XXL Nutrition

Spambod's kuurlog (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Oke bij dezen dan.

    Bekijk bijlage 519781
    Dit is de kerel die laatst 3e overall was op het NK. In 2018 deed hij nog mee in classic bb en woog hij 85kg ofzo... Hier is hij on stage ongeveer 105. 20kg stage weight !!! in 2,5 jaar. Hij vertelde me ook wat voor cycles hij doet maar ik weet niet of ik dat wel geloof. Hele aardige gast wel... Geeft mij altijd bemoedigende complimenten als ‘ie me ziet, lol.

    Bekijk bijlage 519783
    Deze is 2x overall winnaar op het nk in classic bb geworden en dit jaar geloof ik ook 2e overall in classic physique. Zijn benen zijn echt fenomenaal, alleen zijn UB is een beetje narrow en out of proportion imo. Hij loopt er off season ook altijd bij alsof hij amper lift, en dan opeens 2 maanden later wanneer hij in prep is is hij huge en fucking hard en veiny. Bekijk bijlage 519784
    Deze kerel is een beetje mijn grote voorbeeld :hahaha: Hij is ongeveer net zo lang als ik en we hebben een vergelijkbare bouw en structuur. Maar hij is wel qua massa zoals te zien een paar lichtjaren verder. Compete wel al sinds zijn 18e ofzo, als junior dus al.

    Bekijk bijlage 519785
    Deze kerel ken ik niet echt maar ik weet wel dat hij hier in de stad woont en werkt als PT in een gym.
    Bekijk bijlage 519786
    Dit is al een oude knar van over de 45 en misschien zelfs al 50, doet al jarenlang wedstrijden, ook internationaal vroeger. Deze foto is geloof ik van het Masters WK ofzo. Hij compete nog steeds elk jaar voor de lol.

    Bekijk bijlage 519787
    Dit was de eerste echte “bodybuilder” die ik ooit in een gym zag toen ik net begon... Dacht toen echt van woooh wtf?! Hij benchte incline 160kg voor reps en squatte 200 alsof het niks was. Zijn fysiek is wel een beetje de minste van deze allemaal, zijn armen en benen vooral zijn best wel matig, maar ik heb wel respect voor hem om de hierboven genoemde redenen, haha.

    Dit zijn gewoon een paar gasten die ik een beetje ken die hier in de stad wonen... Er zijn er ook nog een paar anderen die goed zijn en competen maar ik kan ze natuurlijk niet allemaal showen hier. En dit is dus een provinciestadje van niet eens 500k inwoners... Kan je nagaan hoe veel goede bodybuilders er in Moskou of St Petersburg wonen.

    Dusja... vrij hoog niveau hier denk ik zo.
    Hoog niveau, sommige zie ik nog wel hun pro card in nabije toekomst halen! Super motiverend om dagelijks tussen z’n gasten te trainen. Dat zou me echt nog meer doorzettingsvermogen geven om op dat niveau te komen.
     
    Hoog niveau, sommige zie ik nog wel hun pro card in nabije toekomst halen! Super motiverend om dagelijks tussen z’n gasten te trainen. Dat zou me echt nog meer doorzettingsvermogen geven om op dat niveau te komen.

    Ja, vooral toen die gasten afgelopen najaar meededen aan het Russisch kampioenschap en het daar zo goed deden dacht ik echt van damn... we trainen in dezelfde gym met dezelfde dumbbells en barbells, dus wat zij kunnen, moet ik ook kunnen! :hahaha:

    Wat wel een beetje tegenvalt is hoe die gasten trainen... Louter pompsetjes met light weights, tussen setjes lekker met hun telefoon klooien of een beetje praten, weinig intensiteit... Er zit niet echt een bedoeling achter hun trainingen of wat dan ook krijg ik het idee. Maarja, het werkt wel voor ze. En ik train elke dag alsof het mijn laatste dag is en zie er nog steeds uit als schijt... dusja :fluit:
     
    Ja, vooral toen die gasten afgelopen najaar meededen aan het Russisch kampioenschap en het daar zo goed deden dacht ik echt van damn... we trainen in dezelfde gym met dezelfde dumbbells en barbells, dus wat zij kunnen, moet ik ook kunnen! :hahaha:

    Wat wel een beetje tegenvalt is hoe die gasten trainen... Louter pompsetjes met light weights, tussen setjes lekker met hun telefoon klooien of een beetje praten, weinig intensiteit... Er zit niet echt een bedoeling achter hun trainingen of wat dan ook krijg ik het idee. Maarja, het werkt wel voor ze. En ik train elke dag alsof het mijn laatste dag is en zie er nog steeds uit als schijt... dusja :fluit:
    Haha dat noemen genetics, wat dat betreft is het soms echt oneerlijk. Zo ken in er ook wel een aantal die vrijwel het hele jaar bagger eten en trainen en er vrij goed uitzien. Laat staan als die zich 100% ertoe zetten.
     
    Vandaag is denk ik de laatste dag van mijn minicut. Morgen doe ik nog een halve dag ook hetzelfde dieet en dan ‘s avonds een cheat meal (geen binge), want ik heb 4 weken lang letterlijk alleen maar kip met rijst gegeten, ben er wel een beetje klaar mee :P De dag erna, zondag dus, train ik benen... Dus dan kan ik die cheat meal gelijk een beetje gebruiken.

    Mijn meal plan voor de komende week heb ik ook al klaar, die zal ik later wel posten als daar interesse in is. Ik doe gelijk weer +1000 kcal erbij ten opzichte van mijn huidige plan :o Van 2900 naar 3900.

    Oh ja en ik zal komende week ook een shape update proberen te maken... Ik ben absoluut niet shredded lol, maar in 4 weken toch 5+kg ofzo gedropt en weer terug wat meer zichtbare lijnen en shit in mijn abs/obliques/quads gekregen. En het belangrijkste is dat ik mijn eetlust weer heb hersteld. Afgelopen 2 weken best wel honger gehad.
     
    Vandaag benen gedaan... voelde me eigenlijk een beetje kut, maar het ging wel okay. Deze foto was een paar minuten na de bulgarian split squat dropset of death genomen :o De pomp was echt erg. Na zo een dropset is ook gelijk heel je been training een beetje naar de klote want ik kon amper meer RDLs doen want ik stond te trillen op me benen en toen deed ik nog seated calf raises en die voelde ik helemaal niet... kreeg nauwelijks een pomp in mijn kuiten.

    8B15AB3D-41BB-4846-9C28-434AE985B811.jpeg
     
    Moet trouwens even iets bekennen... Spambod is een beetje ondeugend geweest en heeft gister post workout voor het eerst 5iu Humalog toegediend :o Ik heb het hier toch liggen en ik wil het gewoon eens proberen, alleen post workout een beetje. Sommigen vinden het niks, sommigen zweren erbij. Wie weet werkt het voor mij wel super goed.

    Anyways, het was nogal een slecht idee om dit na een leg workout te doen. Na legs ben ik altijd nog een paar uur na de training echt fucked up, misselijk, duizelig, een beetje gedesoriënteerd. Eigenlijk precies dezelfde symptomen als een hypo :hahaha: Dus ja... Ik was sowieso al fucking zenuwachtig aangezien dit de eerste keer was. Ik zette die 5iu in me schouder (want dan werkt het sneller maar ook aanzienlijk minder lang) en ging gelijk eten. 80gr rice flakes, 2 sneetjes wit brood met jam en 65gr whey. Kwam uiteindelijk neer op 100 carbs en 50 protein. Alles prima en “veilig” dus, maar toch voelde ik me echt een tijdje niet chill. Gewoon door de angst en zenuwen waarschijnlijk en dus door het feit dat ik benen had getraind en me sowieso al een beetje kut en raar voelde :o Daarna ongeveer 1.15 uur later nog 80gr rijst + 1 appel gegeten en 250gr kip, wat neerkwam op 80 carbs en 50 protein.
    Dus superveel carbs voor maar 5iu insuline. Uiteindelijk dus allemaal “goed” gegaan.

    Maar nu nog ff een paar vragen aan mensen die hier ervaring mee hebben: kan ik met die tweede meal, die ongeveer 1.15/1.30 uur na de injectie/pwo meal is ook een beetje vet eten? 10gr vet uit olijfolie ofzo? Ik denk het wel toch?

    En wat ik ook merk is dat ik echt 0,0 spierpijn heb in mijn quads, terwijl gister toch best wel een heftige training was. Kan dit ook door de insuline komen (=beter/sneller herstel), of is dit puur toeval/mindfuck/weetikveel? Valt me wel erg op. Normaalgesproken heb ik 1 of 2 dagen écht zere poten en nu voel ik niks.

    Gister toen het allemaal achter de rug was dacht ik echt van fuck dit... niks voor mij dit allemaal :hahaha: Maar nu ik in alle rust een beetje de situatie analyseer denk ik toch dat het misschien de moeite waard is om het nog een keer te proberen morgen, na chest + delts. Als ik me dan alsnog om de een of andere reden onprettig voel, dan weet ik iig dat het waarschijnlijk daar aan ligt. Nu vind ik dat nog een beetje lastig om te concluderen...

    Het was een beetje als de eerste keer seks hebben. Een hartslag van 200, klamme handjes... Je kent het wel.
     
    Je kan sowieso vet eten? Ik doe niks anders.
     
    Je kan sowieso vet eten? Ik doe niks anders.

    Oke. Direct na je insulin shot post workout is dat niet optimaal dacht ik aangezien het de vertering/opname van je carbs en proteins een beetje vertraagd. Maar de meal daarna is het dus geen probleem?
     
    Oke. Direct na je insulin shot post workout is dat niet optimaal dacht ik aangezien het de vertering/opname van je carbs en proteins een beetje vertraagd. Maar de meal daarna is het dus geen probleem?
    Geen probleem nee. (Naast dat het sowieso nooit een probleem is)
     
    Ik dacht dat die Milos mening van no fats met je insuline al wel een beetje achterhaald was ?
     
    Ik dacht dat die Milos mening van no fats met je insuline al wel een beetje achterhaald was ?
    Je zou er vet van worden denken mensen nog steeds.
     
    Je zou er vet van worden denken mensen nog steeds.

    Als jij tijdens een bulk blast insuline gebruikt doe je dit dan in fases van 4 of 6 weken on en dan een tijd off of hoe doe jij dat?
     
    Als jij tijdens een bulk blast insuline gebruikt doe je dit dan in fases van 4 of 6 weken on en dan een tijd off of hoe doe jij dat?
    Ik zet gewoon door en blijf op dezelfde dosis, hou geen 'protocol' aan.
     
    Ik zet gewoon door en blijf op dezelfde dosis, hou geen 'protocol' aan.

    Oh, okay. Ik was dus ook van plan om gedurende heel mijn bulk van 10-12 weken 5iu te doen pwo. Kijken of het wat brengt.
     
    -
     
    Laatst bewerkt:
    Wat is überhaupt gebruikelijk qua slin qua hoeveelheden ?
    Ver van mijn bed show maar wel interessant om te lezen hoe anderen die er wel ervaring mee hebben mee omgaan.

    Thanks vntl ...ik dacht ook dat je geen vet mocht eten na slin inject pwo....
     
    Wat is überhaupt gebruikelijk qua slin qua hoeveelheden ?
    Ver van mijn bed show maar wel interessant om te lezen hoe anderen die er wel ervaring mee hebben mee omgaan.

    Thanks vntl ...ik dacht ook dat je geen vet mocht eten na slin inject pwo....
    Ik zou het zo lang mogelijk zo laag mogelijk houden en geen milos praktijken.
     
    Waarom 5iu en niet bijvoorbeeld 10?
    Heb je hier een reden voor?

    Wat vntl zegt... zo lang mogelijk zo weinig mogelijk nemen. 5iu pwo moet genoeg zijn om de benefits van insuline te ervaren lijkt me.

    Wellicht dat ik nog iets omhoog ga adhv mijn carb hoeveelheden verder in de bulk. Maar ik ben van plan om mijn insuline doseringen aan te passen aan mijn carbs en niet andersom, zoals je mensen vaak ziet doen.
     
    Laatst bewerkt:
    je lichaam word ongevoelig na aantal weken daarom verhogen of stoppen ik zou stoppen en repeat.
     
    Back
    Naar boven