Thanks man!
Wat een minicut betreft heb je wel gelijk in, ja. Mijn vetpercentage is nu denk ik nog wel redelijk acceptabel, maar als ik dalijk nog eens 10 of 12 weken ga bulken, kom ik fucking vet uit die blast en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
De vraag is alleen hoe ik dit het beste kan aanpakken? Heb namelijk nog niet echt ervaring met het doen van een minicut aan het begin van een bulkblast.
Stel ik was van plan om 750 test en 600 bold te gaan doen. Begin ik dan gelijk met deze dosering, of doe ik het beste eerst 500 test en 300 boldenone (of misschien alleen maar 500 test ofzo?) tijdens de minicut, en pas als ik weer hoog ga in kcal de gear ook mee verhogen?
Ik neem ook aan dat zo’n minicut best wel agressief mag zijn. Is het okay om bijvoorbeeld gelijk -1000 kcal onder onderhoud te gaan, of is dit too much? En als je redelijk agressief bent, heb je dan aan 4 weken genoeg om een paar kg vet te verliezen?
Ik hoef geen uitgebreid stappenplan

Maar het zou wel nice zijn als de ervaringsdeskundigen in grote lijnen een beetje zouden vertellen hoe jullie zoiets aanpakken.