Duidelijk zichtbaar gegroeid maat!
Ik weet dat je het nu al een aantal keer hebt gelezen, maar aan die acne moet je echt wat doen! Ik heb er in het verleden ook erg last van gehad, maar niet in zn extreme mate zoals jij nu. Het nadeel als je niet op tijd in grijpt is dat je dalijk flinke littekens ervan overhoudt.
Preventief roa nemen doe je al zag ik en na de kuur wellicht de dosering verhogen, mits je leverwaarden niet te hoog zijn.
Kijk eens naar de ratio’s van je doseringen aas en welke aas je neemt (mast is bijv 1 middel wat acne kan triggeren ivm dht).
Neem je dieet nog eens onder de loep, want je geeft ook aan dat je constant opgeblazen/bloated voelt, moeite hebt je voeding op te krijgen. Dat kan ook via de huid geuit worden, zoals in jou geval. (Bijv. Zuivel / fast food / teveel noten/pindakaas, suiker & slechte vetten, alcohol)
Supps die helpen: biergist, curcuma, nac, zink. scrub je in met dode zeezout tijdens het douche, ook niet te lang wachten met douche na het sporten. Je bed wekelijks verschonen kan ook helpen.
Roa echt als laatste redmiddel en dat is echt iets wat je lange termijn moet gebruiken wil je het optimale effect ervan bereiken.
Acne is gewoon KUT. Zie dit niet als gezever ik wil je alleen maar helpen zsm eraf te komen of het in iedergeval te beperken tot een minimaal.