AndroidHealthClinic

Spambod's kuurlog

Thomas draaide Arimidex als ik me niet vergis. Lang geleden dat ik er over gelezen heb maar ik geloof dat aromasin doorgaans op 12,5mg ED/EOD gedraaid wordt. Maar ik zou het gewoon lekker zonder proberen tbh.
Dan heb ik mij vergist sorry

Ja ik heb ook gelezen dat aromasin de voorkeur heeft boven anastrazole, alleen kon ik in de apotheek hier geen aromasin krijgen. Maar ik heb inmiddels een online apotheek gevonden waar je het gewoon van kan bestellen, dus de volgende keer ga ik ook zeker aromasin gebruiken.

Is het qua dosering ongeveer gelijk aan anastrazole? Dus beginnen met 2x per week een halve tab en van daaruit indien nodig aanpassingen doen? Of heb je van aromasin doorgaans minder nodig omdat het wat krachtiger is?
Ik zou je huidige protocol gewoon aanhouden en van daaruit aanpassingen maken indien nodig.

Elk lichaam reageert anders en de een heeft het niet eens nodig, terwijl de ander goed gaat op 10mg ED.

Maar aangezien je acne nu al best heftig is zou ik persoonlijk liever iets te hoog beginnen dan te laag.
Better safe than sorry.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.664
Vandaag min of meer mijn cruise begonnen. Even een paar dagen geen cardio, geen gym en zoveel als mogelijk slapen. Ik ben echt ff kapot, zowel lichamelijk als geestelijk. Voeding ook sinds gisteren al verlaagd met ongeveer 750 kcal. Protein terug van 60gr per meal naar 50gr en carbs ook een beetje verlaagd. Voel me gelijk een stuk beter. Minder vol, minder bloat, minder gassy, minder lethargisch, minder fuckditallemaalikwilalleenopdebankliggenenverderhelemaalniks.

Wat ook geheid zal schelen is dat ik al een paar dagen gestopt ben met die dbol. In de gym is het heerlijk en prachtig, maar buiten de gym voelde ik me non-stop ellendig door die troep. Het voelde alsof ik een maag had van een meisje van 9. Soms dan begon ik aan een meal waar ik best wel zin in had, en na 3 hapjes zat ik gewoon vol en voelde ik me alsof ik op elk moment kon gaan kotsen. Probeer dan maar eens 5500+ kcals per dag te knallen. Eetlust was dus echt -100000000000 en dat maakte de afgelopen weken écht heel vervelend en zwaar. Ik kan geen andere reden bedenken dan dat dat door die dbol kwam. Voortaan ga ik die dus niet meer doen tijdens het bulken. Dan maar iets minder kilo’s pakken en iets minder krachtgains maken, maar je wel gewoon normaal en gezond voelen met een fatsoenlijke eetlust.

Nu is het plan even een week of 8 cruisen, beetje minder strict zijn met alles en wat meer chillen ook met de feestdagen die eraan komen. Dan vanaf januari een nieuwe blast met testosteron op 750mg en boldenone op 600mg.

Vandaag min of meer mijn cruise begonnen. Even een paar dagen geen cardio, geen gym en zoveel als mogelijk slapen. Ik ben echt ff kapot, zowel lichamelijk als geestelijk. Voeding ook sinds gisteren al verlaagd met ongeveer 750 kcal. Protein terug van 60gr per meal naar 50gr en carbs ook een beetje verlaagd. Voel me gelijk een stuk beter. Minder vol, minder bloat, minder gassy, minder lethargisch, minder fuckditallemaalikwilalleenopdebankliggenenverderhelemaalniks.

Wat ook geheid zal schelen is dat ik al een paar dagen gestopt ben met die dbol. In de gym is het heerlijk en prachtig, maar buiten de gym voelde ik me non-stop ellendig door die troep. Het voelde alsof ik een maag had van een meisje van 9. Soms dan begon ik aan een meal waar ik best wel zin in had, en na 3 hapjes zat ik gewoon vol en voelde ik me alsof ik op elk moment kon gaan kotsen. Probeer dan maar eens 5500+ kcals per dag te knallen. Eetlust was dus echt -100000000000 en dat maakte de afgelopen weken écht heel vervelend en zwaar. Ik kan geen andere reden bedenken dan dat dat door die dbol kwam. Voortaan ga ik die dus niet meer doen tijdens het bulken. Dan maar iets minder kilo’s pakken en iets minder krachtgains maken, maar je wel gewoon normaal en gezond voelen met een fatsoenlijke eetlust.

Nu is het plan even een week of 8 cruisen, beetje minder strict zijn met alles en wat meer chillen ook met de feestdagen die eraan komen. Dan vanaf januari een nieuwe blast met testosteron op 750mg en boldenone op 600mg.
Nam je tijdens de dianabol ook Tudca/NAC? Wanneer ik dit niet loop ik ook al snel tegen dat soort problemen aan. Wanneer ik een goeie leversupport bij een oral gebruik minimaal tot geen last van verterings/bloat problemen.

Nam je tijdens dianabol ook een dagelijkse dosis manthefuckup?

Nam je tijdens dianabol ook een dagelijkse dosis manthefuckup?
Tja, wanneer je orals of levertoxische steroïden gaat gebruiken weet je wat de mogelijke bewerkingen (kunnen) zijn :P
Maar als problemen verholpen of gereduceerd kunnen worden dan neem je dat denk ik te wel voor lief. Tenminste of je moet er al van houden om als een zwangere baviaan rond te hobbelen, dagelijks geconstipeerd of aan te schijterij te zijn :roflol:

• #2.668
Nam je tijdens de dianabol ook Tudca/NAC? Wanneer ik dit niet loop ik ook al snel tegen dat soort problemen aan. Wanneer ik een goeie leversupport bij een oral gebruik minimaal tot geen last van verterings/bloat problemen.

Mwa, ik dacht dat dat altijd wat overdreven was. Je leest het veel op Amerikaanse forums, voor 1 pilletje winstrol nemen ze al 27 verschillende liver support supps. Maar blijkbaar zit er toch wat in ja... weer wat geleerd :o

Mwa, ik dacht dat dat altijd wat overdreven was. Je leest het veel op Amerikaanse forums, voor 1 pilletje winstrol nemen ze al 27 verschillende liver support supps. Maar blijkbaar zit er toch wat in ja... weer wat geleerd :o
Bij een Anavar ga ik ook geen uitgebreide liver support nemen. Maar dianabol, oxy, halo, SD en andere prohormonen is het echt raadzaam. Tijdens mijn vorige blast heb ik 6 weken epistane gebruikt en de eerste 2 weken zonder Tudca/nac gedaan. Nou dat was toch een aanzienlijk verschil kan ik je vertellen en dan is dat nog niet een van de zware levertoxische middelen.

• #2.670
Paar dagen complete rust (geen gym, geen cardio) hebben me zeker goed gedaan. Heb ook zoveel als mogelijk proberen te slapen, zo’n 10 uur per nacht, huhu. Vanavond nog even een verjaardag in de familie vieren met veel taart en ander slecht eten... en dan vanaf morgen weer trainen. Ik heb er weer zin in. Het leven zonder gym is kut.

Effe 1 stapje terug en dadelijk 5 vooruit!!

• #2.672
Echt een goede leg workout gehad. Voor de afwisseling eens begonnen met HS plate loaded standing leg curls ipv lying leg curls, daarna de gebruikelijke squats en hack squats (op beiden progressie), vervolgens nog wat higher rep leg presses voor een nasty pump en stiff leg deadlift voor de stretch. Het enige wat een beetje kut is, is dat (vermoedelijk door de koude) mijn osgood schlatter knie weer een beetje pijnlijk wordt. Vooral onderin bij hack squats voel ik echt de spier hard aan dat botweefsel trekken. Dit is een jaarlijks terugkomend fenomeen. Vervelend, maar ik denk niet heel gevaarlijk en daarom valt er wel mee te leven. Gelukkig heb ik het maar aan 1 knie. Ken ook een paar jongens die het op beiden knieën hebben. Dat lijkt me nog een stuk erger.

Voor de rest alles prima. Gewicht is heel de week zo 105-106. Obviously geen 108 meer na het stoppen met die dbol, maar als ik 105 heel de cruise weet vast te houden denk ik dat dit een zeer succesvolle blast is geweest. Zeker de beste tot nu toe.

• #2.673
Tijdje geleden beloofd om een full body pic te maken. Bij dezen. Vind het wel een beetje ergerlijk dat mijn benen op foto’s imo niet bepaald tot hun recht komen... afgaande op deze foto zou je bijna denken dat ik upper body dominant ben, maar IRL als ik voor de spiegel sta, lijkt het toch echt andersom. Dunno of het een posing issue is, of de angle of misschien zijn mijn benen wel gewoon klein :dunno:

Anyways... gewicht nog steeds 105-106, tweede week van cruise vandaag begonnen. Calorieën ongeveer op 4500 ofzo, weet het eigenlijk niet precies.

Bijlagen

• A8FCD19A-70AC-433A-9EF9-5EEEC85C250B.jpeg
    A8FCD19A-70AC-433A-9EF9-5EEEC85C250B.jpeg
    163,2 KB · Weergaven: 250
Tijdje geleden beloofd om een full body pic te maken. Bij dezen. Vind het wel een beetje ergerlijk dat mijn benen op foto’s imo niet bepaald tot hun recht komen... afgaande op deze foto zou je bijna denken dat ik upper body dominant ben, maar IRL als ik voor de spiegel sta, lijkt het toch echt andersom. Dunno of het een posing issue is, of de angle of misschien zijn mijn benen wel gewoon klein :dunno: Anyways... gewicht nog steeds 105-106, tweede week van cruise vandaag begonnen. Calorieën ongeveer op 4500 ofzo, weet het eigenlijk niet precies.
Alles prima in verhouding bro top shape toch !? Goede smalle middel ook.

Tijdje geleden beloofd om een full body pic te maken. Bij dezen. Vind het wel een beetje ergerlijk dat mijn benen op foto’s imo niet bepaald tot hun recht komen... afgaande op deze foto zou je bijna denken dat ik upper body dominant ben, maar IRL als ik voor de spiegel sta, lijkt het toch echt andersom. Dunno of het een posing issue is, of de angle of misschien zijn mijn benen wel gewoon klein :dunno:

Anyways... gewicht nog steeds 105-106, tweede week van cruise vandaag begonnen. Calorieën ongeveer op 4500 ofzo, weet het eigenlijk niet precies.
Mega progressie geboekt, verhoudingen zijn ook wel in orde en het laatste waar jij je druk om moet maken zijn je benen :P

Ik zou zeggen nu lekker cruisen, gewicht en shape zoveel mogelijk proberen te behouden en volgende blast kleine minicut en vervolgens weer leanbulken. Begint steeds meer op een wedstrijdwaardig fysiek te lijken!

• #2.676
Mega progressie geboekt, verhoudingen zijn ook wel in orde en het laatste waar jij je druk om moet maken zijn je benen :P

Ik zou zeggen nu lekker cruisen, gewicht en shape zoveel mogelijk proberen te behouden en volgende blast kleine minicut en vervolgens weer leanbulken. Begint steeds meer op een wedstrijdwaardig fysiek te lijken!

Thanks man!

Wat een minicut betreft heb je wel gelijk in, ja. Mijn vetpercentage is nu denk ik nog wel redelijk acceptabel, maar als ik dalijk nog eens 10 of 12 weken ga bulken, kom ik fucking vet uit die blast en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

De vraag is alleen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Heb namelijk nog niet echt ervaring met het doen van een minicut aan het begin van een bulkblast.

Stel ik was van plan om 750 test en 600 bold te gaan doen. Begin ik dan gelijk met deze dosering, of doe ik het beste eerst 500 test en 300 boldenone (of misschien alleen maar 500 test ofzo?) tijdens de minicut, en pas als ik weer hoog ga in kcal de gear ook mee verhogen?

Ik neem ook aan dat zo’n minicut best wel agressief mag zijn. Is het okay om bijvoorbeeld gelijk -1000 kcal onder onderhoud te gaan, of is dit too much? En als je redelijk agressief bent, heb je dan aan 4 weken genoeg om een paar kg vet te verliezen?

Ik hoef geen uitgebreid stappenplan :P Maar het zou wel nice zijn als de ervaringsdeskundigen in grote lijnen een beetje zouden vertellen hoe jullie zoiets aanpakken.

Thanks man!

Wat een minicut betreft heb je wel gelijk in, ja. Mijn vetpercentage is nu denk ik nog wel redelijk acceptabel, maar als ik dalijk nog eens 10 of 12 weken ga bulken, kom ik fucking vet uit die blast en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

De vraag is alleen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Heb namelijk nog niet echt ervaring met het doen van een minicut aan het begin van een bulkblast.

Stel ik was van plan om 750 test en 600 bold te gaan doen. Begin ik dan gelijk met deze dosering, of doe ik het beste eerst 500 test en 300 boldenone (of misschien alleen maar 500 test ofzo?) tijdens de minicut, en pas als ik weer hoog ga in kcal de gear ook mee verhogen?

Ik neem ook aan dat zo’n minicut best wel agressief mag zijn. Is het okay om bijvoorbeeld gelijk -1000 kcal onder onderhoud te gaan, of is dit too much? En als je redelijk agressief bent, heb je dan aan 4 weken genoeg om een paar kg vet te verliezen?

Ik hoef geen uitgebreid stappenplan :P Maar het zou wel nice zijn als de ervaringsdeskundigen in grote lijnen een beetje zouden vertellen hoe jullie zoiets aanpakken.
Ik zou een minicut alleen al doen om je insuline gevoeligheid weer on point te krijgen. Als die ruk is dan is het doodzonde van je blast.

Met de middelen die jij wilt gaan gebruiken zou ik inderdaad gewoon starten op 750mg test en 600 bold, 4 weken agressief cutten en dan 20-30% in kcals verlagen (voornamelijk carbs en vetten), cardio toevoegen, maar niet in extreme mate voor de rest door de zure appel heen bijten. Ja je zult aan het einde van die 4 weken plat zijn, ja je zult voor elke rep moeten vechten om geen kracht in te leveren, maar dat ik ook zo weer terug als je in een surplus gaat eten. Dan zijn 4 weken ook vol te houden. Fijne hieraan is dat je insuline gevoeligheid dan weer back on track is en je als het goed is ook weer een hongergevoel hebt en betere vertering.

Na die 4 weken begint je boldenone en lange ester test op volle toeren draaien en kan het gainen beginnen.

Dit moet je niet vergelijken met een lange cut. Hoofddoel is hier insulinegevoeligheid terugkrijgen, je vetpercentage weer naar een respectabel level te brengen en je eetlust weer terug te krijgen.

Ziet er goed uit man, prima fysiek. Vraag me alleen af of je ooit op een vetpercentage van 10 of iets in die richting hebt gestaan? Ben namelijk best benieuwd hoe alles er droog uitkomt bij jou.

en wat je beschrijft over je benen ben ik het zeker niet mee eens. Misschien zie jij het zo op die manier , maar je kijkt altijd op een andere manier naar jezelf dan dat andere doen. Die benen van je doen echt niet onder voor de rest van je shape imo.

• #2.679
Ziet er goed uit man, prima fysiek. Vraag me alleen af of je ooit op een vetpercentage van 10 of iets in die richting hebt gestaan? Ben namelijk best benieuwd hoe alles er droog uitkomt bij jou.

en wat je beschrijft over je benen ben ik het zeker niet mee eens. Misschien zie jij het zo op die manier , maar je kijkt altijd op een andere manier naar jezelf dan dat andere doen. Die benen van je doen echt niet onder voor de rest van je shape imo.

Thanks! Afgelopen voorjaar was ik een stuk leaner. Ik denk 12% ofzo.

Ben ook wel benieuwd hoe ik er nu uit zou zien... maar mijn doel is om toch nog een stuk meer vlees te kweken... Nu ben ik 105-106kg met nog een beetje abs... Ik wil 115-116kg met ook nog een beetje abs zijn voordat ik een wedstrijdprep zou overwegen. Diep cutten zonder een wedstrijd als doel vind ik persoonlijk een beetje pointless.

Thanks! Afgelopen voorjaar was ik een stuk leaner. Ik denk 12% ofzo.

Ben ook wel benieuwd hoe ik er nu uit zou zien... maar mijn doel is om toch nog een stuk meer vlees te kweken... Nu ben ik 105-106kg met nog een beetje abs... Ik wil 115-116kg met ook nog een beetje abs zijn voordat ik een wedstrijdprep zou overwegen. Diep cutten zonder een wedstrijd als doel vind ik persoonlijk een beetje pointless.
Goed fysiek spambod! Ben benieuwd naar de resultaten van een minicut met de tips van Strive4muscle

Terug
Naar boven