Fitness Seller

Spambod's kuurlog

Bezoekers in topic

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Ik zit dus op 650 carbs maar mn vetten zitten op 200, krijg mn vet jammer genoeg niet echt verder omlaag. Mn proteine sources zijn ei en gehakt, allebei redelijk hoog in vet. Ik ga denk ik minder whole eggs eten en wat meer eggwhite om mn vet omlaag te krijgen kijken hoe het mn vertering beinvloed

Heb je ook last van je vertering dan? 650 carbs en 200 vet is trouwens al bijna 4,5K en dat is zonder protein... Heftig man.

Simsalabimmusclesforsewin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Heb je ook last van je vertering dan? 650 carbs en 200 vet is trouwens al bijna 4,5K en dat is zonder protein... Heftig man.
Ja nog 330 protein erbij. Maar mn vertering gaat laatste tijd best goed, eet vooral shit die ik kan handelen. Maar ik had eerst zware maagproblemen zoals jij ook had, heb daar half jaar omeprazol voor geslikt maar heeft jiet gewerkt. Had wss te weinig maagzuur ipv teveel dus dat medicijn heeft het harder verneukt.

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Die 200 was btw op n dag dat ik wat meer had gegeten, want had best veel honger. Dit is mn standaard dag, soms is het wat meer, had bij de verkeerde dag gekeken dus dat van die 650 en 200 klopt niet ;
09ABF44F-E410-4DDD-A658-AFAB80A7C513.png

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Ja nog 330 protein erbij. Maar mn vertering gaat laatste tijd best goed, eet vooral shit die ik kan handelen. Maar ik had eerst zware maagproblemen zoals jij ook had, heb daar half jaar omeprazol voor geslikt maar heeft jiet gewerkt. Had wss te weinig maagzuur ipv teveel dus dat medicijn heeft het harder verneukt.

Lol, ik had precies hetzelfde bro. Ik begon ongeveer 1,5 jaar geleden omeprazol te slikken omdat ik steeds last had van maagzuur, het maagzuur ging weg alleen ik kreeg er fucking harde maagpijn bij, waarschijnlijk inderdaad omdat die omeprazol de zuurtegraad van je maagsappen nog meer verlaagd en je daardoor je voedsel (en met name vet en protein) niet meer goed kan verteren. Daar echt enorm lang last van gehad totdat ik op het idee kwam om ACV te gaan drinken voor elke meal. Sinds ik dat doe is het veeeel beter geworden. Ik dacht al aan stoppen met bodybuilding vanwege die tyfuszooi :dunno:

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Lol, ik had precies hetzelfde bro. Ik begon ongeveer 1,5 jaar geleden omeprazol te slikken omdat ik steeds last had van maagzuur, het maagzuur ging weg alleen ik kreeg er fucking harde maagpijn bij, waarschijnlijk inderdaad omdat die omeprazol de zuurtegraad van je maagsappen verlaagd en je daardoor je voedsel (en met name vet en protein) niet meer goed kan verteren. Daar echt enorm lang last van gehad totdat ik op het idee kwam om ACV te gaan drinken voor elke meal. Sinds ik dat doe is het veeeel beter geworden.
Ja jij had me een jaar terug gezegd dat ik ACV moest drinken. Sinds ik dat doe ben ik geen een keer meer misselijk geweest en heb ik nooit meer overgegeven na het eten

Mister B

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 sep 2020
Lengte
1m87
Massa
90kg
Ik verdraag geen orals. Gelijk de gekste maagpijn, maagzuur, boeren, scheten, schijterij etc etc van die troep.

Nu heb ik daar allemaal last van, behalve een verneukte eetlust dan. Maar dat hoeft niet per se alleen door de dbol te komen natuurlijk... kan ook een combinatie van meerdere factoren zijn.
Probeer eens pantropazol, een maagbeschermer. Ik heb geen verstand van dit soort dingen. Maar ik krijg wel een maagbeschermer bij naproxen. En ik heb echt een ijzeren maag, maar naproxen trekt ie anders echt niet. Misschien heb je er wat aan dacht ik.

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Jij zei ooit dat je zwaar depressief moest zijn als je een goeie bodybuilder wilde worden, dus je bent goed op weg

Haha, ja... Dat is ook zo. Ik geloof dat die boldenone mij een beetje depressief maakt ook. Nog niet eerder deze vibes on cycle gehad. Het is niet supererg ofzo, maar ik merk het wel.

• Like
Waarderingen: TT&A

Portonia1

Ripped Bodybuilder
Podcast meister
Lid geworden
9 jan 2014
Lengte
1m90
Massa
100kg
Vetpercentage
14%
Ik weet niet man, ik ga goed op die dagelijkse grind..

ik kan nu niks en dat haat ik pas

• Like
Waarderingen: TT&A

mucci

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 apr 2016
Lengte
1m79
Massa
104kg
Toen ik het als een autist aanpakte, i.e. droge kip met rijst zonder saus, en dat zonder PEDS had ik ook zo’n dagen.

ik neem het allang zo serieus niet meer maar haal er veel meer voldoening uit.

TT&A

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
30 okt 2020
Ik weet niet man, ik ga goed op die dagelijkse grind..

ik kan nu niks en dat haat ik pas
Dit heb ik ook. Autistische ik vind het ritme gewoon fijn en ga daar goed op. Ik zou echt geen iifym ofzo kunnen doen

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Toen ik het als een autist aanpakte, i.e. droge kip met rijst zonder saus, en dat zonder PEDS had ik ook zo’n dagen.

ik neem het allang zo serieus niet meer maar haal er veel meer voldoening uit.

Haha, PEDs brengen bij mij juist de druk met zich mee om alles nog meer dan 100000% goed te doen. Elke meal moet perfect zijn en perfect verteren, elke oefening en elke rep moet perfect zijn, slaap moet perfect zijn etc etc etc.

Af en toe word ik daar gewoon een beetje gek / moe van en heb ik een kleine dip.

Maar nu ben ik weer hardkoor. No worries allemaal.

Naar boven