ricardovrol
Cool Novice
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of iig geen puisten. Laten we het hopen. Het is/was niet extreem erg maar wel gewoon kut op elke keer op je borst en schouders van die tumoren te hebben zitten. Komt allemaal door die tyfusmasteron.Op borst of schouders wat puisten is toch niet zo erg? Als ze maar niet op je porum gaan zitten.![]()
Ik ben paar weken geleden ook begonnen met roa 20mn EOD. Alle puistjes verdwenen als sneeuw voor de zon, niet dat ik er zoveel had. Maar ik voelde wel onderhuidse ontstekingen opkomen en aantal kleintjes. Nu alles weg en neem nu om de 3,5 dag preventief, wellicht binnenkort helemaal niet meer.Na heel lang wel/niet/wel/niet toch maar besloten om 20mg accutane te gaan nemen vanaf vandaag. Zojuist bij de apotheek opgehaald. Kon ook UG nemen voor 1/3e van de prijs, maar wat dit soort dingen betreft heb ik toch liever de beste kwaliteit. Wel een beetje duur, maar als ik 20mg eod neem (het is in capsules dus ik kan niet splitten) heb ik aan 1 verpakking van 30 caps toch 2 maanden plezierOf iig geen puisten. Laten we het hopen. Het is/was niet extreem erg maar wel gewoon kut op elke keer op je borst en schouders van die tumoren te hebben zitten. Komt allemaal door die tyfusmasteron.
Voor de rest alles lekker, de gear begint zijn werk wel te doen. Ben een stuk voller en ronder, terwijl ik maar een halve kilo ben aangekomen gemiddeld genomen over de afgelopen week. Misschien komende week wat foto’s ook
Oja en amper sides, beetje droge lippen, maar niet extreem. Nu met 2x per week nergens last van.
Ja is gewoon een smet op een mooi lichaam. HG roa idd. Ook gelcaps zoals jij hebt. Tijdens een maaltijd innemen.Nice. Hopelijk werkt het bij mij ook zo goed. Ben die puisten onderhand wel flink zat. Het is gewoon vervelend. Is je roa HG?
Momenteel vind ik het niet heel prettig om ergens mijn shirt uit te doen, lol.
Ik moet gewoon groeien nu.
Maarja dat denk ik eigenlijk na bijna elke leg day.
Was puur een kwestie van dat ik zo fucked was dat ik niet meer de stabiliteit kon behouden met mijn rechterbeen.
de mensen die tegelijkertijd met mij om 7 uur sochtends in de gym ff een easy workoutje deden voordat ze naar hun werk gingen keken mij steeds aan alsof ik een bezetene was. Ben ik ergens natuurlijk ook wel... maarja vind het altijd wel vermakelijk die blikken. Die mensen presteren het om geen enkele zweetdruppel te produceren!Leg day van vandaag. Dit was ook weer een van de zwaardere leg days ooitMaarja dat denk ik eigenlijk na bijna elke leg day.
1. Leg curls - 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik haalde 7 - 5 - 6.
2. BB squats - de bedoeling was 3x10 met elke set 2 reps in de tank, maar dat lukte eigenlijk alleen bij de eerste set. De laatste 2 waren best wel grinder sets... was niet helemaal de bedoeling volgens ome John maar goed... ik zal er denk ik niet slechter van worden.
3. Cybex hack squat - ook weer 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik deed 8 - 6 - 6. Hierna was ik echt al fucked up.
4. Split squats - hier 2 hard sets of 12 per been, daarna na de derde set weer een dubbele drop set. Ik deed met me linker been 10 - 6 - 7 en met me rechter 8 - 6 - 7Was puur een kwestie van dat ik zo fucked was dat ik niet meer de stabiliteit kon behouden met mijn rechterbeen.
5. DB stiff leg deads - hier gewoon simpel 3x10 met een dikke squeeze on top. Ik stond al dusdanig te trillen op me benen dat de MMC niet echt 1000% perfect was, maar wel gewoon degelijke form weten te behouden enzo en mijn glutes on top goed weten te squeezen elke rep. Moet wel toegeven dat het niet echt meer een goede pomp gaf.
6. Leg press calf press - 3 sets voor 10 reps. Na de vierde set een dubbele drop. Ik deed 8 - 6 - 6 geloof ik. Hier wel een goede pomp en ook een zeer intensieve burn bij die dropset. Kuiten helemaal kapodt.
Het zweet gutste non stop van alle plekkende mensen die tegelijkertijd met mij om 7 uur sochtends in de gym ff een easy workoutje deden voordat ze naar hun werk gingen keken mij steeds aan alsof ik een bezetene was. Ben ik ergens natuurlijk ook wel... maarja vind het altijd wel vermakelijk die blikken. Die mensen presteren het om geen enkele zweetdruppel te produceren!
soms heb ik een shitsessie en zweet ik me kapot en soms echt een topsessie en 0.0 zweet. Is dan wel meestal op legdays helemaal doorweekt en pushdagen niet maar dat heeft natuurlijk ook met type oefeningen/total body belasting te maken. Ken weinig mensen die na een push/chest whatever helemaal fucked zijn
Maar meer dat die gasten allemaal 0,0 effort in hun trainingen stoppen en mij dan aankijken alsof ik een mong**l ben omdat ik altijd hard ga. Mja boeien... ze geven mij altijd wel voorrang als ik een machine nodig heb, dus kan ook weer niet te veel klagen over mijn mede-gymmers.Ah ja, bedoelde niet zozeer te zeggen dat zweet een graadmeter is voor hoe hard je traintMaar meer dat die gasten allemaal 0,0 effort in hun trainingen stoppen en mij dan aankijken alsof ik een mong**l ben omdat ik altijd hard ga. Mja boeien... ze geven mij altijd wel voorrang als ik een machine nodig heb, dus kan ook weer niet te veel klagen over mijn mede-gymmers.

Dit leest een beetje als de legdays die ik doeLeg day van vandaag. Dit was ook weer een van de zwaardere leg days ooitMaarja dat denk ik eigenlijk na bijna elke leg day.
1. Leg curls - 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik haalde 7 - 5 - 6.
2. BB squats - de bedoeling was 3x10 met elke set 2 reps in de tank, maar dat lukte eigenlijk alleen bij de eerste set. De laatste 2 waren best wel grinder sets... was niet helemaal de bedoeling volgens ome John maar goed... ik zal er denk ik niet slechter van worden.
3. Cybex hack squat - ook weer 2 hard sets of 8, 3e set ook weer 8 en daarna een dubbele drop set. Ik deed 8 - 6 - 6. Hierna was ik echt al fucked up.
4. Split squats - hier 2 hard sets of 12 per been, daarna na de derde set weer een dubbele drop set. Ik deed met me linker been 10 - 6 - 7 en met me rechter 8 - 6 - 7Was puur een kwestie van dat ik zo fucked was dat ik niet meer de stabiliteit kon behouden met mijn rechterbeen.
5. DB stiff leg deads - hier gewoon simpel 3x10 met een dikke squeeze on top. Ik stond al dusdanig te trillen op me benen dat de MMC niet echt 1000% perfect was, maar wel gewoon degelijke form weten te behouden enzo en mijn glutes on top goed weten te squeezen elke rep. Moet wel toegeven dat het niet echt meer een goede pomp gaf.
6. Leg press calf press - 3 sets voor 10 reps. Na de vierde set een dubbele drop. Ik deed 8 - 6 - 6 geloof ik. Hier wel een goede pomp en ook een zeer intensieve burn bij die dropset. Kuiten helemaal kapodt.
Het zweet gutste non stop van alle plekkende mensen die tegelijkertijd met mij om 7 uur sochtends in de gym ff een easy workoutje deden voordat ze naar hun werk gingen keken mij steeds aan alsof ik een bezetene was. Ben ik ergens natuurlijk ook wel... maarja vind het altijd wel vermakelijk die blikken. Die mensen presteren het om geen enkele zweetdruppel te produceren!
halverwege al helemaal kapot gaan en dan toch nog die mentale knop omzetten om het af te maken