XXL Nutrition

Spambod's kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Om je fysiek echt goed te kunnen 'beoordelen' ben ik wel eens benieuwd naar een foto waar ub en lb te zien zijn. Weet dat je benen ook goed zijn maar dat geeft wel een compleet beeld. Grootste pluspunt vind ik je smalle taille waardoor optisch gezien je schouders nog wijder lijken dan ze al zijn.

Ik snap wat je bedoelt. Zal eens kijken of ik binnenkort eens een full body pic kan (laten) maken in mijn onderbroekje.

• #2.642
Vandaag was weer zo’n kutdag wat eten betreft. Zelfs als alles volgens plan verloopt qua meal timing etc heb ik de grootste moeite om alles op tijd binnen te krijgen en op tijd te gaan slapen. Als ik me dan ook nog eens verslaap ofzo is het gewoon helemaal niet te doen. Meal 5 en 6 daarom maar geskipt en aangezien ik toch in de stad was voor nieuwe meubels aan het kijken maar besloten om even wat junk te eten... Is al de derde keer deze week, lol. De weken hiervoor geloof ik maar 3 keer in 7 weken een beetje “gecheat”. Afijn... uiteindelijk boeit het toch allemaal niet en gaat het er om dat je genoeg calories binnenkrijgt. Zometeen voor het slapen gaan nog ff een protein shake drinken om mijn hebikwelgenoegproteingehad???-dwangneurose te bevredigen. :o
Nog 1 week volhouden met dit dieet en dan ga ik calorieën verminderen en een tijdje cruisen. Ben er eigenlijk wel klaar mee.

Bijlagen

• A4C2C1BF-29C3-431B-A169-51E79576ECF0.jpeg
    A4C2C1BF-29C3-431B-A169-51E79576ECF0.jpeg
    211,2 KB · Weergaven: 151
Hoi.
Vanochtend woog ik 108 kilo en net na de training zag ik er zo uit.

Ben wel weer nogal puisterig zoals te zien... maarja boeien. Zal na de blast wel wegtrekken met behulp van roa denk ik.

Groetjes
Duidelijk zichtbaar gegroeid maat!

Ik weet dat je het nu al een aantal keer hebt gelezen, maar aan die acne moet je echt wat doen! Ik heb er in het verleden ook erg last van gehad, maar niet in zn extreme mate zoals jij nu. Het nadeel als je niet op tijd in grijpt is dat je dalijk flinke littekens ervan overhoudt.

Preventief roa nemen doe je al zag ik en na de kuur wellicht de dosering verhogen, mits je leverwaarden niet te hoog zijn.

Kijk eens naar de ratio’s van je doseringen aas en welke aas je neemt (mast is bijv 1 middel wat acne kan triggeren ivm dht).

Neem je dieet nog eens onder de loep, want je geeft ook aan dat je constant opgeblazen/bloated voelt, moeite hebt je voeding op te krijgen. Dat kan ook via de huid geuit worden, zoals in jou geval. (Bijv. Zuivel / fast food / teveel noten/pindakaas, suiker & slechte vetten, alcohol)

Supps die helpen: biergist, curcuma, nac, zink. scrub je in met dode zeezout tijdens het douche, ook niet te lang wachten met douche na het sporten. Je bed wekelijks verschonen kan ook helpen.

Roa echt als laatste redmiddel en dat is echt iets wat je lange termijn moet gebruiken wil je het optimale effect ervan bereiken.

Acne is gewoon KUT. Zie dit niet als gezever ik wil je alleen maar helpen zsm eraf te komen of het in iedergeval te beperken tot een minimaal.

Duidelijk zichtbaar gegroeid maat!

Ik weet dat je het nu al een aantal keer hebt gelezen, maar aan die acne moet je echt wat doen! Ik heb er in het verleden ook erg last van gehad, maar niet in zn extreme mate zoals jij nu. Het nadeel als je niet op tijd in grijpt is dat je dalijk flinke littekens ervan overhoudt.

Preventief roa nemen doe je al zag ik en na de kuur wellicht de dosering verhogen, mits je leverwaarden niet te hoog zijn.

Kijk eens naar de ratio’s van je doseringen aas en welke aas je neemt (mast is bijv 1 middel wat acne kan triggeren ivm dht).

Neem je dieet nog eens onder de loep, want je geeft ook aan dat je constant opgeblazen/bloated voelt, moeite hebt je voeding op te krijgen. Dat kan ook via de huid geuit worden, zoals in jou geval. (Bijv. Zuivel / fast food / teveel noten/pindakaas, suiker & slechte vetten, alcohol)

Supps die helpen: biergist, curcuma, nac, zink. scrub je in met dode zeezout tijdens het douche, ook niet te lang wachten met douche na het sporten. Je bed wekelijks verschonen kan ook helpen.

Roa echt als laatste redmiddel en dat is echt iets wat je lange termijn moet gebruiken wil je het optimale effect ervan bereiken.

Acne is gewoon KUT. Zie dit niet als gezever ik wil je alleen maar helpen zsm eraf te komen of het in iedergeval te beperken tot een minimaal.
Top post. Thanks voor alle tips zo op 1 plek!

Hoi.
Vanochtend woog ik 108 kilo en net na de training zag ik er zo uit.

Ben wel weer nogal puisterig zoals te zien... maarja boeien. Zal na de blast wel wegtrekken met behulp van roa denk ik.

Groetjes

aardig gegroeid de laatste tijd, neem aan van de 108kg waarvan 8kg puist?

• #2.648
aardig gegroeid de laatste tijd, neem aan van de 108kg waarvan 8kg puist?

Klopt... heb er gister een paar uitgeknepen en vanochtend woog ik nog maar 103... weg zijn de pusgains :(

Grapje woog vandaag 109 lol. Ben benieuwd of ik tot het einde van de week misschien eens 110 kan halen in de ochtend... zou wel grappig zijn. Na deze week ga ik sowieso een heel stuk minder eten en ook een paar dagen niet trainen want ik ben echt een beetje moe van al die shit. Heb de laatste 2 maanden echt extreem me best gedaan qua voeding en training... ben nu wel toe aan een beetje rust.

bedoelde over die pusgains

• #2.652
Is het eigenlijk de bedoeling dat je het gebruik van anastrazole (nu 3x pw 0,5mg) afbouwt gedurende een paar weken (dus misschien 1 of 2 weken 2x pw 0,5mg en daarna 1 weekje 1x 0,5mg) of kan je gewoon stoppen met die shit wanneer je gaat cruisen? Heb wat gelezen over estrogen rebounds etc maar zie veel tegenstrijdige verhalen.

Ben er onvoldoende in thuis. Ben wel benieuwd naar de ervaringen van anderen

Is het eigenlijk de bedoeling dat je het gebruik van anastrazole (nu 3x pw 0,5mg) afbouwt gedurende een paar weken (dus misschien 1 of 2 weken 2x pw 0,5mg en daarna 1 weekje 1x 0,5mg) of kan je gewoon stoppen met die shit wanneer je gaat cruisen? Heb wat gelezen over estrogen rebounds etc maar zie veel tegenstrijdige verhalen.
Ik heb dat nooit gedaan, altijd na blast week na laatste inject gewoon gestopt en heb nooit zoiets als een estrogen rebound ervaren. (Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het niet kan of bestaat)

Ja er is een kans op rebound. Daarom kies je ook voor aromasin in plaats van arimidex, die geeft geen rebound.

Ik heb dat nooit gedaan, altijd na blast week na laatste inject gewoon gestopt en heb nooit zoiets als een estrogen rebound ervaren. (Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het niet kan of bestaat)

De eerste keer met arimidex hetzelfde gedaan. Tijdens de kuur 0,0 acne en een paar weken nadat ik gestopt was zat ik helemaal onder.

Met aromasin nooit last van gehad.

• #2.657
Ja ik heb ook gelezen dat aromasin de voorkeur heeft boven anastrazole, alleen kon ik in de apotheek hier geen aromasin krijgen. Maar ik heb inmiddels een online apotheek gevonden waar je het gewoon van kan bestellen, dus de volgende keer ga ik ook zeker aromasin gebruiken.

Is het qua dosering ongeveer gelijk aan anastrazole? Dus beginnen met 2x per week een halve tab en van daaruit indien nodig aanpassingen doen? Of heb je van aromasin doorgaans minder nodig omdat het wat krachtiger is?

Ja ik heb ook gelezen dat aromasin de voorkeur heeft boven anastrazole, alleen kon ik in de apotheek hier geen aromasin krijgen. Maar ik heb inmiddels een online apotheek gevonden waar je het gewoon van kan bestellen, dus de volgende keer ga ik ook zeker aromasin gebruiken.

Is het qua dosering ongeveer gelijk aan anastrazole? Dus beginnen met 2x per week een halve tab en van daaruit indien nodig aanpassingen doen? Of heb je van aromasin doorgaans minder nodig omdat het wat krachtiger is?
Ik meen mij te herinneren dat thomasz hier meer van weet.

Thomas draaide Arimidex als ik me niet vergis. Lang geleden dat ik er over gelezen heb maar ik geloof dat aromasin doorgaans op 12,5mg ED/EOD gedraaid wordt. Maar ik zou het gewoon lekker zonder proberen tbh.

Terug
Naar boven