende week wat pics laten maken om jullie een idee te geven, als tegen die tijd mijn acne wat minder is :hahaha: Momenteel vind ik het niet heel prettig om ergens mijn shirt uit te doen, lol.

• #2.432
3 dagen achter elkaar getraind en ik ben nu echt helemaal kapodt. Benen en chest zijn best wel stijf en pijnlijk van de afgelopen dagen en ik heb gisteren ook nog eens voor het eerst een injectie in mijn triceps gedaan. Echt de sickste PIP nu door die tyfuspropionate. In spieren waar je al vaker injecties hebt gedaan zoals delts en quads gaat het prima, maar virgin muscle met propionate injecteren is echt extreem pijnlijk de dagen erna. Maar goed, ik moet die olie nu eenmaal ergens laten en volgens een gym bro van me (die nu trouwens vol in prep is voor het Russisch kampioenschap, 100+kg categorie, super aardige kerel die mij ook altijd mooie complimenten geeft en erg motiveert, maar dat ff ter zijde) zei dat triceps een goede spot is, dus ik dacht waarom niet?

Zometeen ga ik voor het eerst in best wel lange tijd uit eten... iemand in de familie is jarig en ik kan de calorieën nu wel goed gebruiken om te herstellen en mijn gewicht is ondanks het vele eten ook niet echt aan het stijgen (hoewel, vanochtend 99kg tov 98 de dagen ervoor, maarja... 1kg is een kwestie van ff goed poepen en je bent het weer kwijt). Best wel zin in. Morgen en overmogen rustdag. Kusjes.

Oh ja de roa begint zijn werk wel een beetje te doen merk ik, de bestaande puistjes drogen een beetje uit en er komen iig geen nieuwe meer bij. Hopelijk dus binnen een paar dagen is alles weer opgeschoond en kan ik ook ff foto’s laten maken.

• #2.433
Vanaf morgen +250kcal erbij. Macro’s worden 300P / 440C / 140F.

Ik wil niet moddervet worden natuurlijk, maar mijn gewicht móét wel gewoon fatsoenlijk omhoog gaan en ook eindelijk eens ruim over de 100kg in acceptabele shape. Mijn gear is nu best hoog, mijn training is optimaal, dus er zijn wat mij betreft geen excuses meer :o Ik moet gewoon groeien nu.

• #2.434
Leg day van vandaag. Dit was ook weer een van de zwaardere leg days ooit :o Maarja dat denk ik eigenlijk na bijna elke leg day.

1. Leg curls - 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik haalde 7 - 5 - 6.

2. BB squats - de bedoeling was 3x10 met elke set 2 reps in de tank, maar dat lukte eigenlijk alleen bij de eerste set. De laatste 2 waren best wel grinder sets... was niet helemaal de bedoeling volgens ome John maar goed... ik zal er denk ik niet slechter van worden.

3. Cybex hack squat - ook weer 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik deed 8 - 6 - 6. Hierna was ik echt al fucked up.

4. Split squats - hier 2 hard sets of 12 per been, daarna na de derde set weer een dubbele drop set. Ik deed met me linker been 10 - 6 - 7 en met me rechter 8 - 6 - 7 :o Was puur een kwestie van dat ik zo fucked was dat ik niet meer de stabiliteit kon behouden met mijn rechterbeen.

5. DB stiff leg deads - hier gewoon simpel 3x10 met een dikke squeeze on top. Ik stond al dusdanig te trillen op me benen dat de MMC niet echt 1000% perfect was, maar wel gewoon degelijke form weten te behouden enzo en mijn glutes on top goed weten te squeezen elke rep. Moet wel toegeven dat het niet echt meer een goede pomp gaf.

6. Leg press calf press - 3 sets voor 10 reps. Na de vierde set een dubbele drop. Ik deed 8 - 6 - 6 geloof ik. Hier wel een goede pomp en ook een zeer intensieve burn bij die dropset. Kuiten helemaal kapodt.

Het zweet gutste non stop van alle plekken:hahaha: de mensen die tegelijkertijd met mij om 7 uur sochtends in de gym ff een easy workoutje deden voordat ze naar hun werk gingen keken mij steeds aan alsof ik een bezetene was. Ben ik ergens natuurlijk ook wel... maarja vind het altijd wel vermakelijk die blikken. Die mensen presteren het om geen enkele zweetdruppel te produceren!

Leg day van vandaag. Dit was ook weer een van de zwaardere leg days ooit :o Maarja dat denk ik eigenlijk na bijna elke leg day.

1. Leg curls - 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik haalde 7 - 5 - 6.

2. BB squats - de bedoeling was 3x10 met elke set 2 reps in de tank, maar dat lukte eigenlijk alleen bij de eerste set. De laatste 2 waren best wel grinder sets... was niet helemaal de bedoeling volgens ome John maar goed... ik zal er denk ik niet slechter van worden.

3. Cybex hack squat - ook weer 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik deed 8 - 6 - 6. Hierna was ik echt al fucked up.

4. Split squats - hier 2 hard sets of 12 per been, daarna na de derde set weer een dubbele drop set. Ik deed met me linker been 10 - 6 - 7 en met me rechter 8 - 6 - 7 :o Was puur een kwestie van dat ik zo fucked was dat ik niet meer de stabiliteit kon behouden met mijn rechterbeen.

5. DB stiff leg deads - hier gewoon simpel 3x10 met een dikke squeeze on top. Ik stond al dusdanig te trillen op me benen dat de MMC niet echt 1000% perfect was, maar wel gewoon degelijke form weten te behouden enzo en mijn glutes on top goed weten te squeezen elke rep. Moet wel toegeven dat het niet echt meer een goede pomp gaf.

6. Leg press calf press - 3 sets voor 10 reps. Na de vierde set een dubbele drop. Ik deed 8 - 6 - 6 geloof ik. Hier wel een goede pomp en ook een zeer intensieve burn bij die dropset. Kuiten helemaal kapodt.

Het zweet gutste non stop van alle plekken:hahaha: de mensen die tegelijkertijd met mij om 7 uur sochtends in de gym ff een easy workoutje deden voordat ze naar hun werk gingen keken mij steeds aan alsof ik een bezetene was. Ben ik ergens natuurlijk ook wel... maarja vind het altijd wel vermakelijk die blikken. Die mensen presteren het om geen enkele zweetdruppel te produceren!

soms heb ik een shitsessie en zweet ik me kapot en soms echt een topsessie en 0.0 zweet. Is dan wel meestal op legdays helemaal doorweekt en pushdagen niet maar dat heeft natuurlijk ook met type oefeningen/total body belasting te maken. Ken weinig mensen die na een push/chest whatever helemaal fucked zijn

• #2.436
soms heb ik een shitsessie en zweet ik me kapot en soms echt een topsessie en 0.0 zweet. Is dan wel meestal op legdays helemaal doorweekt en pushdagen niet maar dat heeft natuurlijk ook met type oefeningen/total body belasting te maken. Ken weinig mensen die na een push/chest whatever helemaal fucked zijn

Ah ja, bedoelde niet zozeer te zeggen dat zweet een graadmeter is voor hoe hard je traint :o Maar meer dat die gasten allemaal 0,0 effort in hun trainingen stoppen en mij dan aankijken alsof ik een mong**l ben omdat ik altijd hard ga. Mja boeien... ze geven mij altijd wel voorrang als ik een machine nodig heb, dus kan ook weer niet te veel klagen over mijn mede-gymmers.

Ah ja, bedoelde niet zozeer te zeggen dat zweet een graadmeter is voor hoe hard je traint :o Maar meer dat die gasten allemaal 0,0 effort in hun trainingen stoppen en mij dan aankijken alsof ik een mong**l ben omdat ik altijd hard ga. Mja boeien... ze geven mij altijd wel voorrang als ik een machine nodig heb, dus kan ook weer niet te veel klagen over mijn mede-gymmers.

heb ik ook lol

had gister met legs dat zowel de hack als leg press ‘bezet’ waren toen ik ze nodig had aka mensen die 10 min lang praten zonder één set te doen. Prima als je praat met anderen (doe ik ook) maar ik liep dus naar zo’n meisje toe die letterlijk 10kg op de hack had gegooid en daarna 15 min stond te praten zonder ook maar onder die hack te hebben gestaan, vroeg gewoon hoelang ze nog bezig was maar ze stripte meteen gewicht eraf en zei dat ik mocht :o

Dit leest een beetje als de legdays die ik doe :roflol: halverwege al helemaal kapot gaan en dan toch nog die mentale knop omzetten om het af te maken ;)

Terug
Naar boven